Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтеграція знань<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кушнір, Василь (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка).
    Педагогічні умови формування творчих умінь математичнообдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
творчи уміння -- творческие умения -- розвиток особистості -- развитие личности -- педагогічні умови -- педагогические условия -- обдаровіні учні -- одаренные дети -- математично обдаровані діти -- математически одаренные дети -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- творчи здібності -- творческие способности -- навчання математики -- обучение математике -- учбові предмети -- учебные предметы
Анотація: Розглядаються педагогічні умови розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів на уроках математики, досліджується зміст та особливості навчальної діяльності таких учнів.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (кандидат технічних наук; доцент кафедри ОТ ПМ Кіровоградського національного технічного університету); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії, пошукувач кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Петров, Олександр (старший викладач кафедри германської та слов'янської філології Вінницького державного педагогічного універсітету імені М. Коцюбинського).
    Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- майбутні учителі -- будущие учителя -- учителі іноземних мов -- учителя иностранных языков -- фахова підготовка -- специальная подготовка -- лінгвосоціокультурна компетентність -- лингвосоциокультурная компетентность -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- особистісно-розвивальне навчання -- личностно-развиающее обучение -- інтерактивна взаємодія -- интерактивное взаимодействие
Анотація: Визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, зокрема такі, як інтеграція знань, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтерактивної взаємодії студентів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Аріф, Мухаммад (аспірант; викладач факультету менеджменту Університету Мухаммада Алі Джінна; м.Ісламабад; Пакистан; PhD, MBA).
    Роль здібності до інтеграції знань в ефективності роботи організації : на прикладі найбільших корпорацій Ісламабаду (Пакистан) / М. Аріф, Аслам Хан М. // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 122-131 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292(5ПАК)-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Пакистан
    Исламабад

    Ісламабад

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-эффективность -- бізнес-ефективність -- организационные формы предприятий -- організаційні форми підприємств -- деловая эффективность -- ділова ефективність -- интеграция знаний -- інтеграція знань -- интеллектуальный потнециал -- інтелектуальний потенціал -- культура обучения -- культура начання -- потенциал знаний -- потенціал знань -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- управление знаниями -- управління знаннями -- управленческие инновации -- управлінські інновації -- управленческий потенциал -- управлінський потенціал -- экономическая эффективность знаний -- економічна ефективність знань
Анотація: Зазначено, що управління знаннями стало дуже важливою ідеєю у світі бізнесу. У процесі навчання керівництво компанії обережно ставиться до візуалізації проблем і надання рішень з їх подолання. Стаття орієнтована на результати культури навчання і створення знань у пристосуванні нових підходів до бізнес-ефективності. Досліджено результати здібності до інтеграції знань в компанії і те, наскільки введення об'єднаних рис пов'язано із створенням знання. Представлено складні залежності між цими чинниками. Комбінаторні функції мають важливе значення у створенні потенціалу знань із метою підвищення рівня роботи компанії. Розроблено модель із декількох функцій та властивостей, які безпосередньо прив'язують стратегію управління знаннями до бізнес-пропозицій, що дозволить вивести компанію на найвищий рівень конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Аслам Хан, Мухаммад (доцент кафедри методології наукових досліджень Університету Престону; м.Ісламабад; Пакистан; PhD, MBA)

Знайти схожі

4.


    Бурчак, Ліана (доцент кафедри біології та основ сільського господарства Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук).
    Інтеграція знань учнів з хімії та математики в старшій школі / Л. Бурчак, С. Бурчак // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 18-23 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- хімія -- химия -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- математичні дії -- математические действия -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок хімічного і математичного матеріалу у старшій школі.


Дод.точки доступу:
Бурчак, Станіслав (доцент кафедри математики і методики викладання Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)