Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>GEO=Malaya<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Tey Lian Seng
(Faculty of Business and Accountancy; University of
Malaya
).
Strategis motives оf malaysian firms engaging in internatinal joint venture abroad [Text] / T. L. Seng = Стратегічна мотивація малазійських фірм при створенні спільних підприємств за кордоном / Теі Ліан Сенг, Г.С.Прітам Сінх = Стратегическая мотивация малайзийских фирм при создании совместных предприятий за рубежом / Теи Лиан Сенг, Г.С.Притам Синх> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 3
. - P. 446-457 : табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.298(5МАЗ)
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Малазия
Малайзія
Malaya
Кл.слова (ненормовані):
международные совместные предприятия
--
міжнародні спільні підприємства
--
international joint venture
--
СП
--
JV
--
трансграничные инвестиции
--
транскордонні інвестиції
--
crossborder invesment
--
спільні підприємства
--
совместные предприятия
--
малазійські фірми
--
малазийские фирмы
--
прямі іноземні інвестиції
--
прямые иностранные инвестиции
Анотація:
Extensive studies show that engaging, in an international joint venture is a strategie option for firms to expand their business globally. Firms are able to create economies of scale and critical mass; reduce risks; learn new skills and technolodies from partners through engaging in IGVs.
В результате анализа показано, что многочисленная литература подтверждает, что создание соместного предприятия может стать для фирмы стратегией для выхода на мировой рынок. Таким образом, фирмы достигают эффектов масштаба, снижают риски, получают новые умения и технологии от партнеров по СП.
В результаті аналізу показано, що значна кількість літератури підтверджує, що створення спільного підприємства може стати для фірми стратегією виходу на світовий ринок. В такий спосіб фірми досягають ефекту масштабу, знижують ризики, отримують нові вміння та технології від партнерів по СП.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Pritam Singh, Gurcharan Singh (Buckingham Business School; University of Buchkingam)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)