Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>S=Экономика туризма, 2008-2010 гг.<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Іє, Шань-Пао
(доцент; Університет Ай-Шоу; м.Коахсюнг; Тайвань).
Інноваційний менеджмент у сфері туризму : аналіз середи фунціонування / Ш. -П. Ие> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 4
. - С. 381-387 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(5КИТ)-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика
туризма
, 2008-2010 гг.
Економіка туризму, 2008-2010 рр.
Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ среды функционирования
--
аналіз середовища функціонування
--
туристичні послуги
--
туристические услуги
--
аналіз продуктивності
--
анализ продуктивности
--
аналіз за Малмквістом
--
анализ по Малмквісту
--
инновации в туризме
--
інновації в туризме
--
инновационный менеджмент
--
інноваційний менеджмент
Анотація:
Показано, що туристичний бізнес, крім безпосередньої мандрівки, пропонує такоє такі послуги, як візова пдтримка, бронювання житла тощо. Після відміни контролю виїзду за кордон у 1988 р. туристичний бізнес на Тайвані став стрімко розвиватися. Однак, оскільки акцент бізнесмени роблять переважно на прибутку, агресивна цінова конкуренція за низької якості послуг стали постійним явищем. В умовах конкуренції на ринку підвищення якості послуг та посилення позиції інноваційного менеджменту стали ключовими завданнями. Використовуючи звітні дані туристичних фірм Тайваню за 2008-2010 рр., проаналізовано середовище функціонування та аналіз продуктивності за Малмквістом. Проведено оцінювання загальної ефективності, технічної ефективності та ефективності від масштабу для 10 ключових гравців на туристичному ринку Тайуваню. За результатами аналізу розроблено рекомендації для турфірми щодо інноваційного менеджменту та підвищення ефективності.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)