Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=інтелектуальна реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   65.39-2
   К 20


    Капинус, Л. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Сучасні тенденції розвитку електронної реклами / Л. В. Капинус // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 291-295 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
искусственный интеллект -- штучний інтелект -- электронная реклама -- електронна реклама -- інформаційні технології в економіці -- информационные технологии в рекламе -- інтелектуальна реклама -- интеллектувальная реклама -- інтернет-реклама -- интернет-реклама -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг
Анотація: На основі теоретичних досліджень визначено новий підхід у розвитку реклами: "електрона реклама зі штучним інтелектом". Також розроблено модель електронної реклами, що наділена штучним інтелектом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)