Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Экономика просвещения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   65.497(4УКР)-2
   Н 19


    Назарко, С. О. (кандидат економічних наук; Чернігівський нститут інформації, бізнесу і права Міжнародного науково-технічного університету імені академіка Юрія Бугая; Україна).
    Дворівнева вища освіта: дев'ять аргументів "за", три аргументти "проти" / С. О. Назарко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 79-83. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)-2 + 74.58(4УКР)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика просвещения

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- ВУЗы -- ВНЗи -- евроинтеграция -- євроінтеграція -- реформа высшего образования -- образовательно-квалификационные уровни -- освітньо-квліфікаційні рівні -- система высшего образования -- система вищої освіти -- степенное образование -- ступенева освіта
Анотація: Проаналізовано систему вищої освіти України, розглянуто сучасні передумови її модернізації в рамках Булонської угоди. Наголошено на необхідності правильно оцінити умови, в яких опинилася вітчизняна вища школа, та виділено як позитивні, так і негативні аргументи щодо дворівневості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Болонское соглашение \о произв.\; Болонська угода \о произв.\

Знайти схожі

2.
   65.497-6
   Э 74


    Эралиева, Акеркин Эгамбергановна (заместитель директора международного департамента Казахстанско-Британского технического университета; г.Алматы; Республика Казахстан).
    Мотивация профессорско-преподавательского состава высших учебных заведений как фактор повышения качества образования / А. Э. Эралиева, О. А. Яновская // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 351-360 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.497-6 + 74.58
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика просвещения

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗ -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- комплексные модели -- комплексні моделі -- модели самореализации -- моделі самореалізації -- модель А.Маслоу -- Маслоу модель -- мотивационные модели -- мотиваційні моделі -- качество образования -- якість освіти -- профессорско-преподавательский состав -- професорсько-викладацький склад -- социальные модели -- соціальні моделі -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Рассмотрены вопросы мотивации ППС в высших учебных заведениях. Предложенные модели (рационально-экономическая, социальная, модель самореализации, комплексная) мотивации позволяют проводить анализ мотивации персонала в качестве центральной составляющей. Исследованы факторы, влияющие на мотивацию, и определены современные подходы к поощрению, культуре и качеству обучения в высшем образовании.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Яновская, Ольга Алексеевна (директор департамента послевузовского образования Казахстанско-Британского технического университета; г.Алматы; Республика Казахстан; доктор экономических наук; профессор)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)