Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна соціологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Мосийчук, Тамара (кандидат социологических наук; доцент кафедры социологии).
    Контекстность высшего образования как фактор безопасности социально-профессиональных отношений / Т. Мосийчук, И. Крапива // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 133-140 : 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Педагогическая социология

   Педагогічна соціологія

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- институты образования -- інститути освіти -- контекстное высшее образование -- контекстна вища освіта -- реформа высшего образования -- реформа вищої освіти -- социальная безопасность -- соціальна безпека -- социально-профессиональные отношения -- соціально-професіональні відносини
Анотація: Дана характеристика современного состояния высшего образования в Украине, что его авторы определяют как состояние модернизации. Показано, что отсутствие стратегического мышления управленцев в процессе реформирования выступает главным фактором, снижающим эффективность образовательных реформ. Определено, что в наше время контекстность образования становится фактором безопасности социально-профессиональных отношений мультикультурных регионов страны. Предложена авторская модель реформы системы высшего образования Украины с учетом модернизации социально-профессиональных отношений.


Дод.точки доступу:
Крапива, Ирина (кандидат социологических наук)

Знайти схожі

2.


    Дубінка, Микола (кандидат педагогічних наук; доцент; доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту).
    Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння / М. Дубінка // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 15-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Педагогічна соціологія

   Социология

   Педагогическая социология

Кл.слова (ненормовані):
особистість школяра -- личность школьника -- соціальне самовизначення -- социальное самоопределение -- соціальна самосвідомість -- социальное самосознание -- активність старшокласників -- активность старшеклассников -- суб'єкти діяльності -- субъекты деятельности -- соціальна дійсність -- социальная действительность -- соціалізація старшокласників -- социализация старшеклассников
Анотація: Розкрито сутність поняття "самовизначення особистості" з позицій співвіднесення соціального та особистісного аспектів. Акцентовано увагу на характерних особливостях соціального самовизначення школяра. Цей феномен представлено як визначальну характеристику особистості, діяльність якої спрямовано на усвідомлення своєї соціальної сутності, свого місця у житті, в соціальній структурі суспільства. Наголошено, що здатність до самовизначення - характерна властивість людини, яка утверджує особистісний спосіб буття.


Знайти схожі

3.


    Довга, Тетяна (кандидат педагогічних наук; професор; професор кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти).
    Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань / Т. Довга // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Педагогічна соціологія

   Социология

   Педагогическая социология

Кл.слова (ненормовані):
імідж-портрет -- имидж-портрет -- професійні риси -- профессиональные черты -- особистісно-професійний імідж -- личностно-профессиональный имидж -- соціальні очікування -- социальные ожидания -- майбутні учителя -- будущие учителя -- професійна підготовка вчителя -- профессиональная подготовка учителя -- професійні вимоги -- профессиональные требования -- психологічний портрет -- психологический портрет -- соціальний портрет -- социальный портрет -- професіограма вчителя -- профессиограма учителя -- я-концепція -- я-концепция -- соціальні очикування -- социальные ожидания -- експектакції -- экспектакции -- учителя начальных классов -- вчителі початкової школи
Анотація: Присвячено проблемі професійної підготовки вчителя. Розкрито зміст поняття "імідж-портрет". Окреслено роль професійних вимог та соціальних очікувань у створенні узагальненого імідж-портрета майбутнього вчителя початкової школи.


Знайти схожі

4.


    Бабенко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту).
    Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутніх учителів історії / Т. Бабенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Педагогічна соціологія

   Социология

   Педагогическая социология

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- информационная культура -- цінності інформаційної культури -- ценности информационной культуры -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- умови формування цінностей -- условия формирования ценностей -- фактори формування цінностей -- факторы формирования ценностей -- інформаційна комунікація -- информационная коммуникация -- соціокультурне середовище -- социокультурная среда -- майбутні учителі історії -- будущие учителя истории
Анотація: Виокремлено провідні цінності, притаманні інформаційній культурі майбутніх учителів історії та показники їх сформованості; виявлено рівень формування цінностей інформаційної культури майбутніх учителів історії в умовах традиційної системи професійної освіти; обгрунтовано умови та фактори формування цінностей інформаційної культури під час їх професійної підготовки.


Знайти схожі

5.


    Батаєва, Катерина (доктор філософських наук; професор кафедри соціології).
    Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Текст] = Мотив-анализ школьных учебников по литературе в контексте теории формирования успешности / К. Батаєва, К. Макаренко, Ю. Полякова // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 119-134 : 3 табл. - Библиогр.: с. 133-134 (15 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Социология
   Педагогическая социология

   Соціологія

   Педагогічна соціологія

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
контент-анализ -- контент-аналіз -- литературное чтение -- літературне читання -- мотив аффилиации -- моти афіліації -- мотив власти -- мотив влади -- мотив избегание неудачи -- мотив уникнення невдачі -- мотив самореализации -- мотив самореалізації -- мотив-анализ -- мотив-аналіз -- мотив-ситуация -- мотив-ситуація -- мотив-тенденция -- мотив-тенденція -- мотивы поведения -- мотиви поведінки -- научные теории -- наукові теорії -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- теория достижения -- теорі досягнення -- теория формирования успешности -- теорія формування успішності -- учащиеся младших классов -- учні молодших класів -- учебные тексты -- навчальні тексти -- школьные учебники -- шкільні підручники
Анотація: Представлена методика и результаты мотив-анализа украинских школьных учебников по литературному чтению, разработанную в контексте теории Д. Макклелланда. Мотив-анализ как разновидность контент-анализа имеет цель изучения частоты воспроизведения в тексте различных мотив-ситуаций. В качестве основных категории мотив-анализа учебных текстов были использованы мотивы поведения, проанализированы Д. Макклелландом, а также мотивы самореализации и отказа от аффилиации.
Представлена методика і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклелланда. Мотив-аналіз як різновид контент-аналізу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різних мотив-ситуацій. В якості основних категорій мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, а також мотиви самореалізації та відмови від афіліації.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Катерина (магістр факультету соціальний менеджмент); Полякова, Юлія (магістр факультету соціальний менеджмент); Макклелланд, Д. (профессор психологии; автор теории потребностей ; 1917-1998) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)