Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=эмоциональные переживания<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Бех, Іван
(доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор інституту проблем виховання НАПН України).
Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 8/9
. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія
--
рефлексия
--
особистісний розвиток
--
личностное развитие
--
функція самостійності
--
функция самостоятельности
--
емоційні переживання
--
эмоциональные
переживания
--
породжувальна функція
--
порождающая функция
--
самоутверджувальна функція
--
самоутверждающая функция
--
самозахисна функція
--
самозащитная функция
--
функція самоцінності
--
функция самоценности
--
консолідуюча функція
--
консолидирующая функция
--
функція душевного умиротворення
--
функция душевного удовлетворения
Анотація:
Розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Бех, І. Д.
Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 5-16. - Бібліографія : С.16 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
емоційні переживання
--
консолидирующая функция
--
консолідуюча функція
--
личность
--
особистість
--
породжувальна функція
--
порождающая функция
--
психологическая рефлексия
--
психология личности
--
психологічна рефлексія
--
психологія особистості
--
развитие личности
--
рефлексия
--
рефлексія
--
розвиток особистості
--
самозахисна функція
--
самозащитная функция
--
саморазвитие личности
--
саморозвиток особистості
--
самостверджувальна функція
--
самоутверждающая функция
--
функция душевного умиротворения
--
функция самоценности
--
функція душевного умиротворення
--
функція самоцінності
--
эмоциональные
переживания
--
Я-концепция
--
Я-концепція
Анотація:
В статті розкрито природу людського Я в контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначено роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових Я, проаналізовано основні функції рефлексії. На основі проведеного аналізу змістовно-цільової своєрідності та сутнісних характеристик особистісної рефлесії розкрито основні її функції: породжувальна функція рефлексії, акмецентрована функція рефлексії, самозахисна функція рефлексії, функція самоцінності, консолідуюча функція рефлексії, функція душевного умиротворення.
Знайти схожі
>
3.
Ніконова, О. Ю.
(старший викладач кафедри психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності / О. Ю. Ніконова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 53-57. - (Школа практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 37 назв. - Закінчення. Початок у № 1 за 2013 р. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
ДРНТІ
15.41
УДК
159.9.07
Рубрики:
Соціальна психологія
Социальная психология
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
гендерна ідентичність
--
гендерная идентичность
--
гендерні ролі
--
гендерные роли
--
емоційні переживання
--
эмоциональные
переживания
--
личность
--
особистість
--
співзалежності особистості
--
созависимости личности
--
катарсичні переживання
--
катарсические
переживания
--
тренінгові вправи
--
тренинговые упражнения
Анотація:
Пропонуються тренінгові вправи, спрямовані на зниження співзалежності.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
4.
Бех, І. Д.
(доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор ).
Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 2
. - С. 5-13. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистические парадигмы
--
гуманистические парадигмы образования
--
гуманітарні парадигми
--
гуманітарні парадигми освіти
--
духовна рефлексія
--
духовная рефлексия
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
инновации в образовании
--
инновации в педагогике
--
інновації в освіті
--
інновації в педагогіці
--
личностная рефлексия
--
особистісна рефлексія
--
образовательные инновации
--
освітні інновації
--
людський образ
--
человеческий образ
--
бажання бути собою
--
желание быть собою
--
духовне самовдосконалення
--
духовное самоусовершенствование
--
гуманістичний діалог
--
гуманистический диалог
--
смислова цінність
--
смысловая ценность
--
емоційні переживання
--
эмоциональные
переживания
Анотація:
Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю духовно-моральною цінністю. Проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводяться поняття "людський образ" та "бажання бути собою".
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)