Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=LEGO<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Рулёв, А.
.
Играют ли химики в лего? / А. Рулёв> // Наука и жизнь. - 2013. -
№ 1
. - С. 81-87 : фот.цв.
УДК
001.894
Рубрики:
Наука
Винаходи
Изобретения
Кл.слова (ненормовані):
хімія
--
конструктор
--
LEGO
--
хімічні елементи
--
химия
--
химические элементы
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Панасюк, Тамара
(начальник відділу дошкільної освіти).
Дошкілля на порозі нового навчального року / Т. Панасюк> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 9
. - С. 2-3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
наступність освіти
--
дошкільна освіта
--
завдання освіти
--
освітні проекти
--
освітні конкурси
--
виставки
--
освітні веб-сайти
--
освітні фестивалі
--
освітні форуми
--
інструктивно-методичні рекомендації
--
консультативні пункти
--
пренатальна педагогіка
--
преемственность образования
--
дошкольное образование
--
задачи образования
--
образовательные проекти
--
образовательные конкурсы
--
выставки
--
образовательные веб-сайты
--
образовательные фестивали
--
образовательные форумы
--
инструктивно-методические рекомендации
--
консультационные пункты
--
пренатальная педагогика
--
Нова українська школа
--
Новая украинская школа
Анотація:
У статті розповідається про актуальні завдання і перспективи, що очікують педагогів дошкілля у 2017/2018 навчальному році.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Дошк_вихов_2017_9\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Впевнений старт, освітня програма для дітей старшого дошкільного віку \о произв.\; Представництво Дитячого фонду ООН в Україні \о нем\; ЮНІСЕФ, Дитячий Фонд ООН \о нем\; Садочок - простір, дружній до дитини, освітній проект \о произв.\; Вчимося жити разом, проект \о произв.\; The
LEGO
Foundation, міжнародна організація \о ней\; Aflatoun International, міжнародна організація \о ней\; Афлатот, освітня програма \о произв.\; Афлатун, освітня програма \о произв.\; Шляхи оптимізації взаємодії педагогів дошкільних навчальних закладів і батьків вихованців у реалізації проекту "Афлатот", Міжнародний науково-практчний семінар \о нем\; VII конкурс на кращий веб-сайт навчального закладу \о нем\; Інститут модернізації змісту освіти \о нем\; Комітет Інтернет асоціації України з питань інформаційно-комунікаційних технологій в освіті \о нем\; Джерело батьківських знань, Всеукраїнський фестиваль-огляд кращого досвіду з організації просвіти батьків \о нем\; imzo.gov.ua, сайт \про нього\; Нове освітнє середовище, виставка \про неї\; Всеукраїнський огляд-конкурс на кращій стан фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
MaЈka, Sylwia Anna
(stydent).
Дослідження комунікації КСВ
LEGO
GROUP у соціальних ЗМІ / S. A. MaЈka> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. -
№ 5
. - С. 35-38 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
658
ББК
65.291
Рубрики:
Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика предприятия
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність
--
соціальні медіа
--
цифровий маркетинг
--
соціальний маркетинг
--
імідж корпорацій
--
імідж брендів
--
корпоративная социальная ответственность
--
социальные медиа
--
цифровой маркетинг
--
социальный маркетинг
--
имидж корпораций
--
имидж брендов
Анотація:
Проаналізовано комунікації
LEGO
Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі. Це поглиблене дослідження, яке можна вважати першим кроком до розуміння того, як соціальні медіа можуть використовуватися для комунікації у сфері КСВ, а отже, допомогти поліпшити імідж корпорації та бренду і залучити більше зацікавлених сторін.
Дод.точки доступу:
LEGO
Group \о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)