Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учебная методология<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Лабус, Олександра (аспірант; викладач факультету права Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія).
    Викладання основ електронного бізнесу з використанням навчальних ігор / О. Лабус, К. Сіміч, О. Міліч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 311-322 : табл., мал. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4СЕР)с-2 + 74.58(4СЕР)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Высшее образование

   Вища освіта

   Сербия
    Сербія

    Белград

    Бєлград

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- игровые компьютерные технологии -- ігрові комп'ютерні технології -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- образовательная эффективность -- освітня ефективність -- обучающие игры -- навчальні ігри -- електронна освіта -- электронное образование -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- учебная методология -- учбова методологія -- экспериментальная педагогика -- експериментальна педагогіка -- электронное обучение -- електронне навчання -- электронный бизнес -- електронний бізнес -- Moodle -- системы управления обучением -- системи управління навчанням
Анотація: Розглянуто використання навчальних ігор у процесі електронної освіти. Основною метою є покращення результатів навчання і підвищення мотивації студентів у процесі навчання шляхом введення розважально-навчальних заходів. Вони здійснюються в Moodle – системі управління начанням, в Лабораторії електронного бізнесу в Белградському університеті. Результати експерименту показали, що досягнення студентів значно кращі на курсі із застосуванням навчальних ігор у порівнянні з результатами традиційного курсу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сіміч, Костянтин (викладач; молодший науковий співробітник Лабораторії електронного бізнесу факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія); Міліч, Олександр (викладач факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія); Университет Белграда, сербский ВУЗ \о нем\

Знайти схожі

2.


    Рабінович, Петро Михайлович (доктор юридичних наук; професор; академік НАПрН України; професор кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету імені Івана Франка).
    Людиноцентризм і практична спрямованість викладання теорії права і держави (львівський досвід) / П. М. Рабінович, Н. Стецик // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 102-107. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Львов

    Львів

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- лабораторые занятия -- лабораторні заняття -- права і свободи людини -- правовое образование -- правнича освіта -- практические задания -- практичні завдання -- методика преподавания -- методика викладання -- теория права и государства -- теоряї права і держави -- учебная методология -- навчальна методологія -- человекоцентризм -- людиноцентризм -- юридическая практика -- юридина практика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Висвітлено змістовні та методичні особливості реформованого викладання теорії права і держави на юридичному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка. Перша з них полягає у тому, що цей предмет, починаючи з 1991/1992 навчального року, викладається з позицій саме основоположних прав людини. Внаслідок цього встановлене державою позитивне право інтерпретується як засіб, інструмент забезпечення і захисту таких прав. Друга ж особливість полягає у тому, що вивчення усіх тем названого предмета супроводжується виконанням студентами практичних завдань, побудованих на матеріалах реальної юридичної діяльності.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Стецик, Н. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету імені Івана Франка); Львовский национальный университет им. И.Франко \о нем\Львівський національний університет ім. І.Франка \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)