Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Голиченко, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
> (Немає відомостей про примірники)
Шифр: С2/2004/2
Журнал
Социология: теория, методы,
маркетинг. - 1998 . - ISSN 1563-4426. - Виходить кожного кварталу
2004р. № 2
Зміст:
Тарасенко, В. Удивительная "ненаука" социология
/ В. Тарасенко. - С.5-23
Степаненко, В. Социальный капитал в социологической перспективе: теоретико-методологические аспекты исследования
/ В. Степаненко. - С.24-41
Голиченко
, Т. Интеллектуалы в фокусе современных французских социологических, политологических и исторических исследований
/ Т.
Голиченко
. - С.42-63
Головаха, И. Социальное значение асоциальных граффити
/ И. Головаха. - С.64-77
Кучма, И. Медиа и власть: современные концептуализации
/ И. Кучма. - С.78-90
Купцов, А. Манипулятивная составляющая социального взаимодействия в контексте политического маркетинга
/ А. Купцов. - С.91-106
Барматова, С. Место и роль политической коммуникации в трансформации украинского общества
/ С. Барматова. - С.107-119
Головко, Б. Информационная социология: тематическая диспозиция
/ Б. Головко. - С.120-132
Москвичев, С. Социальная мотивация
/ С. Москвичев. - С.133-145
Исакова, Н. Предприниматели-женщины в Украине: путь в бизнес
/ Н. Исакова, Л. Кавуненко, Ф. Велтер, Смоллбоун Д. - С.146-155
Інші автори: Кавуненко Л., Велтер Ф., Смоллбоун Д.
Зельницкий, А. Измерение индекса демократии как предпосылка управления процессом демократизации (Украина и посткоммунистические страны Центральной и Восточной Европы, 1994-2004)
/ А. Зельницкий. - С.156-168
Королько, В. Паблик рилейшнз: проблемы образования (Международный опыт и украинские реалии)
/ В. Королько, О. Некрасова. - С.169-184
Осмоловский, С. Из истории сословно-корпоративной организации украинского предпринимательства в XVIII-XIX веках
/ С. Осмоловский. - С.185-200
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
2.
Голиченко
, Т.
Интеллектуалы в фокусе современных французских социологических, политологических и исторических исследований / Т.
Голиченко
> // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. -
№2
. - С. 42-63. - Библиогр. в конце ст.
УДК
316.344.3
Рубрики:
Франция
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.07.2004р. Інв.С2-04-2 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)