Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Методы обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Ющенко, Н. Р.
    Обучающая программа - диафильм / Н. Р. Ющенко, Н. Л. Семенец, Д. П. Потресова // Вестник высшей школы. - 1969. - №2. - С. 39-42
УДК
Рубрики: МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
   МЕТОДИКА НАВЧАННЯ

Кл.слова (ненормовані):
труды диита -- праці дііту -- КСВ -- КІМ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ -- МЕТОДИКА НАВЧАННЯ


Дод.точки доступу:
Семенец, Н.Л.; Потресова, Д.П.

Знайти схожі

2.


    Христос, С. М. (майстер виробничого навчання міських курсів м. Южноукраїнська).
    Інтерактивні методи навчання - актуальність, суть та мета інтерактивного навчання / С. М. Христос // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 12. - С. 26-28. - (Сучасна освіта). - Бібліогр. наприкінці ст., 7 назв
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Методи навчання
   Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта -- современное образование -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- мета інтерактивного навчання -- цель интерактивного обучения -- діалогове навчання -- диалоговое обучение -- форми пізнавальної діяльності -- формы познавательной деятельности -- розвиток комунікативних навичок -- развитие коммуникативных навыков -- емоційний контакт -- эмоциональный контакт -- уміння працювати в команді -- умение работать в команде -- зняття нервового навантаження -- снятие нарвной нагрузки -- учасники інтерактивного навчання -- участники интерактивного обучения -- викладачі -- преподаватели -- види інтерактивних методів навчання -- виды интерактивных методов обучения -- дискусії -- дискуссии -- ситуаційний аналіз -- ситуационный анализ
Анотація: Зміни життя в сучасному світі вимагають і змін мети та призначення сучасної освіти. Передача "готових" знань від викладача до слухача перестає бути основним завданням навчального процесу. Стаття присвячена інтерактивним методам навчання, які, на відміну від традиційних, базуються на активній взаємодії учасників навчального процесу, при цьому основна вага надається взаємодії слухачів між собою. Такий підхід дозволяє активізувати навчальний процес, зробити його більш цікавим та менш втомлюючим для учасників.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Васильєва, Олена (заступник директора з начально-виховної роботи початкової школи СШ №185 імені В. Вернадського міста Києва).
    Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / О. Васильєва // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 38-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методи навчання

   Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- дидактичні технології -- дидактические технологии -- діяльносний метод -- деятельностный метод -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- педагогічний досвід -- педегогический опыт -- інноваційні системи -- инновационные системы -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательній процесс -- компетентна особистість -- компетентная личность -- спеціалізовані школи -- специализированные школы -- самостійна робота -- самостоятельная работа -- здобування знань -- получение знаний -- самореалізація -- самореализация
Анотація: Успішно розв’язувати освітянські завдання допомагає дидактична технологія діяльнісного методу, що є основою науково-педагогічного проекту "Росток". Аналізується досвід педагогів спеціалізованої школи №185 з поглибленим вивченням фізико-математичних дисциплін, які почали пошук такої інноваційної системи навчально-виховного процесу, яка б не суперечила традиційній і допомагала формувати компетентну особистість. Йдеться про впровадження технології діяльносного методу, коли діти самостійно здобувають знання і якості, необхідні їм для успішної самореалізації в житті.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\15.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Росток, науково-педагогічний проект \про нього\; СШ №185 імені В. Вернадського міста Києва \про неї\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)