Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Економіка культури<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Савчук, В. (член-кореспондент НАН України).
    Економічні грані інформаційного суспільства / В. Савчук // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2011. - № 4. - С. 89-90. - Библиогр. в сносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Социально-экономические проблемы информационного общества / Под ред. Л.Г. Мельника, М.В. Брюханова. Вып. 2. - Сумы: Университетская книга, 2010, 896 с.
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури

   Экономика

   Экономика культуры

Кл.слова (ненормовані):
економіка культури -- рецензії на монографії -- наукові видання -- інформаційне суспільство -- інформаційна культура -- экономика культуры -- рецензии на монографии -- научные издания -- информационное общество -- информационная культура
Анотація: В рецензованій монографії досліджено особливості формування інформаційного суспільства в постіндустріальний період та значення інформаційної культури у царині управління.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Піньковська, Галина Вікторівна (молодший науковий співробітник відділу соціальної інфраструктури Інституту демографії та соціальних досліджень ім. М.В.Птухи Національної академії наук України; м.Київ; Україна).
    Пріоритетні напрями економічного розвитку культурного середовища економіки України / Г. В. Піньковська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 156-167 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР)в6 + 65.497(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Экономика культуры

   Економіка культури

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
кластерный анализ -- кластерний аналіз -- приоритеты развития регионов -- пріоритети розвитку регіонів -- региональная культурная среда -- регіональне культурне середовище -- региональная дифференциация -- регіональна диференціація -- регионы Украины -- регіони України -- сфера культуры -- сфера культури -- культурна політика регіонів -- культурная политика регионов
Анотація: Здійснено розподіл регіонів за рівнем розвитку інфраструктурного забезпечення культурного середовища й узагальнено напрями пріоритетного розвитку культурного середовища регіонів України за кластерним підходом. Визначено заходи зі створення надійної економічної основи розвитку культурного середовища на тривалу перспективу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Лі, Ін-Цзе (доцент кафедри розвитку у галузі культури Інституту галузевої культури та творчості Національного унверситету прикладних наук; м.Каохсіюнг; Тайвань; PhD (промисловий дизайн)).
    Ключові чинники успіху в розвитку галузей культури та творчості / І. -Ц. Лі // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 315-321 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в7-05
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика культуры

   Економіка культури

Кл.слова (ненормовані):
Дельфи метод -- Дельфі метод -- ключевые факторы успеха -- ключові чинники успіху -- культурная индустрия -- культурна індустрія -- індустрія культури -- индустрия культуры -- медиа-индустрия -- медіа-індустрія -- метод Дельфи -- метод Дельфі -- методы анализа иерархии -- методи аналізу ієрархії -- оценочные критерии -- оціночні критерії -- творческая индустрия -- творча індустрія
Анотація: Застосовано метод Дельфі для визначення критеріїв оцінювання і вимірювання для культурної і творчої індустрій, а потім використано аналіз ієрархії для визначення ваги і кореляції між вимірами і критеріями, побудовано відповідну індикаторну модель для оцінювання чинників у культурній і творчій індустрії. Методом анкетування виділено показники ключових чинників успіху в даній індустрії. З 17 виділених показників головними є 5: медіа-пропаганда (питома вага 0,207), інновації (0,129), активність інформаційних запитів (0,106), взаємодія з туристами (0,102), суб'єкти активної діяльності (0,094). Це дослідження забезпечить інформацією галузі, які сприяють розвиткові культурної і творчої індустрії, і представить відповідні дані для подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Голубкова, Т. В. (PhD (екон.); асоційований професор; керівник міжнародної програми EBSI).
    Влияние факторов макросреды на развитие комплекса маркетинга в области культуры Балтийского региона / Т. В. Голубкова, А. В. Ильина // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 3/4. - С. 78-81 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури

   Экономика

   Экономика культуры

   Балтийский регион
    Балтійський регіон

    Латвия

    Латвія

    Естонія

    Эстония

    Литва

Кл.слова (ненормовані):
PEST-аналіз -- комплекси маркетингу -- маркетинг у сфері культури -- фактори макросередовища -- туристична політика -- маркетингові комунікації культури -- Балтійські країни -- PEST-анализ -- комплексы маркетинга -- маркетинг в сфере культуры -- факторы макросреды -- туристическая политика -- маркетинговые коммуникации культуры -- Балтийские страны
Анотація: Обґрунтовано необхідність вивчення впливу факторів макросередовища на розвиток комплексу маркетингу у сфері культури. Розглядаючи характерні для Балтійського регіону приклади впливу політичних, економічних, соціальних і технологічних аспектів, автори визначають їх роль у вдосконаленні маркетингової політики закладів культури, водночас вказуючи на необхідність розробки комплексного підходу до вивчення впливу макросередовища з урахуванням розширеного кола факторів.


Дод.точки доступу:
Ильина, А. В. (докторант; викладач)

Знайти схожі

5.


    Проскуріна, Марія Олегівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри шоу-бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв; докторант Національної академії управління; м.Київ).
    Економічний механізм культурних індустрій [Текст] / М. О. Проскуріна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 29-39. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика культуры

   Економіка культури

Кл.слова (ненормовані):
виртуализация экономики -- віртуалізація економіки -- культурные индустрии -- культурні індустрії -- отраслевая специфика -- галузева специфіка -- сетевое общество -- мережеве суспільство -- терминология -- термінологія -- товарно-денежные отношения -- товарно-грошові відносини -- экономические механизмы -- економічні механізми -- культурний продукт -- культурный продукт -- вартість культурного продукту -- стоимость культурного продукта
Анотація: Досліджено сферу культури як середовище економічної діяльності та частину системного дослідження економіки культури та культурних індустрій. Проаналізовано специфіку економічного механізму у сфері культури, висвітлено низку базових економічних категорій в контексті культурних індустрій. Надано визначення віртуалізації економіки, а також висвітлено вплив цього процесу на товарно-грошові відносини в сучасному суспільстві.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

6.


    Шморгун, Л. Г. (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту та економіки Національної академії керівних кадрів культури і мистецтва).
    Організаційно-економічна модель управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств соціально-культурного сервісу [Текст] / Л. Г. Шморгун, А. К. Мідляр // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 29-35 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика культуры

   Економіка культури

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- стратегічнн управління -- стратегическое управление -- внешняя среда -- зовнішнє середовище -- ВЭД -- ЗЕД -- государственная культурная политика -- державна культурна політика -- государственное управление -- державне управління -- инновации -- інновації -- информационные технологии -- інформаційні технології -- культурные ценности -- культурні цінності -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання -- организационно-экономические модели -- організаційно-економічні моделіі -- предприятия социально-культурного сервиса -- підпрпиємства соціально-культурного сервісу -- профессиональная среда -- професійне середовище -- управление социально-культурной сферой -- управління соціально-культурною сферою -- финансирование культуры -- фінансування культури
Анотація: З'ясовано особливості управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств соціально-культурного сервісу в сучасних умовах. Відзначено, що зовнішньоекономічна діяльність більшості підприємств України має нести системний характер. Наразі вона характеризується нестабільністю, а це значно зменшує конкурентні переваги підприємств на ринку. Показано вплив зовнішнього середовища на процес менеджменту зовнішньоекономічної діяльності на рівні організацій. Відзначено також, що здійснення зовнішньоекономічних операцій не може відбуватися без створення відповідних організаційних структур управління. Запропоновано організаційно-економічну модель управління, в основі якої застосовано системний підхід із визначенням механізмів управління та взаємозв'язків між ними. Дану модель управління зовнішньоекономічною діяльністю подано у вигляді організаційно-функціональних блоків, які послідовно пов'язані між собою. Виокремлено такі організаційно функціональні блоки: блок планування і маркетингу; блок управління виробничо-комерційними операціями; блок управління соціальними, культурними та економічними відмінностями країни; блок управління логістикою зовнішньоекономічних операцій; блок управління зовнішньоекономічними розрахунками; блок управління ризиками зовнішньоекономічної діяльності та аналізу зовнішніх і внутрішніх факторів; блок аналізу фінансово-економічної ефективності операцій і показників зовнішньоекономічної діяльності; блок інформаційного та правового забезпечення процесу управління зовнішньоекономічної діяльності. Розкрито зміст і принципи взаємодії блоків системи управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств соціально-культурного сервісу. Виокремлено такі зовнішні фактори: макроекономічні, політичні, правові, соціальні, виробничо-технічні, соціально-економічні і внутрішньо-організаційні, які покладаються в основу визначення мети і розробки завдань з управління зовнішньоекономічною діяльністю. У відповідності з метою і сформульованими завданнями ви-значаються методи та принципи управління зовнішньоекономічною діяльністю, на основі яких формується той чи інший механізм управління діяльністю підприємств соціально-культурного сервісу. Визначено, що запропонована організаційно-економічна модель дозволяє підвищити і оптимізувати процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств соціально-культурного сервісу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Мідляр, А.К. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту та адміністрування Вірнницького торговельно-економічного інститута Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

7.


    Проскуріна, Марія Олегівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри шоу-бізнесуКиївського національного університету культури і мистецтв; докторант Національної академії управління; м.Київ).
    Еволюція концепції економіки культури та культурних індустрій [Текст] / М. О. Проскуріна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 4-15 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика культуры

   Економіка культури

Кл.слова (ненормовані):
виртуализация экономики -- віртуалізація економіки -- институционализм -- інституціоналізм -- культурные индустрии -- культурні індустрії -- отраслевая специфика -- галузева специфіка -- сетевое общество -- мережеве суспільство -- творческие города -- творчі міста -- творческие отрасли -- творчі галузі -- теоретический генезис -- теоретична генеза -- терминология -- термінологія -- товарно-денежные отношения -- товарно-грошові відносини -- хронологическая периодизация -- хронологічна періодизація -- человеческий капитал -- людський капітал -- экономические системы -- економічні системи
Анотація: Проаналізовано основні теоретичні підходи до ролі культури в економічній системі. Досліджено етапи розвитку концепції економіки культури. Висвітлено еволюцію поняття «культурна індустрія». Проаналізовано ґенезу зазначеного поняття та виявлено основні її передумови.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\2.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Вебер, Максимилиан Карл Эмиль (немецкий социолог; политолог; историк; экономист ; 1864-1920) \о нем\; Вебер, Максиміліан Карл Еміль (німецький соціолог; політолог; історик; економіст ; 1864-1920) \про нього\; Норт, Дуглас Сесил (американский экономист; лауреат нобелевской премии по экономике ; 1920-) \о нем\; Норт, Дуглас Сесіл (американський економіст; лауреат нобелівської премії з економіки ; 1920-) \про нього\; Поланьи, Карл Пауль (американский и канадский экономист; антрополог; социолог и политический философ ; 1886-1964) \о нем\; Поланьї, Карл (антрополог; історик економіки; соціолог; етнограф ; 1886-1964) \про нього\; днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

8.


    Гужва, Ігор Юрійович (доктор економічних наук; проректор з наукової роботи та міжнародних відносин Українського державного університету фінансів і міжнародної торгівлі).
    Фактори міжнародної торгівлі продукцією культурних індустрій [Текст] / І. Ю. Гужва // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 16-24 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.428г + 65.497г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория внешней торговли, 2013-2016 гг.

   Теорія зовнішньої торгівлі, 2013-2016 рр.

   Экономика культуры

   Економіка культури

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэконотмическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- импорт культурных товарів -- імпорт культурних товаров -- культурные индустрии -- культурні індутрії -- культурные потоки -- культурні потоки -- культурные продукты -- культурні продукти -- международный культурный обмен -- міжнародний культурний обмін -- отраслевая специфика -- творческие отрасли -- творчі галузі -- торговая логистика -- торговельна логістика -- человеческий капитал -- людський капітал -- культурный взаимообмен -- культурний взаємообмін -- экспорт продукции культурных индустрий -- експорт продукції культурних індустрій
Анотація: Висвітлено специфіку торгівлі культурними продуктами. Наведено основні групи товарів – предметів міжнародної торгівлі. Проаналізовано тенденції міжнародного ринку. Виявлено ключові фактори впливу на міжнародні потоки культурних продуктів, а саме: географічну та культурну близькість, колоніальне минуле, лінгвістичну спорідненість, економічний розвиток та прикордонний ефект.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\3.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)