Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>GEO=Кенія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Комбо, Фелікс
(аспірант кафедри менеджменту в економіці факультету економіки підприємництва Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія).
Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку [Текст] : за даними Чехії та Кенії / Ф. Комбо, Тхі Ан Нху Нгуєн > // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 239-249 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
336.71
ББК
65.262.1г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы
Фінанси
Банковская система, 2012-2014 гг.
Банківська система, 2012-2014 рр.
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Кения
Кенія
Чехия
Чехія
Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги
--
банківські послуги
--
высшее образование
--
вища освіта
--
гендерные отличия
--
гендерні відмінності
--
демографические факторы
--
демографічні фактори
--
клиенты банков
--
клієнти банків
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
люди преклонного возраста
--
люди похилого віку
--
негативные факторы
--
негативні фактори
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивные факторы
--
позитивні фактори
--
потребительская удовлетворенность
--
споживча задоволеність
--
качество сервису
--
якість сервісу
--
сравнительная аналитика
--
порівняльна аналітика
--
электронный банкинг
--
електронний банкінг
--
SPSS
--
специализированное программное обеспечение
Анотація:
Визначено, яким чином вік, стать та рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів з вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Тхі Ан Нху Нгуєн (пошукачка аспірантури Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)