Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=інтеграція знань<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Кушнір, Василь
(доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка).
Педагогічні умови формування творчих умінь математичнообдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
творчи уміння
--
творческие умения
--
розвиток особистості
--
развитие личности
--
педагогічні умови
--
педагогические условия
--
обдаровіні учні
--
одаренные дети
--
математично обдаровані діти
--
математически одаренные дети
--
інтеграція
знань
--
интеграция знаний
--
творчи здібності
--
творческие способности
--
навчання математики
--
обучение математике
--
учбові предмети
--
учебные предметы
Анотація:
Розглядаються педагогічні умови розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів на уроках математики, досліджується зміст та особливості навчальної діяльності таких учнів.
Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (кандидат технічних наук; доцент кафедри ОТ ПМ Кіровоградського національного технічного університету); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії, пошукувач кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Петров, Олександр
(старший викладач кафедри германської та слов'янської філології Вінницького державного педагогічного універсітету імені М. Коцюбинського).
Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 7
. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
майбутні учителі
--
будущие учителя
--
учителі іноземних мов
--
учителя иностранных языков
--
фахова підготовка
--
специальная подготовка
--
лінгвосоціокультурна компетентність
--
лингвосоциокультурная компетентность
--
інтеграція
знань
--
интеграция знаний
--
особистісно-розвивальне навчання
--
личностно-развиающее обучение
--
інтерактивна взаємодія
--
интерактивное взаимодействие
Анотація:
Визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, зокрема такі, як
інтеграція
знань
, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтерактивної взаємодії студентів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Аріф, Мухаммад
(аспірант; викладач факультету менеджменту Університету Мухаммада Алі Джінна; м.Ісламабад; Пакистан; PhD, MBA).
Роль здібності до інтеграції
знань
в ефективності роботи організації : на прикладі найбільших корпорацій Ісламабаду (Пакистан) / М. Аріф, Аслам Хан М.> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 122-131 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292(5ПАК)-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Пакистан
Исламабад
Ісламабад
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-эффективность
--
бізнес-ефективність
--
организационные формы предприятий
--
організаційні форми підприємств
--
деловая эффективность
--
ділова ефективність
--
интеграция знаний
--
інтеграція
знань
--
интеллектуальный потнециал
--
інтелектуальний потенціал
--
культура обучения
--
культура начання
--
потенциал знаний
--
потенціал
знань
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
управление знаниями
--
управління знаннями
--
управленческие инновации
--
управлінські інновації
--
управленческий потенциал
--
управлінський потенціал
--
экономическая эффективность знаний
--
економічна ефективність
знань
Анотація:
Зазначено, що управління знаннями стало дуже важливою ідеєю у світі бізнесу. У процесі навчання керівництво компанії обережно ставиться до візуалізації проблем і надання рішень з їх подолання. Стаття орієнтована на результати культури навчання і створення
знань
у пристосуванні нових підходів до бізнес-ефективності. Досліджено результати здібності до інтеграції
знань
в компанії і те, наскільки введення об'єднаних рис пов'язано із створенням знання. Представлено складні залежності між цими чинниками. Комбінаторні функції мають важливе значення у створенні потенціалу
знань
із метою підвищення рівня роботи компанії. Розроблено модель із декількох функцій та властивостей, які безпосередньо прив'язують стратегію управління знаннями до бізнес-пропозицій, що дозволить вивести компанію на найвищий рівень конкурентоспроможності.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Аслам Хан, Мухаммад (доцент кафедри методології наукових досліджень Університету Престону; м.Ісламабад; Пакистан; PhD, MBA)
Знайти схожі
>
4.
Бурчак, Ліана
(доцент кафедри біології та основ сільського господарства Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук).
Інтеграція
знань
учнів з хімії та математики в старшій школі / Л. Бурчак, С. Бурчак> // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 7/8
. - С. 18-23 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
математика
--
хімія
--
химия
--
методика викладання математики
--
методика преподавания математики
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
інтеграція
знань
--
интеграция знаний
--
математичні дії
--
математические действия
--
міжпредметні зв'язки
--
межпредметные связи
Анотація:
Розглянуто взаємозв'язок хімічного і математичного матеріалу у старшій школі.
Дод.точки доступу:
Бурчак, Станіслав (доцент кафедри математики і методики викладання Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)