Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=экспериментальные школы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Гонтаровська, Н. Б.
    Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища / Н. Б. Гонтаровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- експериментальні школи -- инновационное образование -- інноваційна освіта -- навчально-виховний комплекс -- образовательная среда -- освітнє середовище -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- учебно-воспитательный комплекс -- целостное развитие -- цілісний розвиток -- шкільна освіта -- школьное образование -- экспериментальные школы
Анотація: На прикладі досвіду роботи експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - Дніпропетровського навчально-виховного комплексу № 28 - розглянуті концептуальні основи побудови оптимального освітнього середовища сучасного навчального за кладу, приділена увага розробці індивідуалізованого освітнього середовища кожної дитини у взаємозв'язку з освітніми середовищами різних рівней.


Знайти схожі

2.


    Хайруліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України; директор).
    Ідеї В. О. Сухомлинського належить світу / В. Хайруліна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 9-13. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- експериментальні школи -- экспериментальные школы -- гармонійний розвиток особистості -- гарнмоническое развитие личности -- культурно-етичне виховання -- культурно-этическое воспитание -- класні колективи -- классные коллективы -- інтелектуальні потреби -- интеллектуальные потребности -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- китайська педагогічна система -- китайская педагогическая система -- педагогічні системи світу -- педагогические системы мира -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- асоціації сухомлиністів -- ассоциации сухомлинистов
Анотація: Висвітляється перебування української делегації в КНР. Розглянуто основні напрями діяльності навчальних закладів Китаю щодо популяризації ідей В. О. Сухомлинського. Проаналізовано досягнення та інновації китайської педагогічної системи. Розкрито важливість співпраці між Україною і Китаєм для обміну досвідом та подальшого впровадження провідних ідей Василя Олександровича в навчальних закладах двох країн.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Всекитайська асоціація сухомлиністів \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; професор; в. о. директора).
    Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 79-84 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
авторські школи -- авторские школы -- експериментальні школи -- экспериментальные школы -- інноваційні школи -- инновационные школы -- типи шкіл -- типы школ -- моделювання змін -- моделирование изменений -- спільне у моделювання змін -- совместное в моделировании изменений -- відмінності у моделювання змін -- отличие в моделировании изменений -- способи моделювання змін -- способы моделирования изменений -- специфіка моделювання змін -- специфика моделирования изменений -- класифікаційні ознаки моделей шкіл -- классификационные признаки моделей школ
Анотація: Розкрито сутність, особливості та специфіку моделювання змін в авторській школі. Йдеться про те, що: з'ясовано спільні та відмінні риси моделювання змін у різних типах шкіл; схарактеризовано способи моделювання змін в авторській, експериментальній, інноваційній та адаптивній школах; укладено їхні класифікаційні ознаки, що слугувало підставою для розкриття сутності, особливостей та специфіки моделювання змін в авторській школі, яку тлумачать як загальноосвітній навчальний заклад з високим рівнем розвитку інноваційного потенціалу як необхідної передумови і результату саморозвитку його конкурентоспроможності засобами експериментально перевіреної оригінальної авторської концепції педагогічної системи, технологізованої за сутністю, що забезпечує стабільні позитивні результати діяльності.


Дод.точки доступу:
Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)