Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=экспериментальные школы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Гонтаровська, Н. Б.
Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища / Н. Б. Гонтаровська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання
--
воспитание
--
експериментальні школи
--
инновационное образование
--
інноваційна освіта
--
навчально-виховний комплекс
--
образовательная среда
--
освітнє середовище
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
середня освіта
--
среднее образование
--
учебно-воспитательный комплекс
--
целостное развитие
--
цілісний розвиток
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
экспериментальные
школы
Анотація:
На прикладі досвіду роботи експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - Дніпропетровського навчально-виховного комплексу № 28 - розглянуті концептуальні основи побудови оптимального освітнього середовища сучасного навчального за кладу, приділена увага розробці індивідуалізованого освітнього середовища кожної дитини у взаємозв'язку з освітніми середовищами різних рівней.
Знайти схожі
>
2.
Хайруліна, Василина
(кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України; директор).
Ідеї В. О. Сухомлинського належить світу / В. Хайруліна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 9-13. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Китай
Кл.слова (ненормовані):
творча спадщина педагогів
--
творческое наследие педагогов
--
експериментальні школи
--
экспериментальные
школы
--
гармонійний розвиток особистості
--
гарнмоническое развитие личности
--
культурно-етичне виховання
--
культурно-этическое воспитание
--
класні колективи
--
классные коллективы
--
інтелектуальні потреби
--
интеллектуальные потребности
--
педагогічна майстерність
--
педагогическое мастерство
--
китайська педагогічна система
--
китайская педагогическая система
--
педагогічні системи світу
--
педагогические системы мира
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
асоціації сухомлиністів
--
ассоциации сухомлинистов
Анотація:
Висвітляється перебування української делегації в КНР. Розглянуто основні напрями діяльності навчальних закладів Китаю щодо популяризації ідей В. О. Сухомлинського. Проаналізовано досягнення та інновації китайської педагогічної системи. Розкрито важливість співпраці між Україною і Китаєм для обміну досвідом та подальшого впровадження провідних ідей Василя Олександровича в навчальних закладах двох країн.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Всекитайська асоціація сухомлиністів \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Завалевський, Юрій
(доктор педагогічних наук; професор; в. о. директора).
Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О. Мариновська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 9/10
. - С. 79-84 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
авторські школи
--
авторские
школы
--
експериментальні школи
--
экспериментальные
школы
--
інноваційні школи
--
инновационные
школы
--
типи шкіл
--
типы школ
--
моделювання змін
--
моделирование изменений
--
спільне у моделювання змін
--
совместное в моделировании изменений
--
відмінності у моделювання змін
--
отличие в моделировании изменений
--
способи моделювання змін
--
способы моделирования изменений
--
специфіка моделювання змін
--
специфика моделирования изменений
--
класифікаційні ознаки моделей шкіл
--
классификационные признаки моделей школ
Анотація:
Розкрито сутність, особливості та специфіку моделювання змін в авторській школі. Йдеться про те, що: з'ясовано спільні та відмінні риси моделювання змін у різних типах шкіл; схарактеризовано способи моделювання змін в авторській, експериментальній, інноваційній та адаптивній школах; укладено їхні класифікаційні ознаки, що слугувало підставою для розкриття сутності, особливостей та специфіки моделювання змін в авторській школі, яку тлумачать як загальноосвітній навчальний заклад з високим рівнем розвитку інноваційного потенціалу як необхідної передумови і результату саморозвитку його конкурентоспроможності засобами експериментально перевіреної оригінальної авторської концепції педагогічної системи, технологізованої за сутністю, що забезпечує стабільні позитивні результати діяльності.
Дод.точки доступу:
Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)