Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Приходченко, К. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Приходченко, К. І.
    Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 63-70. - Бібліографія : С.69-70 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- інтеграція освіти -- качество высшего образования -- качество образования -- навчання -- образование Украины -- образовательное пространство -- обучение -- освіта України -- освітній простір -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто Болонську систему навчання, яка відкриває студентам великі можливості для розширення обміну інформацією та взаємодії в гуманітарній сфері, в духовному збагаченні.


Знайти схожі

2.


    Приходченко, К. І.
    Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 17-31. - Бібліографія : С.29-31 : 34 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховне середовище -- воспитательная среда -- инновационная система -- інноваційна система -- навчально-виховний процес -- образовательная среда -- образовательно-воспитательная среда -- образовательное пространство -- организация учебно-воспитательного процесса -- організація навчально-виховного процесу -- освітнє середовище -- освітній простір -- освітньо-виховне середовище -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Порушено проблему теорії дослідження визначення "середовище", яке розглядають як інноваційно-комунікативну технологічну систему. Визначилася тенденція до розуміння понять "середовище", "простір" як синонімів. Створення освітньо-виховного середовища ве де до оновлення в розвитку, виступає осередком освіти й виховання. За своєю суттю технологія створення творчого освітньо-виховного середовища є інноваційною, вона сприяє формуванню нового типу людини.


Знайти схожі

3.


    Приходченко, К. І. (доктор педагогічних наук; професор; заслужений учитель України, Донецький національний технічний університет).
    Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання -- гуманістична педагогіка -- принципи виховання -- розвиток особистості -- соціалізація особистості -- творчий потенціал особистості -- саморозвиток особистості -- самовдосконалення особистості -- самореалізація особистості -- гуманистическое воспитание -- гуманистическая педагогика -- принципы воспитания -- развитие личности -- социализация личности -- творческий потенциал личности -- саморазвитие личности -- самоусовершенствование личности -- самореализация личности -- виховний процес -- воспитательный процесс -- процес виховання -- процесс воспитания -- структура виховного процесу -- структура воспитательного процесса
Анотація: Порушуєтся проблема соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя.


Знайти схожі

4.


    Приходченко, К. І.
    Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы обучения -- интерактивные технологии -- интерактивные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інтерактивні технології -- метод проектів -- метод проектов -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование -- проектная технология -- проектний метод навчання -- проектное обучение -- проектный метод обучения -- технологии образования -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Мета й завдання статті - розглянути особливості педагогічного проектування, показати, як у практичній діяльності педагог утілює проективну методику.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)