Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=687.016:659<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Кокорина, Г. В.
    Визуальная реклама продуктов быстрого питания и ее интерпретация в образном решении коллекции современной одежды [Электронный ресурс] / Г. В. Кокорина, Я. А. Доброжинецкая // Технології та дизайн. - 2016. - № 1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Дизайн і ергономіка
   Дизайн и эргономика

Кл.слова (ненормовані):
дизайн костюма -- жіночий одяг -- вулична мода -- візуальна реклама -- дизайн костюма -- женская одежда -- уличная мода -- визуальная реклама -- принцип абсурда -- реклама продуктов быстрого питания
Анотація: Присвячена питанням взаємодії моди та актуальних напрямків у сучасному мистецтві. Розглянуто роль візуальної вуличної реклами в створенні колекції молодіжного жіночого одягу.
Посвящена вопросам взаимодействия моды и актуальных направлений в современном искусстве. Рассмотрена роль визуальной уличной рекламы в создании коллекции молодежной женской одежды.
The article is devoted to the interaction of fashion and current trends in contemporary art. Considers the role of visual outdoor advertising in the creation of collections of fashionable women's clothing.


Дод.точки доступу:
Доброжинецкая, Я. А.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)