Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учебные методики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ландо, Оле (доктор юридичних наук; професор; академік Фінської академії наук; академік Королівської Шведської академії наук; дійсний член Міжнародної академії порівняльного права; почесний професор Копенгагенської школи бізнесу; м. Копенгаген; Данія).
    Викладання порівняльного права / О. Ландо ; пер. О. В. Кресін // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 258-264. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Викладання права та правосуддя ; Лексичний курс чи Сократичний метод? ; Чи потрібно навчати студентів критично мислити? . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
естественное право -- природне право -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кейс-метод -- критическое мышление -- критичне мислення -- лекционные курсы -- лекційні курси -- общий стержень правовых систем -- спільний стрижень правових систем -- правовой реализм -- правовий реалізм -- методика преподавания -- методика викладання -- прецедентное право -- прецедентне право -- сборники прецедентов -- збірники прецедентів -- скрытые техники -- приховані техніки -- собственные мнения преподователей -- власні думки викладачів -- сократический метод -- сократичний метод -- судейский активизм -- суддівський активізм -- судебная практика -- судова практика -- учебная литература -- учбова література -- підручники -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные методики -- учбові методики -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Автор стверджує, що викладач права повинен вчити студентів дійсному праву, тобто такому, яке застосовують суди; він не повинен приховувати власну точку зору, але водночас розкривати інші точки зору. Природного права не існує, але є правові цінності, спільні для більшості правових систем. Сократичний кейс-метод і збірники судових рішень мають переваги над лекційним викладанням і підручниками, і тому їх слід використовувати. Однак вони не дають загальної картини, а тому потребують доповнення вказівками викладача і читанням текстів. Студентів слід вчити бути критичними. Вони повинні знати, що подекуди судді є активістами, відхиляються від закону та використовують приховані техніки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кресін, Олексій Веніамінович (кандидат юридичних наук; доцент; член-кореспондент Міжнародної академії порівняльного права; старший науковий співробітник Інституту держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; вчений секретар Української асоціації порівняльного правознавства) \пер.\; Лангдейл, Х. (американский правовед; профессор Гарвардской школы права ; 1826-1956) \о нем\; Суд Европейских сообществ \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Лихова, Софія (доктор юридичних наук; завідувач кафедри кримінального права і процесу Юридичного інституту Національного авіаційного університету; Україна).
    Порівняльне кримінальне право : методика викладання та застосування в наукових дослідженнях / С. Лихова // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 299-307. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412(4)в6 + 74.58(4УКР)в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

   Европа
    Європа

    Украина

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
диссертационные работы -- дисертаційні роботи -- исследовательская предметизация -- дослідницька предметизація -- научные исследования -- наукові дослідження -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- передовой опыт -- передовий досвід -- правовая систематизация -- правова систематизація -- преподавание права -- викладання права -- специальные курсы -- спеціальні курси -- сравнительное уголовное право -- порівняльне кримінальне право -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни -- учебные методики -- учбові методики -- учебные программы -- учбові програми -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Розглянуто актуальні питання порівняльного права. Цей феномен розглядається в декількох аспектах: як навчальна дисципліна, як предмет наукового дослідження та як метод, який використовується у дисертаційних роботах. У статті розглядаються суперечливі питання, які не дозволяють дійти певної єдності в розумінні таких категорій, як «порівняльне правознавство», «юридична компаративістика», «правові системи сучасності». Автор статті доходить висновку, що сьогодні компаративне право є окремою самостійною галуззю науки, з притаманними їй предметом і методом дослідження. Окрім того, у статті проаналізовано методики викладання предмета «Порівняльне правознавство» в навчальних закладах. Шляхи такого дослідження полягають у порівнянні різних методик викладання. Вказується на позитивні риси і недоліки, які не дозволяють досягти оптимального результату. Пропонується власне бачення вирішення питання викладання курсу «Порівняльне правознавство» та спецкурсів із окремих актуальних проблем порівняльного кримінального права. Автор статті пропонує власний підхід щодо систематизації країн-учасниць ЄС, який дозволяє не хаотично досліджувати правові системи різних країн, а зробити цей процес систематизованим, що дасть можливість встановити відповідність національного законодавства окремих країн європейським нормам та стандартам права ЄС, побачити можливості законодавства кожної з цих держав та зробити висновки щодо необхідності та можливості реформування національного законодавства й масштабів такого реформування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Юридический институт Национального авиационного университета Украины \о нем\; Юридичний інститут Національного авіаційного університету України \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)