Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтеркультурний діалог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Петько, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Л. Петько // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 68-74. - Бібліогр. в кінці ст. 18 назв
ББК 81.2-9
Рубрики: Педагогическое образование
   Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
майбутні педагоги -- іншомовна освіта -- українська національна ідея -- підготовка педагогів -- інтеркультурний діалог -- будущие педагоги -- иноязычное образование -- украинская национальная идея -- подготовка педагогов -- интеркультурный диалог -- навчальний процес -- учебный процесс -- высшее образование -- вища освіта
Анотація: Розглянуто проблеми іншомовної освіти у вищій школі.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Троїцька, О. М.
    Діалог у розгортанні культурно-освітнього простору молодіжних спільнот: філософія інтеркультурності [Текст] / О. М. Троїцька // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 13-18. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Социальная философия
   Соціальна філософія

Кл.слова (ненормовані):
интеркультурная коммуникация -- интеркультурный диалог -- інтеркультурний діалог -- інтеркультурна комунікація -- молодежные общности -- молодежь -- молодіжні спільноти -- молодь -- образовательное пространство -- освітній простір -- социология молодежи -- социология образования -- соціологія молоді -- соціологія освіти
Анотація: Автор доводить, що інтеркультурний діалог за певних умов (в культурно-освітньому континуумі) може розвинути здатності молоді щодо відтворювання себе, долати розриви між причинною і смисловою детермінацією власної діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)