Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Горбатюк, В. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Матузка, Я. В. (директор Юридичного департаменту Міністерства фінансів України).
    Інституціональні аспекти трансакційних витрат [Текст] / Я. В. Матузка, В. І. Гробатюк // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2015. - № 12. - С. 109-122. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Экономика
   Финансовая система

   Економіка

   Фінансова система

Кл.слова (ненормовані):
трансформаційні витрати -- трансформационные затраты -- трансакційні витрати -- трансакционные затраты -- інституціоналізація фінансових систем -- институционализация финансовых систем -- інституціоналізм -- институционализм -- неоінституціоналізм -- неоиституционализм -- теорія інституціоналізму -- теория институционализма -- трансакції -- трансакции -- види трансакцій -- виды трансакций -- економічні витрати -- экономические затраты -- види економічних витрат -- виды экономических затрат
Анотація: Проаналізовано питання інституціоналізації економічної й фінансової систем, вплив інститутів на функціонування та розвиток економіки й фінансів через дію на економічні й трансакційні витрати. Інституціоналізм розкрито як потужний та перспективний напрям сучасної економічної теорії зі специфічними методологією, понятійно-категоріальним апаратом й націленістю досліджень. Підкреслено міждисциплінарний характер інституціоналізму й показано переваги, пов"язані з такою властивістю його наукових досліджень. Висвітлено складну структуру сучасного інституціоналізму иа його основні варіанти. Розглянуто основні ознаки недосконалості інституціонального середовища в Україні. Досліджено економічний зміст трансакційних витрат, їх структуру й роль у формуванні інституціонального середовища. Наведено основні визначення поняття "трансакційні витрати" представниками сучасної інституціональної теорії, проаналізовано їх зміст і особливості. Зменшення та оптимізація таких витрат розглядаються як об'єктивна потреба й обов'язкова умова створення та функціонування ефективної інституціональної системи.


Дод.точки доступу:
Горбатюк, В. І. (начальник відділу правового забезпечення фіскальної політики Юридичного департаменту Міністерства фінансів України; кандидат наук з державного управління)

Знайти схожі

2.


    Горбатюк, В. І. (кандидат наук з державного управління; завідувач відділу правового забезпечення фіскальної політики).
    Інституціональні засади становлення електронного бюджетування на принципах відкритості та прозорості [Текст] / В. І. Горбатюк, Я. В. Матузка // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 10. - С. 27-42 : табл.; 2-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Финансовая система

   Экономика

   Финансовая система

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронний документообіг -- державні фінанси -- публічні фінанси -- інститут прозорості державних фінансів -- інститут відкритості державних фінансів -- відкритість державного бюджету -- інституціональні засади -- електронне бюджетування -- электронный документооборот -- государственные финансы -- публичные финансы -- институт прозрачности государственных финансов -- институт открытости государственных финансов -- институциональные основы -- электронное бюджетирование
Анотація: Проаналізовано проблеми й перспективи розвитку електронного бюджетування у сфері державних фінансів. Визначено, що воно сприяє прозорості та відкритості бюджетної інформації, а це слугує запорукою ефективного використання бюджетних коштів і громадського контролю публічних фінансів. Виявлено недоліки відкритості бюджету України, основними з яких є: відсутність інформації про середньостроковий бюджет, недостатня деталізація статей видатків і доходів. Розкрито проблеми, що виникли внаслідок неналежного дотримання стандартів відкритості й прозорості фінансів. Показано, що формування правового інституту прозорості державних фінансів в Україні за рахунок електронного бюджетування перебуває на початковому етапі та ще не має цілісного характеру. Загальна оцінка відкритості українського бюджету у 2017 р. залишається на рівні 2015-го (46 балів зі 100). Підкреслено, що справедливе розкриття звітності дає можливість лідерам бізнесу входити в ринкове інформаційне середовище на вигідних умовах, брати активну участь у лістингових, моніто- рингових та інших процедурах провідних світових фінансових майданчиків.


Дод.точки доступу:
Матузка, Я. В. (керівник)

Знайти схожі

3.


    Горбатюк, В. І. (кандидат наук з державного управління; завідувач відділу правового забезпечення фіскальної політики).
    Суспільна довіра в системі управління державними фінансами [Текст] / В. І. Горбатюк, Я. В. Матузка // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2018. - № 4. - С. 93-106 : рис.; 3-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

Кл.слова (ненормовані):
суспільна довіра -- інститут державних фінансів -- система управління державними фінансами -- інститут відкритості -- інституціональні зміни -- інтереси суспільства -- пріоритетні напрями реформування -- інституціональна довіра -- види суспільної довіри -- общественное доверие -- институт государственных финансов -- система управления государственными финансами -- институт открытости -- институциональные изменения -- интересы общества -- приоритетные направления реформирования -- институциональное доверие -- виды общественного доверия
Анотація: Розкрито зміст суспільної довіри крізь призму теорії інституціоналізму та визначено її місце у складі фінансової культури системи управління державними фінансами (СУДФ). Проаналізовано інтереси суспільства, які зумовлюють ступінь його довіри до реформування СУДФ у розрізі принципів інформаційної діяльності в цій сфері. Проаналізовано ступінь суспільної довіри до українських урядових інститутів у 2016 р. порівняно з окремими країнами світу. Обґрунтовано приоритетні еапрями реформування СУДФ з метою підвищення такої довіри.


Дод.точки доступу:
Матузка, Я. В. (керівник )
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)