Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формирование творческой личности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Богданова, Н. Г. (доцент Української інженерно-педагогічної академії; кандидат філософських наук; м. Слов'янськ Донецької області).
    Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 3. - С. 7-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Теорія і методика навчання

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- розвиток творчої особистості -- формування творчої особистості -- соціальне середовище -- виховання особистості -- самовиховання особистості -- творческая личность -- развитие творческой личности -- формирование творческой личности -- социальная среда -- воспитание личности -- самовоспитание личности
Анотація: Досліджуються основні чинники формування творчої особистості, з'ясовується роль соціального середовища, виховання та самовиховання.


Знайти схожі

2.


    Паламар, С. П. (старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України; кандидат педагогічних наук).
    Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 29-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Теорія і методика навчання

Кл.слова (ненормовані):
предметні компетентності -- формування предметних компетентностей -- учні основної школи -- предмети гуманітарного циклу -- гуманітарні предмети -- творче мислення -- творча особистість -- формування творчої особистості -- художній текст -- робота з художнім текстом -- предметные компетентоности -- формирование предметных компетентностей -- ученики основной школы -- предметы гуманитарного цикла -- гуманитарные предметы -- творческое мышление -- творческая личность -- формирование творческой личности -- художественный текст -- работа с художественным текстом -- учебные предметы -- учбові предмети
Анотація: Розглядаються способи формування предметних компетентностей в учнів основної школи на основі креативного підходу до навчання. Обгрунтовано діалогічні параметри роботи з художнім текстом.


Знайти схожі

3.


    Панкова, Оксана (завідувач відділу дослідно-експериментальної роботи; старший учитель).
    Плекаємо майбтню наукову еліту : з досвіду роботи територіального осередку Малої академії наук Броварського НВО / О. Панкова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 68-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницькі роботи -- научно-исследовательские работы -- обдаровані діти -- одаренные дети -- творча особистість -- творческая личность -- формування творчої особистості -- формирование творческой личности -- учнівська молодь -- ученическая молодежь -- інтелектуальний потенціал -- интеллектуальный потенциал -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- формування інтелектуального потенціалу української нації -- формирование интеллектуального потенциала украинской нации -- педагогічні процеси -- педагогические процессы -- досвід роботи навчальних закладів -- опыт работы учебных учреждений
Анотація: Розкрито досвід роботи міського територіального осередку Малої академії наук Броварського навчально-виховного об'єднання. Обгрунтовано, що його діяльність спрямована на виявлення, розвиток і підтримку обдарованої молоді, стимулювання її творчого потенціалу, розвиток наукової та дослідницько-експериментальної діяльності вихованців. Зазначено, що формування в учнів пошукових і дослідницьких умінь та навичок шляхом залучення їх до занять у секціях МАН сприяє розвитку їхніх творчих здібностей, значно підвищує рівень творчої активності, забезпечує постійну спрямованість особистості на подальшу пізнавальну й творчу діяльність, прискорює шлях до успіху.


Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук Броварського навчально-виховного об'єднання \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)