Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=інтернет-технології збуту продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мельник, Олександра (кандидат економічних наук).
    Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку [Текст] / О. Мельник, А. Радько // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 1. - С. 42-45 : портр.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
екеноміка підприємств -- маркетингові комунікації підприємств -- конкурентоспроможність підприємств -- просування продукції -- збут продукції -- збутова діяльність підприємств -- інформаційні технології в економіці -- інтерактивні маркетингові комунікації підприємств -- інтернет-технології збуту продукції -- маркетинг -- реклама продукції -- інтернет-маркетинг -- сайти компаній -- сільскогосподарські підприємства -- аграрні підприємства -- агрохолдинги -- досвід українських підприємств -- экономика предприятий -- маркетинговые коммуникации предприятий -- конкурентоспособность предприятий -- продвижение продукции -- сбыт продукции -- информационные технологии в экономике -- интеграктивные маркетинговые коммуникации предприятий -- интернет-технологии сбыта продукции -- маркетинг -- реклама продукции -- интернет-маркетинг -- сайты компаний -- сельскохозяйственные предприятия -- аграрные предприятия -- опыт украинских предприятий
Анотація: Для виходу на європейський ринок необхідна адекватна система просування продукції. У сучасних умовах побудови постіндустріального суспільства рішальною є роль Інтернет-маркетингу. У практичній діяльності вітчизняних підприємств використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій не відповідає вимогам міжнародного ринку. Проаналізовано певні параметри ряду сайтів агрохолдингів України. Здійснено експертну оцінку можливості залучення покупця залежно від рівня сайту. На цій основі досліджено вплив рівня використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій на привабливість підприємства. Запропонований підхід є засобом практичної діагностики рівня використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій та засобом виявлення резервів підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Економіст_2016_1\10.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Радько, Анна (аспірант); АГРОТРЕНД, підприємство \о нем\Мілкіленд, підприємство \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)