Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психология деятельности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Скутина, Т. В. (кандидат психологических наук; доцент кафедры психического здоровья).
    Развитие ресурсов субъектной, управляющей позиции подростка в общении через пробы режиссирования / Т. В. Скутина // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 16-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психология деятельности

   Психологія діяльності

Кл.слова (ненормовані):
театрализированная деятельность -- театралізована діяльність -- социально-психологические учебные предметы -- соціально-психологічні навчальні предмети -- развитие внутренних ресурсов подростков -- розвиток внутрішніх ресурсів підлітків -- актуализация подростков -- актуалізація підлітків -- реализация в общении -- реалізація у спілкуванні -- позиции режиссера -- позиції режисера -- пробы режиссирования -- проби режисирування -- активность в общении -- активність в спілкуванні -- инициативность -- ініціативність
Анотація: Обосновывается и опробуется вариант театрализованной деятельности с выделением позиций Режиссер, Драматург, Актер и Зритель, вписанной в тематику уроков социально-психологического учебного предмета, как практика развития и актуализации внутренних ресурсов подростка к занятию и реализации субъектной, авторской, управляющей позиции в общении. Культурной метафорой, модельным воплощением такой позиции полагается позиция Режиссера. Эмпирическая проверка в выборке из двух групп девочек и одной группы мальчиков (n=39) показала, что по мере совершения подростком проб режиссирования в рамках образовательного модуля возрастают такие индивидуальные ресурсы, как активность в общении, инициативность в порождении и предложении сверстникам своих идей и замыслов, умение организовывать их осуществление, умение доводить задуманное до конца.


Знайти схожі

2.


    Губенко, О. В. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник).
    Психологічний аналіз творчої діяльності. Біполярна концепція механізмів творчого мислення (БКМТМ) / О. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 68-80 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психологія
   Психология

   Психологія діяльності

   Психология деятельности

Кл.слова (ненормовані):
інтуїція -- интуиция -- творчий інтелект -- творческий интеллект -- статичний інтелект -- статический интеллект -- динамічний інтелект -- динамический интеллект -- риси інтуїтивного мислення -- інтуїтивне мислення -- интуитивное мышление -- черты интуитивного мышления -- особливості творчого мислення -- особенности творческого мышления -- творче мислення -- творческое мышление -- структурно-динамічна модель творчого інтелекту -- структурно-динамическая модель творческого интеллекта -- формально-логічне мислення -- формально -логическое мышление -- етапи творчого процесу -- этапы творческого процесса -- формально-логическое мышление -- психосемантика -- репродуктивний інтелект -- репродуктивный интеллект
Анотація: Проаналізовано суттєві особливості творчого інтелекту в порівнянні з інтелектом "нетворчим", репродуктивним. Досліджується роль таких компонентів мисленнєвої діяльності, як формально-логічне мислення й інтуїція,статичний і динамічний інтелект. Визначаються основні риси та прояви інтуїтивного мислення в порівнянні з формально-логічним і раціонально-дискурсивним інтелектом. Виявлено вихідну "клітинку" аналізу психосемантичних особливостей творчого мислення. Побудовано структурно-динамічну модель творчого інтелекту, яка виходить із принципу єдності його взаємосуперечливих, біполярних компонентів, зокрема таких, як формально-логічний інтелект та інтуїція, і таких різновидів мислення, як статичний і динамічний інтелект.


Знайти схожі

3.


    Кокун, О. М. (професор; доктор психологічних наук; заступник директора з науково-інноваційної роботи).
    Опитувальник професійного самоздійснення / О. М. Кокун // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 35-39 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психологія
   Психология

   Психологія діяльності

   Психология деятельности

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність -- индивидуальность -- потенціал особистості -- потенциал личности -- життєве самоздійснення особистості -- жизненное самоосуществление личности -- професійна діяльність -- профессиональная деятельность -- професійне самоздійснення -- профессиональное самоосуществление -- форми професійного самоздійснення -- формы профессионального самоосуществления -- ознаки професійного самоздійснення -- признаки профессионального самоосуществления
Анотація: Йдеться про професійне самоздійснення особистості, приведено приклади досліджень. Розкрито форми та ознаки професійного самоздійснення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\6.pdf

Знайти схожі

4.


    Ложкин, Г. В. (профессор; доктор психологических наук; заслуженный деятель науки и техники Украины; заведующий кафедрой психологии и педагогики).
    Архитектоника совладающего поведения будущих психологов / Г. В. Ложкин, Т. П. Рисинец // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 1-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психология деятельности

   Психологія діяльності

Кл.слова (ненормовані):
архитектоника поведения -- архітектоніка поведінки -- направления поведения -- напрями поведінки -- факторная структура поведения преодоления -- факторна структура поведінки подолання -- факторный анализ -- факторний аналіз -- совладание психологов -- копинг-действия -- копінг-дії -- копинг-стратегии -- копінг-стратегії -- жизненные ситуации -- життєві ситуації -- будущие психологи -- майбутні психологи
Анотація: Предпринята попытка определения архитектоники совладающего поведения будущих психологов. Основное внимание авторы акцентируют на том, что реальный процесс совладания состоит из совокупности определенных копинг-действий и копинг-стратегий. При этом результативность совладания зависит от того, какие из них доминируют. Применение факторного анализа позволило получить четко структурированную, внутренне непротиворечивую матрицу, описывающую реальный процесс преодоления сложных жизненных ситуаций будущими психологами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\1.pdf

Дод.точки доступу:
Рисинец, Т. П. (ассистент кафедры психологии)

Знайти схожі

5.


    Сняданко, І. І. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології, педагогіки та соціального управління).
    Дослідження рівня навчально-професійної самоефективності в студентів технічних університетів / І. І. Сняданко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 7-12 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психологія
   Психология

   Психологія діяльності

   Психология деятельности

Кл.слова (ненормовані):
навчальна самоефективність -- учебная самоэффективность -- навчально-професійна самоефективність студентів -- учебно-профессиональная самоэффективность студентов -- професійна діяльність -- профессиональная деятельность -- навчально-професійна діяльність -- учебно-профессиональная деятельность -- студенти університетів -- студенты университетов -- авторські методики -- авторские методики
Анотація: Розкрито поняття "навчально-професійна самоефективність" студента. Представлено авторську методику "Навчально-професійна самоефективність студентів" для визначення рівня самоефективності студентів у здійсненні ними навчально-професійної діяльності. Описано результати дослідження навчально-професійної самоефективності студентів технічного університету. Досліджено відмінності у рівнях навчально-професійної самоефективності студентів залежно від форми навчання, спеціальності, а також статі та віку студентів. Представлено зміст методики "Навчально-професійна самоефективність студента".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\2.pdf

Знайти схожі

6.


    Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии;).
    Программа личностно-коммуникативного тренинга для педагогов / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 8. - С. 31-35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психология деятельности
   Психологія діяльності

Кл.слова (ненормовані):
тренинговые программы -- тренінгові програми -- личностно-коммуникативная сфера педагогов -- особистісно-комунікативна сфера педагогів -- развитие личностно-коммуникативной сферы педагогов -- розвиток особистісно-комунікативної сфери педагогів -- я-концепция -- я-концепція -- я-идеал -- я-ідеал -- самоактуализация личности -- самоактуалізація особистості -- тест Маслоу -- Маслоу тест
Анотація: Предлагаемая тренинговая программа нацелена на развитие личностно-коммуникативных сфер педагогов.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_8\7.pdf

Дод.точки доступу:
Лантушко , Г. Н.; Мартыненко, М. И.; Авраменко, Е. О.; Мазур, А. С.; Семенова , Р. С.; Церковный, А. А.; Чигринова , М. В.

Знайти схожі

7.


    Шастко, І. М. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри філософії).
    Тренінг підвищення рівня впевненості у дівчат юнацького віку / І. М. Шастко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 65-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психологія
   Психология

   Психологія діяльності

   Психология деятельности

Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- юношеский возраст -- дівчата юнацького віку -- девушки юношеского возраста -- впевненість у дівчат -- уверенность у девушек -- підвищення рівня впевненості у дівчат -- повышение уровня уверенности у девушек -- психокорекційні вправи -- психокоррекционные упражения -- засоби психологічного впливу -- средства психологического влияния -- психологічний вплив -- психологическое влияние
Анотація: Представлено теоретичне обгрунтування психокорекційних вправ, визначено їх мету, завдання, принципи, етапи, засоби та форми проведення. Викладено авторську систему роботи з підвищення рівня прояву впевненості у дівчат юнацького віку з аналізом вправ, що використовувалися на заняттях.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_5\8.pdf

Знайти схожі

8.


    Пасічник, Н. О. (аспірант кафедри психології; викладач).
    Консультація з елементами тренінгової роботи для вчителів початкових класів "особливості роботи з повільними дітьми" / Н. О. Пасічник // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 59-65 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психологія
   Психология

   Психологія діяльності

   Психология деятельности

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- младшие школьники -- вчителі молодших класів -- учителя младших классов -- розвиток молодших школярів -- развитие младших школьников -- консультації вчителям -- консультации учителям -- повільні діти -- медлительные дети -- нервова система -- нервная система -- особливості нервової системи -- особенности нервной системы
Анотація: Розглянуто вплив рухливості та інтертності нервових процесів на успішність навчання учнів молодшого шкільного віку. Представлено основні напрями роботи вчителя з "повільними" дітьми.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_5\7.pdf

Знайти схожі

9.


    Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии).
    Программа личностно-коммуникативного тренинга для педагогов / Г. Н. Лаптушко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 41-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психология деятельности
   Психологія діяльності

Кл.слова (ненормовані):
тренинги для педагогов -- тренінги для педагогів -- личностно-коммуникативный тренинг -- особистісно-комунікативний тренінг -- активное слушание -- активне слухання -- групповое принятие решений -- групове прийняття рішень -- програми тренінгів -- программы тренингов
Анотація: Представлено программу проведения личностно-коммуникативного тренинга для педагогов.


Дод.точки доступу:
Лантушко, Г. Н. (кандидат психологічних наук); Мартыненко, М. И.; Авраменко, Е. О.; Мазур, А. С.; Семенова, Р. С.; Церковный, А. А.; Чигринова, М. В.

Знайти схожі

10.


    Бадалова, М. В. (кандидат психологических наук; доцент кафедры общей психологии; Севастопольский городской гуманитарный университет).
    Смысловые ориентиры профессионального мышления практического психолога: интеллектуальная организация проблемного поля клиента и выбор средств решения консультативных задач / М. В. Бадалова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 5-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психология деятельности
   Психологія діяльності

Кл.слова (ненормовані):
профессиональное мышление психологов -- професійне мислення психологів -- смысловые ориентиры в профессиональном мышлении -- смислові орієнтири в професійному мисленні -- интеллектуальная культутра психологов -- інтелектальна культура психологів -- практические психологи -- практичні психологи -- клиенты -- клієнти -- проблемные поля клиентов -- проблемні поля клієнтів -- стратегии понимания клиентов -- стратегіїї розуміння клієнтів -- консультативные задачи -- консультативні задачі -- психологические нормы -- психологічні норми -- решение консультативных задач -- рішення консульутативних задач
Анотація: Обосновывается трактовка смысловых ориентиров профессионального мышления психолога-практика как одного из способов усвоения интеллектуальной культуры специалиста. Совокупность смысловых ориентиров мыслительной деятельности психолога отражает способы интеллектуальной организации проблемного поля клиента, выбор способов решения профессиональных задач, направления совершенствования интеллектуального ресурса.


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)