Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гоштанар, І. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Гоштанар, І. В.
    Філософсько-педагогічні ідеї Й.Ф. Гербарта / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 124-130. - Бібліографія : С.129-130 : 12 назв
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Германия
    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
история образования -- история философии -- історія освіти -- історія філософії -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів
Анотація: Автор розглядає філософсько-пелагогічні ідеї видатного німецького філософа, педагога, психолога Йоганна Фридриха Гербарта (1776-1841).


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Гоштанар, І. В.
    Учення Й.Ф.Гербарта про статику й динаміку уявлень у контексті розвитку психології ХІХ ст. / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 123-133. - Бібліографія : С.132-133 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.1
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- душа -- душевні явища -- душевные явления -- зарубежная педагогика -- зарубежная психология -- зарубіжна педагогіка -- зарубіжна психологія -- история идей -- история педагогики -- история психологии -- історія ідей -- історія педагогіки -- історія психології -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- представления -- уявлення
Анотація: Досліджені особливості психологічної теорії Й.Ф.Гербарта. Проаналізована історія розвитку психології ХІХ ст., показано вплив психологічної теорії німецького вченого на розвиток світової психолого-педагогічної науки. Намагаючись створити чітку психологічну систему, Й.Ф.Гербарт реалізував не стільки цій намір, скільки інший, якого, можливо, й не мав на меті. Результати його праць (якими б вони не були з погляду їхньої важливості для психології) стали справжньою опорою для інших наук. Це сталося завдяки продуктивним відкриттям Й.Ф.Гербарта та його послідовників, а також завдяки привабливості їхньої мети.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Гоштанар, І. В.
    Й.Ф.Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліографія : С.125 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховуюче навчання -- воспитательное обучение -- естетичне виховання -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история образования -- история педагогики -- історія освіти -- історія педагогіки -- мировоззрение -- моральність -- нравственность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- самостійність -- самостоятельность -- світогляд -- формирование личности -- формирование мировоззрения -- формування особистості -- формування світогляду -- эстетическое воспитание
Анотація: Запропоновано переклад педагогічних публікацій одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки - Й.Ф.Гербарта. Це - листи-звіти про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого перебування у Швейцарії мав надсил ати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розривають головну особливість гербартівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. Подан перший такий лист, датований листопадом 1797 року.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\; Гербарт, Йоган Фрідріх \о нем\

Знайти схожі

4.


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу [] / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 83-87. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
багатосторонність інтересу -- виховання -- виховуюче навчання -- воспитание -- воспитывающее обучение -- естетичне судження -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история воспитания -- история зарубежной педагогики -- история педагогики -- історія виховання -- історія зарубіжної педагогіки -- історія педагогіки -- многосторонность интереса -- моральність -- нравственность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- разум -- розум -- самостійність -- самостоятельность -- эстетическое суждение
Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й.Ф.Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Шле йгера. На підставі аналізу листів-звітів Й.Ф.Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (немецкий философ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 88-92
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- естетичне сприйняття -- естетичне судження -- история педагогики -- історія педагогіки -- виховна діяльність -- воспитательная деятельность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- эстетическое воспитание -- эстетическое восприятие -- эстетическое сознание -- эстетическое суждение -- эстетическое чувство -- листи-звіти -- письма-отчеты
Анотація: Продовження публікації листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності, що розкривають головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (немецкий философ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\; Гербарт, Йоган Фрідріх (німецький філософ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)