Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=учебная методология<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Лабус, Олександра
(аспірант; викладач факультету права Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія).
Викладання основ електронного бізнесу з використанням навчальних ігор / О. Лабус, К. Сіміч, О. Міліч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 311-322 : табл., мал. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4СЕР)с-2 + 74.58(4СЕР)с
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Высшее образование
Вища освіта
Сербия
Сербія
Белград
Бєлград
Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
игровые компьютерные технологии
--
ігрові комп'ютерні технології
--
информационные технологии в образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
образовательная эффективность
--
освітня ефективність
--
обучающие игры
--
навчальні ігри
--
електронна освіта
--
электронное образование
--
педагогические инновации
--
педагогічні інновації
--
учебная
методология
--
учбова методологія
--
экспериментальная педагогика
--
експериментальна педагогіка
--
электронное обучение
--
електронне навчання
--
электронный бизнес
--
електронний бізнес
--
Moodle
--
системы управления обучением
--
системи управління навчанням
Анотація:
Розглянуто використання навчальних ігор у процесі електронної освіти. Основною метою є покращення результатів навчання і підвищення мотивації студентів у процесі навчання шляхом введення розважально-навчальних заходів. Вони здійснюються в Moodle – системі управління начанням, в Лабораторії електронного бізнесу в Белградському університеті. Результати експерименту показали, що досягнення студентів значно кращі на курсі із застосуванням навчальних ігор у порівнянні з результатами традиційного курсу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Сіміч, Костянтин (викладач; молодший науковий співробітник Лабораторії електронного бізнесу факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія); Міліч, Олександр (викладач факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія); Университет Белграда, сербский ВУЗ \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Рабінович, Петро Михайлович
(доктор юридичних наук; професор; академік НАПрН України; професор кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету імені Івана Франка).
Людиноцентризм і практична спрямованість викладання теорії права і держави (львівський досвід) / П. М. Рабінович, Н. Стецик> // Право України : Юридичний журнал. - 2017. -
№ 10
. - С. 102-107. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
377
ББК
74.58(4УКР)
Рубрики:
Образование. Педагогика
Освіта. Педагогіка
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Украина
Україна
Львов
Львів
Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшие учебные заведения
--
вищі учбові заклади
--
лабораторые занятия
--
лабораторні заняття
--
права і свободи людини
--
правовое образование
--
правнича освіта
--
практические задания
--
практичні завдання
--
методика преподавания
--
методика викладання
--
теория права и государства
--
теоряї права і держави
--
учебная
методология
--
навчальна методологія
--
человекоцентризм
--
людиноцентризм
--
юридическая практика
--
юридина практика
--
юридическое образование
--
юридична освіта
Анотація:
Висвітлено змістовні та методичні особливості реформованого викладання теорії права і держави на юридичному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка. Перша з них полягає у тому, що цей предмет, починаючи з 1991/1992 навчального року, викладається з позицій саме основоположних прав людини. Внаслідок цього встановлене державою позитивне право інтерпретується як засіб, інструмент забезпечення і захисту таких прав. Друга ж особливість полягає у тому, що вивчення усіх тем названого предмета супроводжується виконанням студентами практичних завдань, побудованих на матеріалах реальної юридичної діяльності.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Стецик, Н. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету імені Івана Франка); Львовский национальный университет им. И.Франко \о нем\Львівський національний університет ім. І.Франка \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)