Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=історія людства<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Черкашина, Н. О.
Феномен людини у творчості Августина Блаженного / Н. О. Черкашина, А. М. Малівський> //
Антропологічні виміри філософських досліджень : Матеріали І Міжнародної наукової конференції. 26.04-27.04.2012 / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Східний наук. центр трансп. акад. України. - Д. : ДНУЗТ, 2012. - С. 73-74
УДК
1
Рубрики:
Философия
Філософія
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа
--
праці ДІІТу
--
КХ
--
КФС
--
феномен человека
--
феномен людини
--
философская система
--
фиілософська система
--
история человечества
--
історія
людства
--
христианское мировоззрение
--
християнський світогляд
Дод.точки доступу:
Малівський, А. М.; Маливский А. Н.; Августин, "Блаженний" \про нього\; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Східний науковий центр Транспортної академії України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Култаєва, Марія
(доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри філософії).
Невеличка екскурсія по філософських ландшафтах Петера Слотердайка / М. Култаєва> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2014. -
№ 3
. - С. 20-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
1
ББК
87.25
Рубрики:
Філософія
Філософія науки
Философия
Философия науки
Кл.слова (ненормовані):
філософи
--
философы
--
філософські праці
--
философские труды
--
творчість філософів
--
творчество философов
--
політичні ідеї
--
политические идеи
--
глобалізаційні процеси
--
глобализационные процессы
--
філософські теорії глобалізації
--
философские теории глобализации
--
філософське мислення
--
философское мышление
--
філософська антропологія
--
философская антропология
--
історія
людства
--
история человечества
--
мікросферологія
--
микросферология
--
гнів у суспільстві
--
гнев в обществе
Анотація:
Екскурсія по філософських ландшафтах німецького філософа Петера Слотердайка.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Філософ_думка_2014_3\2.pdf
Дод.точки доступу:
Слотердайк, Петер (німецький філософ; есеїст; культуролог; ведучий телепередач ; 1947-) \о нем\; Гайдегер, М. (німецький філософ) \о нем\; Пузирі, глобуси, піни, трилогія \о произв.\; Гнів та час. Політико-психоогічний досвід, монографія \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Андрущенко, Віктор
(доктор філософських наук; професор; академік ГАПН України; член-кореспондент НАН України; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису; ректор).
Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації / В. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. -
№ 2
. - С. 5-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія
освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти
--
модернизация образования
--
ознаки цивілізації
--
признаки цивилизации
--
історія
людства
--
история человечества
--
антична цивілізація
--
античная цивилизация
--
сила розуму
--
сила ума
--
епоха відродження
--
эпоха возрождения
--
духовна еволюція цивілізації
--
духовная эволюция цивилизации
--
наука і релігія
--
наука и религия
--
атеїзм
--
атеизм
Анотація:
Аналізується місце і роль освіти в контексті еволюції таких форм духовно-практичного освоєння світу, як наука, культура, мистецтво, мораль, релігія тощо; стверджується, що освіта у всі часи й для всіх народів слугувала полем узагальнення матеріального і духовного досвіду, а відтак - полем навчання та виховання нових поколінь, загальним стрижнем, який визначає основний контент історії, слугує формуванню мислення (розуму), обрамленого духом гуманізму та людяності; у різні епохи взаємодія цих екзистенцій мала різний характер, однак загальна тенденція - звернення до розуму як основного і вічного (помноженого на працю) джерела прогресу людської цивілізації й долученая до нього (освіта та виховання ) підростаючих поколінь залишається закономірністю, яка визначає людське обличчя цивілізації. Прагнення до єдності заради формування духовного єства (наукового, морального, художнього і т.п.) людини та виховання працьовитості розглядаються як головні домінанти (парадигми) модернізації української освіти.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)