Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Дічек, Наталія@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Дічек
,
Наталія
(завідувач лабораторії історії педагогіки АПН України; доктор педагогічних наук).
Нові студії з історії освіти у регіонах України /
Наталія
Дічек
> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 47. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Організація освіти в Україні, 21 ст.
Организация образования в Украине
Україна
Одеська область
Березівський район
Кл.слова (ненормовані):
документальний матеріал
--
грунтовна праця
--
рецензії на книги
--
нові книги
--
історія шкіл
--
історія освітніх осередків регіону
--
документальный материал
--
рецензии на книги
--
новые книги
--
история школ
Дод.точки доступу:
Ніточко, І.І. \о нем\; Освіта: Документи. Факти. Спогади: Березівський район \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Дічек
,
Наталія
(доктор педагогічних наук; завідувач лабороторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України).
Універсальність педагогічного новаторства В.О. Сухомлинського / Н.
Дічек
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 8-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История образования
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна практика
--
духовна культура
--
освітні системи
--
видатні педагоги
--
педагогічне новаторство
--
социокультурная практика
--
духовная культура
--
образовательные системы
--
выдающиеся педагоги
--
педагогическое новаторство
Анотація:
Розкривається значення новаторського підходу В.О. Сухомлинського у галузі освіти і виховання підростаючого покоління для розвитку духовної культури та соціокультурної практики.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.О. (педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Дічек
,
Наталія
(доктор педагогічних наук; завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України).
Внесок О. Лазурського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання / Н.
Дічек
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 11
. - С. 36-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
наукова спадщина
--
научное наследие
--
психологія особистості
--
психология личности
--
експериментальні уроки
--
экспериментальные уроки
--
природні експерименти
--
естественные эксперименты
--
українські вчені
--
украинские ученые
--
біографії вчених
--
биографии ученых
--
психолого-педагогические идеи
--
психолого-педагогічні ідеї
Анотація:
Аналізується наукова спадщина О.Ф. Лазурського. Висвітлюються психолого-педагогічні ідеї, які лягли в основу розроблення вченим психології особистості. Наголошується на вагомій ролі О.Ф. Лазурського в створенні перших у вітчизняній педагогічній психології програм вивчення особистості школярів, розкривається сутність розроблених ним методів - природного експерименту та експериментального уроку.
Дод.точки доступу:
Лазурський, О. (вчений ; 1874-1917-) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Дічек
,
Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач лабораторії історії педагогіки).
А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період : до 125-річчя від дня народження А.С.Макаренка / Н.
Дічек
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 1/2
. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
морально дефективне дитинство
--
морально дефективное детство
--
система виховання
--
система воспитания
--
неповнолітні правопорушники
--
насовершеннолетние правонарушители
--
трудові колонії
--
трудовые колонии
--
дитячі виховні установи
--
детские воспитательные учреждения
--
моральна дефективність
--
моральная дефективность
--
ресоціалізація правопорушників
--
ресоциализация правонарушителей
--
педагогическое новаторство
--
педагогічне новаторство
Анотація:
Розглянуто педагогічне новаторство А.Макаренка в аспекті розв'язання проблеми так званого "морально дефективного дитинства" у 20-ті роки ХХ ст. Проаналізовано поширені в українській педагогічній науці досліджуваного періоду погляди на зазначену проблему. Окреслено найважливіші складові виховної системи А.Макаренка, спрямованої насамперед на ресоціалізацію "важких" дітей, гуманізацію цього процесу.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Макаренко, А. С. (педагог ; 1888-1939) \о нем\; Основний дитячий будинок для морально дефективних дітей №7 \о нем\Дитяча трудова колонія імені М. Горького \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Дічек
,
Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач лабораторії історії педагогіки; Інститут педагогіки НАПН України).
Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу / Н.
Дічек
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 13-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 1945-1952 рр.
История образования, 1945-1952 гг.
УРСР
УССР
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія
--
педагогическая психология
--
психологія свідомого засвоєння знань
--
психология осмысленного усвоения знаний
--
психологія мислення
--
психология мышления
--
психологія пам'яті
--
психология памяти
--
індивідуальний підхід
--
индивидуальный подход
--
ідеологізація вітчизняної психології
--
идеологизация отечественной психологии
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
індивідуалізація шкільної освіти
--
индивидуализация школьного образования
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
науково-дослідні інститути
--
научно-исследовательские институты
--
наукова діяльність інститутів
--
научная деятельность институтов
--
тематика наукових досліджень
--
тематика научных исследований
--
наукові сесії НДІ
--
научные сессии НИИ
--
наукові записки НДІ
--
научные записки НИИ
--
психолого-педагогические исследования
Анотація:
Розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945-1952 років. Висвітлено тематику і наукову продукцію співробітників, вплив їхніх досліджень на поглиблення вивчення та осмислення навчального матеріалу дошкільниками і школярами. У контексті політико-ідеологічних особливостей історичного часу розглянуто специфіку наукової діяльності установи та її недоліки. Введено у науковий обіг уточнені відомості про функціонування Інституту та розвиток педагогічної психології в Україні.
Дод.точки доступу:
Науково-дослідний інститут психології Міністерства освіти УРСР \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Дічек
,
Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України).
Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів (друга половина 50-х років ХХ ст.) / Н.
Дічек
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 57-63. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 20 ст. 2-а пол.
Образование. Педагогика
История образования, 20 ст. 2-я пол.
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
індивідуалізація навчання школярів
--
индивидуализация обучения школьников
--
педагогічна психологія
--
педагогическая психология
--
психолого-педагогічні експеріменти
--
психолого-педагогические эксперименты
--
методи психолого-педагогічних експеріментів
--
методы психолого-педагогических экспериментов
--
доробки вчених України
--
достижения ученых Украины
Анотація:
В аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розгортання в Україні у другій половині 1950-х років досліджень із педагогічної психології. На тлі суспільно-історичних реалій розглядуваної доби охарактеризовано тематику, методи і результати виконаних студій, визначено їх роль у підготовці переходу до наступних якісних змін у напрямі повернення до вивчення особистості і міжособистісних відносин.
Знайти схожі
>
7.
Дічек
,
Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу історії педагогіки).
В. Сухомлинський і зарубіжна філософсько-психологічна думка ХХ ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н.
Дічек
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
етико-педагогічні концепції
--
этико-педагогические концепции
--
етико-педагогічна спадщина
--
этико-педагогическое наследие
--
духовні потреби особистості
--
духовные потребности личности
--
совість
--
совесть
--
альтруїзм
--
альтруизм
--
філософсько-педагогічна думка
--
философско-педагогическая мысль
--
творча спадщина педагогів
--
творческое наследие педагогов
--
етико-виховні конструкції
--
этико-воспитательные конструкции
--
формування потреб у дітей
--
формирование потребностей у детей
--
потреби дітей
--
потребность детей
--
органічна потреба в праці
--
органическая потребность в труде
Анотація:
Висвітлено ідеї В. Сухомлинського щодо шляхів формування в майбутніх громадян культури потреб, до яких педагог відносив виховання усвідомленого, прийнятого особистістю прагнення до домінування в іїї житті духовних потреб над матеріальними, різнобічну діяльність як спосіб самореалізації і задоволення її потреб та інтересів, альтруїстичне тлумачення свободи людини, любов до людей як джерело радості від служіння ближньому. Окреслено збіжності ключових етико-виховних поглядів українського педагога на виховання потреб людини з антропологічними розмислами видатних учених-гуманітаріїв (філософів, психологів, соціологів) світу - Ж. Бодріяра, Е. Л. Торндайка, В. Франкла, Е. Фромма, К. Ясперса.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Дічек
,
Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу історії педагогіки; Інститут педагогіки НАПН України).
Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського / Н.
Дічек
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 7
. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
казки
--
дитяча література
--
моральне виховання
--
збірки творів для дітей
--
морально-етичний розвиток дітей
--
аналіз літературних творів
--
анализ литературных произведений
--
українські педагогі
--
украинские педагоги
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
Анотація:
Розкрито морально-етичний потенціал книжки "Я розповім вам казку... Філософія для дітей", створеної за спадщиною видатного українського педагога і дитячого письменника Василя Олександровича Сухомлинського (1918-1970). Обгрунтовано актуальність прийомів повчальності на основі казок і коротких оповідань, використаних ним для формування морально-ціннісних уявлень і переконань дитини. Доведено, що вони є продовженням української культурної традиції повчальності, дієвим засобом розвитку мислення і моральної свідомості.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Я розповім вам казку... Філософія для дітей, книга \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
Дічек
,
Наталія
(доктор педагогічних наук; професор).
Шляхом пошуку істини: до ювілею академіка Ольги Сухомлинської / Н.
Дічек
, Н. Антонець> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 7
. - С. 78-79. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
вчені-педагогі
--
ученые-педагоги
--
педагогічна діяльність
--
педагогическая деятельность
--
наукова діяльність
--
научная деятельность
--
ювілеї вчених
--
юбилеи ученых
Анотація:
Педагогічна та наукова діяльність академіка НАПН України, доктора педагогічних наук ОЛьги Василівни Сухомлинської.
Дод.точки доступу:
Антонець,
Наталія
(кандидат педагогічних наук (відділ історії педагогіки; Інститут педагогіки НАПН України)); Сухомлинська, О. В. (академік-секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України; академік НАПН України; доктор педагогічних наук; професор) \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)