Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=эффект снобизма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   06
   Л 89


Львівська політехніка

    Дума, О. І.
    Розроблення методології створення нових туристичних продуктів в умовах конкурентного ринку [Текст] / О. І. Дума, Б. Б. Пашко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 129-135. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка туризму
   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- экономика туризма -- туризм -- туристичний продукт -- туристический продукт -- ефект Веблена -- эффект Веблена -- ефект снобізму -- эффект снобизма


Дод.точки доступу:
Пашко, Б. Б.; Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)