Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фреймінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Климанська, Л. Д. (кандидат філософських наук; доцент Національного університету "Львівська політехніка").
    Технологія проблематизації складних соціальних обставин як фактор політичного процесу в Україні / Л. Д. Климанська // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 73-78. - Література : С.77-78 : 35 назв
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
російська версія мовної проблеми -- русская версия языковой проблемы -- украинская версия языковой проблемы -- українська версія мовної проблеми -- мовна політика України -- мовні проблеми -- политическая деятельность -- политические технологии -- политический процесс -- політична діяльність -- політичний процес -- політичні технології -- складні соціальні обставини -- сложные социальные обстоятельства -- социальное конструирование -- социальные проблемы -- соціальне конструювання -- соціальні проблеми -- фрейминг -- фреймінг -- языковая политика в Украине -- языковые проблемы
Анотація: Аналізуються технології проблематизації складних соціальних обставин. Обгрунтовується тема, що саме за допомогою таких технологій складні соціальні обставини перетворюються на соціальну проблему, яку покликані врегульовувати курси соціальної політики.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Горбунова, Людмила (доктор філософських наук; головний науковий співробітник відділу інтернаціоналізації вищої освіти; головний редактор наукового часопису "Філософія освіти"; віце-президент Українського товариства філософії освіти).
    Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. - № 3. - С. 23-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Безперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

Кл.слова (ненормовані):
теорія трансформативного навчання дорослих -- теория трансформативного обучения взрослых -- система ціннісно-смислових орієнтацій -- система ценностно-смысловых ориентаций -- смислові схеми -- смысловые схемы -- смислові перспективи -- смысловые перспективы -- дезорієнтуючі дилеми -- дезориентирующие дилемы -- критична рефлексія -- критическая рефлексия -- раціональний дискурс -- рациональный дискурс -- раціонально-когнітивний підхід -- рационально-когнитивный подход -- цілісне розуміння людини -- целостное понимание человека -- енактивізм -- энактивизм -- афективний фреймінг -- аффективный фрейминг -- навчання дорослих -- обучение взрослых
Анотація: Показано, що теорія трансформативного навчання дорослих Джека Мезіроу розглядається як релевантний підхід до освіти індивіда, здатного стати автономним комунікативним суб'єктом громадянського суспільства в умовах «плинної сучасності». При цьому сама теорія в процесі становлення і розвитку зазнає концептуальних змін і здійснює методологічний поворот від раціонально-когнітивістського підходу до енактивізму, що ба- зується на принципах холізму, тілесності, афективності, емоційності когнітивних процесів та їх самоорганізації як складних динамічних систем.


Дод.точки доступу:
Мезіроу, Джек \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)