Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=історія людства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Черкашина, Н. О.
    Феномен людини у творчості Августина Блаженного / Н. О. Черкашина, А. М. Малівський // Антропологічні виміри філософських досліджень : Матеріали І Міжнародної наукової конференції. 26.04-27.04.2012 / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Східний наук. центр трансп. акад. України. - Д. : ДНУЗТ, 2012. - С. 73-74
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КХ -- КФС -- феномен человека -- феномен людини -- философская система -- фиілософська система -- история человечества -- історія людства -- христианское мировоззрение -- християнський світогляд


Дод.точки доступу:
Малівський, А. М.; Маливский А. Н.; Августин, "Блаженний" \про нього\; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Східний науковий центр Транспортної академії України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Култаєва, Марія (доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри філософії).
    Невеличка екскурсія по філософських ландшафтах Петера Слотердайка / М. Култаєва // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 20-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Філософія науки

   Философия

   Философия науки

Кл.слова (ненормовані):
філософи -- философы -- філософські праці -- философские труды -- творчість філософів -- творчество философов -- політичні ідеї -- политические идеи -- глобалізаційні процеси -- глобализационные процессы -- філософські теорії глобалізації -- философские теории глобализации -- філософське мислення -- философское мышление -- філософська антропологія -- философская антропология -- історія людства -- история человечества -- мікросферологія -- микросферология -- гнів у суспільстві -- гнев в обществе
Анотація: Екскурсія по філософських ландшафтах німецького філософа Петера Слотердайка.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Філософ_думка_2014_3\2.pdf

Дод.точки доступу:
Слотердайк, Петер (німецький філософ; есеїст; культуролог; ведучий телепередач ; 1947-) \о нем\; Гайдегер, М. (німецький філософ) \о нем\; Пузирі, глобуси, піни, трилогія \о произв.\; Гнів та час. Політико-психоогічний досвід, монографія \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; академік ГАПН України; член-кореспондент НАН України; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису; ректор).
    Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації / В. Андрущенко // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 5-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- модернизация образования -- ознаки цивілізації -- признаки цивилизации -- історія людства -- история человечества -- антична цивілізація -- античная цивилизация -- сила розуму -- сила ума -- епоха відродження -- эпоха возрождения -- духовна еволюція цивілізації -- духовная эволюция цивилизации -- наука і релігія -- наука и религия -- атеїзм -- атеизм
Анотація: Аналізується місце і роль освіти в контексті еволюції таких форм духовно-практичного освоєння світу, як наука, культура, мистецтво, мораль, релігія тощо; стверджується, що освіта у всі часи й для всіх народів слугувала полем узагальнення матеріального і духовного досвіду, а відтак - полем навчання та виховання нових поколінь, загальним стрижнем, який визначає основний контент історії, слугує формуванню мислення (розуму), обрамленого духом гуманізму та людяності; у різні епохи взаємодія цих екзистенцій мала різний характер, однак загальна тенденція - звернення до розуму як основного і вічного (помноженого на працю) джерела прогресу людської цивілізації й долученая до нього (освіта та виховання ) підростаючих поколінь залишається закономірністю, яка визначає людське обличчя цивілізації. Прагнення до єдності заради формування духовного єства (наукового, морального, художнього і т.п.) людини та виховання працьовитості розглядаються як головні домінанти (парадигми) модернізації української освіти.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)