Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=100-бальна шкала оцінювань<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Пендзей, Іван (доцент кафедри всесвітньої історії Інституту історії і політології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; кандидат історичних наук).
    Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 25-35 : табл. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- учбові предмети -- учебные предметы -- новітня історія -- новейшая история -- Болонський процес -- Болонский процесс -- шкала оцінювання знань -- шкала оценивания знаний -- змістовий модуль -- смысловой модуль -- контроль знань студентів -- контроль знаний студентов -- види контролю знань -- виды контроля знаний -- поточний контроль -- текущий контроль -- модульний контроль -- модульный контроль -- семестровий контроль -- семестровый контроль -- залік -- зачет -- курсова робота -- курсовая работа -- індивідуальні навчально-дослідні завдання -- индивидуальные учебно-исследовательские работы -- модульні контрольні роботи -- модульные контрольные работы -- індивідуальна робота -- индивидуальная работа -- відповідність шкал оцінювання -- соответствие шкал оценивания -- 100-бальна шкала оцінювань -- 100-бальная шкала оценивания -- 5-бальна шкала оцінювань -- 5-бальная шкала оценивания
Анотація: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критерії їх оцінювання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.3.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)