Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бех, І. Д.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Бех, І. Д.
    Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 4 назви
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- личностно ориентированное обучение -- особистісно орієнтоване навчання -- підходи у навчанні -- подходы в обучении
Анотація: Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Бех, І. Д.
    Життя особистості як шлях до духовної далини / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 15-32. - Бібліографія : С.32 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- вчинок -- вчинок-переживання -- гнев -- гнів -- готовність до майбутнього -- готовность к будущему -- групове спілкування -- групповое общение -- духовні цінності -- духовные ценности -- жизненная направленность личности -- жизненные решения -- жизненные ситуации личности -- жизненный путь личности -- життєва спрямованість особистості -- життєвий шлях особистості -- життєві рішення -- життєві ситуації особистості -- моральні цінності -- моральные ценности -- направленность личности -- переживание гнева -- переживання гніву -- поступок -- поступок-переживание -- психологическая нестабильность -- психологічна нестабільність -- философия жизни -- філософія життя -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- ценности личности -- цінності -- цінності особистості -- Я-сам
Анотація: Морально-духовні цінності, тобто цінності, які входять до складу моральної культури людства, в структурі вчинку повинні бути його мотиваційною основою. В зв'язку з цим розглянуто: життя особистості, як систему вчинка, що розвивається; типи життєвої спря- мованості особистості; життя в контексті готовності особистості до майбутнього; різновиди переживань особистості; вплив емоційного фактору на психічне життя особистості; значення для неї відношення значущих інших; морально-ціннісні викривлення в груповому житті; спроможність підростаючої особистості до зміни приватного життя.


Знайти схожі

3.


    Бех, І. Д.
    Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 33-42. - Бібліографія : С.42 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовне виховання -- духовні цінності -- духовное воспитание -- духовные ценности -- категории психологические -- качества личности -- моральна свідомість -- моральна сфера особистості -- моральне виховання -- моральное воспитание -- моральное сознание -- морально-нравственная сфера личности -- морально-нравственное воспитание -- посткласична психологія -- постклассическая психология -- психология личности -- психологічні категорії -- психологія особистості -- самоповага -- самоуважение -- совесть в психологии -- совість -- целенаправленное воспитание -- ценности личности -- цілеспрямоване виховання -- цінності особистості -- якості особистості
Анотація: На базі теоретичного аналізу виділено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульовано авторське ставлення до проблеми. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання. Запропонований автором механізм виховання совісті дає підстави ствержувати, що, лише виконуючи запобіжну функцію, вона займе автономне місце в системі психологічних категорій без вираженої експансії зі свого боку чи, навпаки, поглинатиметься ними, як це відбувається нині.

Перейти к внешнему ресурсу: Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні

Знайти схожі

4.


    Бех, І. Д.
    Психологічні механізми сходження особистості до духовних цінностей / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Бібліографія : С.44 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовні цінності -- духовные ценности -- емоційне самопідкріплення -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- психология личности -- психологія особистості -- рефлексивно-довільна спрямованість -- рефлексивно-произвольная направленность -- рефлексия -- рефлексія -- самовиховання -- самовоспитание -- саморазвитие -- саморозвиток -- самосвідомість -- самосознание -- свідомість -- сознание -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- цінності -- эмоциональное самоподкрепление -- Я-духовне -- Я-духовное -- Я-Ти-детермінація -- Я-Ты-детерминация
Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У цьому зв'язку виділяються типи особистісної рефлексії в контексті їхніх духовно перетворювальних можливостей. Перший тип рефлексії - регулятивна; до другого типу доцільно зарахувати рефлексію визначальну; рефлексія синтезуюча - третій тип; четвертий тип представляє рефлексія створювальна. Оволодівши лише разом з педагогом технологією створення певної духовної цінності, вихованець набув цим самим дійових засобів для духовного самовиховання як відповідного саморозвитку.


Знайти схожі

5.


    Бех, І. Д.
    Я як джерело духовного саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 5-16. - Бібліографія : С.16 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
емоційні переживання -- консолидирующая функция -- консолідуюча функція -- личность -- особистість -- породжувальна функція -- порождающая функция -- психологическая рефлексия -- психология личности -- психологічна рефлексія -- психологія особистості -- развитие личности -- рефлексия -- рефлексія -- розвиток особистості -- самозахисна функція -- самозащитная функция -- саморазвитие личности -- саморозвиток особистості -- самостверджувальна функція -- самоутверждающая функция -- функция душевного умиротворения -- функция самоценности -- функція душевного умиротворення -- функція самоцінності -- эмоциональные переживания -- Я-концепция -- Я-концепція
Анотація: В статті розкрито природу людського Я в контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначено роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових Я, проаналізовано основні функції рефлексії. На основі проведеного аналізу змістовно-цільової своєрідності та сутнісних характеристик особистісної рефлесії розкрито основні її функції: породжувальна функція рефлексії, акмецентрована функція рефлексії, самозахисна функція рефлексії, функція самоцінності, консолідуюча функція рефлексії, функція душевного умиротворення.


Знайти схожі

6.


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліографія : С.37 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток -- духовний саморозвиток -- духовні цінності -- духовное развитие -- духовное саморазвитие -- духовные ценности -- емоційні задатки -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- психология личности -- психологія особистості -- рефлексия -- рефлексія -- саморазвитие личности -- саморозвиток особистості -- эмоциональные задатки -- Я-духовне -- Я-духовное
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.


Знайти схожі

7.


    Бех, І. Д.
    Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Література : С.66 : 6 назв
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- виховна роль -- виховні методи -- воспитание учеников -- воспитательная роль -- воспитательные методы -- духовні цінності -- духовно-ценностное переживание -- духовно-ціннісне переживання -- духовные ценности -- Его-мотиви -- етичне одухотворення навчального змісту -- навчальний зміст -- навчальний матеріал -- переживание -- переживання -- учебное содержание -- учебный материал -- широкие социальные мотивы -- широкі соціальні мотиви -- Эго-мотивы -- этическое одухотворение учебного содержания
Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості на вчальним надбанням.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Бех, І. Д.
    Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 17-23. - Література : С. 23 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
види методик викладання -- виды методик преподавания -- виховання особистості -- виховні методи -- воспитание личности -- воспитательные методы -- методи виховання -- методика викладання -- методика обучения -- методика преподавания -- методы воспитания -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- рефлексивна методика -- рефлексивная методика -- самоповага -- самоуважение
Анотація: Розкрито розвивальний виховний метод, що ґрунтується на позитивному поведінковому досвіді підростаючої особистості як змістовій основі розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей, а також операційну структуру реалізації пропонованого методу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\4.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Бех, І. Д.
    Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 42-49. - Література : С. 49 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- его-ідентичність -- идентификация личности -- личностная идентичность -- ідентифікація -- ідентифікація особистості -- особистісна ідентичність -- развитие личности -- розвиток особистості -- самоидентификация -- самоідентифікація -- социальная интеграция -- соціальна інтеграція -- ценности личности -- цінності особистості -- эго-идентичность
Анотація: Розглянуто процес ідентифікації як один із центральних механізмів особистісного становлення суб'єкта. Простежено її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\6.pdf

Знайти схожі

10.


    Бех, І. Д. (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор ).
    Духовний пошук: сучасні наукові межі / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 5-14. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.0
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
воспитание духовности -- духовна рефлексія -- духовная деятельность -- духовная рефлексия -- духовне виховання -- духовне становлення -- духовное становление -- духовний розвиток -- духовність особистості -- духовное воспитание -- духовное развитие -- духовность человека -- Я-духовне
Анотація: На основі глибокого розуміння природи духовного процес виховання розглянуто як планомірне сходження підростаючої особистості до духовності. Цей процес пов'язується з розгортанням у вихованця особистісної рефлексії як механізму свідомого привласнення п евної духовної цінності.


Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)