Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>A=Драхос, Ваньочек@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Драхос
,
Ваньочек
(CSc.(аграрна економіка); Ing.: професор кафедри менеджменту економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Ческо Будежовіце; Чехія).
Деякі аспекти операційних ризиків підприємств Чеської Республіки [Текст] / В.
Драхос
, Я. Кубецова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 119-126 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(4ЧЕШ)г-97
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Чехия
Чехія
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-риски
--
бізнес-ризики
--
теория антикризисного управления
--
теорія антикризового управління
--
внешие риски
--
зовнішні ризики
--
восприятие рисков
--
сприйняття ризику
--
естественные риски
--
природні ризики
--
операционные риски предприятий
--
операційні ризики підприємств
--
организационные риски
--
організаційні ризики
--
партнерские риски
--
партнерські ризики
Анотація:
Описано, як різні підприємства сприймають різноманітні ризики. Операційні ризики у дослідженні поділено на такі групи: природні ризики, зовнішні ризики, ризики від партнерів, ризики самої бізнес-діяльності та ризики погано відлагоджених процесів. Інтенсивність сприйняття ризиків було оцінено як для всієї вибірки (101 підприємство), так і за видами діяльності. Найбільш суттєвими ризиками для всієї вибірки стали: втрата або зменшення кількості клієнтів, підвищення конкуренції, підвищення цін на сировину або паливо, запізнення розрахунків від клієнтів та нездатність відповідати певному рівню якості товарів та послуг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Кубецова, Яна (Ing.: асистент кафедри менеджменту економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Ческо Будежовіце; Чехія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)