Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=эффективность коммерческой деятельности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Голубєв, Андрій Володимирович (аспірант; Академія праці, соціальних відносин і туризму).
    Управлінські аспекти підвищення ефективності комерційної діяльності фермерських господарств [Текст] / А. В. Голубєв // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 9. - С. 81-87 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- фермерські господарства -- фермерские хозяйства -- комерційна діяльність -- коммерческая деятельность -- виробнична діяльність -- производственная деятельность -- виробничі ресурси -- производственные ресурсы -- виробництво сільськогосподарської продукції -- производство сельскохозяйственной продукции -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- ефективність комерційної діяльності -- эффективность коммерческой деятельности -- сільськогосподарська кооперація -- сельскохозяйственная кооперация -- управлінські аспекти -- управленческие аспекты
Анотація: Дано оцінку ефективності виробничо-комерційної діяльності фермерських господарств, зосереджено увагу на напрямах удосконалення управління її результатами. Визначено коректність трактування комерційної діяльності як маркетингу фермерської продукції, деталізовано цілі управління нею в сучасних умовах за видами спеціалізації фермерського господарства та запропоновано напрями такого управління, як інтеграція в облуговуючо-збутові кооперативи, маркетинг власної продукції на основі її сертифікації, поліпшення якості, пошуку спеціалізованих ринків, поглиблення переробки, персоналізації комерційних зв'язків із торговими партнерами й кінцевими споживачами.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)