Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційні технології в управлінні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Пацай, Б. Д. (кандидат фізико-математичих наук; доцент кафедри інформаційних технологій Національного університету державної податкової служби України).
    Роль інформаційних технологій в управлінні фінансовими ресурсами підприємств / Б. Д. Пацай // Фінанси України : Науково- теоретичний та інформаційно- практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2008. - № 8. - С. 82-88 : рис. - Библиогр.: в сносках.
УДК
ББК 65.291.9
Рубрики: Економіка
   Фінанси підприємства

   Экономика

   Финансы предприятия

Кл.слова (ненормовані):
фінанси підприємств -- фінансові ресурси -- інформаційні технології -- інформаційні технології в управлінні -- фінансовий менеджмент -- бізнес-процеси -- міжнародні стандарти якості -- фінансові служби підприємства -- ERP-системи -- CASE-засоби -- ERPII-системи -- проекти інформаційних технологій -- стандарти якості -- финансы предприятий -- финансовые ресурсы -- информационные технологии -- информационные технологии в управлении -- финансовый менеджмент -- бизнес-процессы -- международные стандарты качества -- финансовые службы предприятия -- проекты информационных технологий -- стандарты качества
Анотація: Розглянуто основні напрями використання інформаційних технологій як важливого елементу процесу управління фінансовими ресурсами підприємств. Проведено аналіз можливих результатів упровадження інформаційних технологій, наведено переваги та обумовлено необхідність їх використання для покращення фінансових результатів діяльності підприємств.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.12.2008р. Інв.2083ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 69-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.84(4УКР)в6
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административные услуги -- адміністративні послуги -- е-адміністрування -- э-администрирование -- электронное администрирование -- електронне адміністрування -- брендинг -- выставки -- государственное управление -- державне управління -- ивент-маркетинг -- івент-маркетинг -- информационные технологии в управлении -- інформаційні технології в управлінні -- конструктивный социальный диалог -- конструктивний соціальний діалог -- социальный диалог -- соціальний діалог -- копирайтинг -- копірайтинг -- мерчандайзинг -- неформальные вербальные коммуникации -- нелформальні вербальні комунікації -- общественное мнение -- громадська думка -- паблик релейшнз -- паблік релейшнз -- персональные продажи -- персональні продажі -- пропаганда -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- теоретические аспекты -- теоретичні рспекти -- управленческие системы -- управлінські системи -- ярмарки
Анотація: Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственное агентство по вопросам электронного правления Украины \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)