Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Солом'янюк, Н. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Трейд-маркетингові тенденції в Україні / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 115-119 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика розничной торговли, 2006-2013 гг.

   Економіка роздрібної торгівлі, 2006-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинг -- международные торговые сети -- міжнародні торговельні мережі -- национальные экономики -- національні економіки -- розничный товарооборот -- роздрібний товарообіг -- рыночные поглощения -- ринкові поглинання -- сетевое структурирование -- мережеве структурування -- трейд-маркетинг -- функциональная распределенность -- функціональна розподіленість -- экономическая концентрация -- економічна концентрація -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто сучасний стан розвитку ринку роздрібної торгівлі в Україні та тенденції функціонального розподілу роздрібного товарообороту підприємств. Визначено загальні тенденції до збільшення обсягів товарообороту, що свідчить про поглинання великими гравцями дрібних конкурентів та їх об'єднання задля змоги протистояння зовнішньому середовищу (конкурентам, економічній та політичній ситуації в країні). Проаналізовано тенденції розвитку трейд-маркетингу на Україні та його стратегічну роль у сучасних умовах розвитку. Досліджено структуру зацікавленості трейд-маркетинговими тенденціями в Україні за видами діяльності та рівнем менеджменту підприємства. Розглянуто вибірку міжнародних торговельних мереж України, згрупованих за кількістю торгових точок, їх форматом та представленістю в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\27.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Планування маркетингових заходів у торговельних мережах Украіни / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 6. - С. 116-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- трейд-маркетинг -- торговые сети -- торговельна мережа
Анотація: Розглянуто особливості планування маркетингових заходів у торговельних мережах Украіни

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ашан-Украина, подразделение французского оператора розничной торговли Auchan на территории Украины \о нем\; Бакалея, международная торговая сеть \о ней\; МЕТРО Кеш енд Керри Украина, торговая компания \о нем\; Новус, международная торговая сеть \о нем\

Знайти схожі

3.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Дослідження поняття «метрика» при плануванні в маркетингу / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 201-205 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая диагностика -- аналітична діагностика -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- терминология -- термінологія
Анотація: Світовий досвід показує, що на сучасному етапі розвитку в умовах глобалізації економічних відносин, лібералізації механізмів державного регулювання економіки, загострення конкуренції товаровиробників, диференціації споживачів, скорочення життєвого циклу продукції основою конкурентного успіху підприємства є аналіз кон'юнктури ринку, прогнозування тенденцій її розвитку та розробка на цій основі заходів активного впливу на цільовий ринок. Особливої ваги набуває вміння швидкого реагування, нові можливосл розвитку, зумовлені змінами ситуації на ринку, своєчасне виявлення зміни існуючих чи можливості виникнення нових потреб споживачів та передбачення шляхів їх задоволення більш ефективним, ніж конкуренти, способом. Однією з головних передумов розробки та реалізації плану маркетингу підприємства є чітке визначення та групування маркетингових метрик для конкретних умов бізнесу, застосування яких дозволить діагностувати на різних етапах досягнення рівня їх планових значень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Амблер, Т. (маркетолог) \о нем\; Котлер, Филипп (профессор международного маркетинга Высшей школы менеджмента ; 1931-) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Застосування метрик при плануванні в маркетингу / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 126-129 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
видовая дифференциация -- видова диференціація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- маркетинговые планы -- маркетингові плани -- практическое применение -- практичне застосування -- метрики пошукового маркетингу -- метрики поискового маркетинга -- управлінські рішення -- управленческие решения -- метрика оцінки вартості бренду -- метрика оценки стоимости бренда
Анотація: Розглянуто застосування метрик при розробці маркетингового плану на підприємстві. Запропоновано основні групи метрик відповідно до часових обмежень маркетингового планування. Охарактеризовано особливості застосування метрик на підприємстві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Планування попиту на продукцію підприємства при зміни витрат на маркетинг по S-кривій / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 143-147 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

Кл.слова (ненормовані):
затраты на маркетинг -- витрати на маркетинг -- иностранные государства -- іноземні держави -- маркетинговые планы -- маркетинговій плани -- планирование спроса -- планування попиту -- попит на продукцію підприємств -- спрос на продукцию предприятий -- зміни витрат на маркетинг -- изменения затрат на маркетинг -- методологія маркетингу -- методология маркетинга -- S-кривые -- S-криві
Анотація: Розглянуто планування попиту на продукцію підприємства при зміні маркетингових витрат S-кривими. Модель апробовано на прикладі підприємств харчової промисловості, в результаті встановлено величину витрат на маркетинг, яка забезпечує максимальний рівень попиту при іноземних умовах оточуючого середовища.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)