Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дічек, Наталія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Дічек, Наталія (завідувач лабораторії історії педагогіки АПН України; доктор педагогічних наук).
    Нові студії з історії освіти у регіонах України / Наталія Дічек // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 47. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Організація освіти в Україні, 21 ст.
   Организация образования в Украине

   Україна
    Одеська область

    Березівський район

Кл.слова (ненормовані):
документальний матеріал -- грунтовна праця -- рецензії на книги -- нові книги -- історія шкіл -- історія освітніх осередків регіону -- документальный материал -- рецензии на книги -- новые книги -- история школ


Дод.точки доступу:
Ніточко, І.І. \о нем\; Освіта: Документи. Факти. Спогади: Березівський район \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; завідувач лабороторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України).
    Універсальність педагогічного новаторства В.О. Сухомлинського / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 8-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна практика -- духовна культура -- освітні системи -- видатні педагоги -- педагогічне новаторство -- социокультурная практика -- духовная культура -- образовательные системы -- выдающиеся педагоги -- педагогическое новаторство
Анотація: Розкривається значення новаторського підходу В.О. Сухомлинського у галузі освіти і виховання підростаючого покоління для розвитку духовної культури та соціокультурної практики.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.О. (педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України).
    Внесок О. Лазурського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 36-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
наукова спадщина -- научное наследие -- психологія особистості -- психология личности -- експериментальні уроки -- экспериментальные уроки -- природні експерименти -- естественные эксперименты -- українські вчені -- украинские ученые -- біографії вчених -- биографии ученых -- психолого-педагогические идеи -- психолого-педагогічні ідеї
Анотація: Аналізується наукова спадщина О.Ф. Лазурського. Висвітлюються психолого-педагогічні ідеї, які лягли в основу розроблення вченим психології особистості. Наголошується на вагомій ролі О.Ф. Лазурського в створенні перших у вітчизняній педагогічній психології програм вивчення особистості школярів, розкривається сутність розроблених ним методів - природного експерименту та експериментального уроку.


Дод.точки доступу:
Лазурський, О. (вчений ; 1874-1917-) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач лабораторії історії педагогіки).
    А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період : до 125-річчя від дня народження А.С.Макаренка / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
морально дефективне дитинство -- морально дефективное детство -- система виховання -- система воспитания -- неповнолітні правопорушники -- насовершеннолетние правонарушители -- трудові колонії -- трудовые колонии -- дитячі виховні установи -- детские воспитательные учреждения -- моральна дефективність -- моральная дефективность -- ресоціалізація правопорушників -- ресоциализация правонарушителей -- педагогическое новаторство -- педагогічне новаторство
Анотація: Розглянуто педагогічне новаторство А.Макаренка в аспекті розв'язання проблеми так званого "морально дефективного дитинства" у 20-ті роки ХХ ст. Проаналізовано поширені в українській педагогічній науці досліджуваного періоду погляди на зазначену проблему. Окреслено найважливіші складові виховної системи А.Макаренка, спрямованої насамперед на ресоціалізацію "важких" дітей, гуманізацію цього процесу.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Макаренко, А. С. (педагог ; 1888-1939) \о нем\; Основний дитячий будинок для морально дефективних дітей №7 \о нем\Дитяча трудова колонія імені М. Горького \о ней\

Знайти схожі

5.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач лабораторії історії педагогіки; Інститут педагогіки НАПН України).
    Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 13-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 1945-1952 рр.

   История образования, 1945-1952 гг.

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- педагогическая психология -- психологія свідомого засвоєння знань -- психология осмысленного усвоения знаний -- психологія мислення -- психология мышления -- психологія пам'яті -- психология памяти -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- ідеологізація вітчизняної психології -- идеологизация отечественной психологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- індивідуалізація шкільної освіти -- индивидуализация школьного образования -- шкільна освіта -- школьное образование -- науково-дослідні інститути -- научно-исследовательские институты -- наукова діяльність інститутів -- научная деятельность институтов -- тематика наукових досліджень -- тематика научных исследований -- наукові сесії НДІ -- научные сессии НИИ -- наукові записки НДІ -- научные записки НИИ -- психолого-педагогические исследования
Анотація: Розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945-1952 років. Висвітлено тематику і наукову продукцію співробітників, вплив їхніх досліджень на поглиблення вивчення та осмислення навчального матеріалу дошкільниками і школярами. У контексті політико-ідеологічних особливостей історичного часу розглянуто специфіку наукової діяльності установи та її недоліки. Введено у науковий обіг уточнені відомості про функціонування Інституту та розвиток педагогічної психології в Україні.


Дод.точки доступу:
Науково-дослідний інститут психології Міністерства освіти УРСР \о нем\

Знайти схожі

6.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України).
    Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів (друга половина 50-х років ХХ ст.) / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 57-63. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 2-а пол.

   Образование. Педагогика

   История образования, 20 ст. 2-я пол.

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- індивідуалізація навчання школярів -- индивидуализация обучения школьников -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- психолого-педагогічні експеріменти -- психолого-педагогические эксперименты -- методи психолого-педагогічних експеріментів -- методы психолого-педагогических экспериментов -- доробки вчених України -- достижения ученых Украины
Анотація: В аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розгортання в Україні у другій половині 1950-х років досліджень із педагогічної психології. На тлі суспільно-історичних реалій розглядуваної доби охарактеризовано тематику, методи і результати виконаних студій, визначено їх роль у підготовці переходу до наступних якісних змін у напрямі повернення до вивчення особистості і міжособистісних відносин.


Знайти схожі

7.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу історії педагогіки).
    В. Сухомлинський і зарубіжна філософсько-психологічна думка ХХ ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
етико-педагогічні концепції -- этико-педагогические концепции -- етико-педагогічна спадщина -- этико-педагогическое наследие -- духовні потреби особистості -- духовные потребности личности -- совість -- совесть -- альтруїзм -- альтруизм -- філософсько-педагогічна думка -- философско-педагогическая мысль -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- етико-виховні конструкції -- этико-воспитательные конструкции -- формування потреб у дітей -- формирование потребностей у детей -- потреби дітей -- потребность детей -- органічна потреба в праці -- органическая потребность в труде
Анотація: Висвітлено ідеї В. Сухомлинського щодо шляхів формування в майбутніх громадян культури потреб, до яких педагог відносив виховання усвідомленого, прийнятого особистістю прагнення до домінування в іїї житті духовних потреб над матеріальними, різнобічну діяльність як спосіб самореалізації і задоволення її потреб та інтересів, альтруїстичне тлумачення свободи людини, любов до людей як джерело радості від служіння ближньому. Окреслено збіжності ключових етико-виховних поглядів українського педагога на виховання потреб людини з антропологічними розмислами видатних учених-гуманітаріїв (філософів, психологів, соціологів) світу - Ж. Бодріяра, Е. Л. Торндайка, В. Франкла, Е. Фромма, К. Ясперса.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу історії педагогіки; Інститут педагогіки НАПН України).
    Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
казки -- дитяча література -- моральне виховання -- збірки творів для дітей -- морально-етичний розвиток дітей -- аналіз літературних творів -- анализ литературных произведений -- українські педагогі -- украинские педагоги -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: Розкрито морально-етичний потенціал книжки "Я розповім вам казку... Філософія для дітей", створеної за спадщиною видатного українського педагога і дитячого письменника Василя Олександровича Сухомлинського (1918-1970). Обгрунтовано актуальність прийомів повчальності на основі казок і коротких оповідань, використаних ним для формування морально-ціннісних уявлень і переконань дитини. Доведено, що вони є продовженням української культурної традиції повчальності, дієвим засобом розвитку мислення і моральної свідомості.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Я розповім вам казку... Філософія для дітей, книга \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор).
    Шляхом пошуку істини: до ювілею академіка Ольги Сухомлинської / Н. Дічек, Н. Антонець // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 78-79. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
вчені-педагогі -- ученые-педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- наукова діяльність -- научная деятельность -- ювілеї вчених -- юбилеи ученых
Анотація: Педагогічна та наукова діяльність академіка НАПН України, доктора педагогічних наук ОЛьги Василівни Сухомлинської.


Дод.точки доступу:
Антонець, Наталія (кандидат педагогічних наук (відділ історії педагогіки; Інститут педагогіки НАПН України)); Сухомлинська, О. В. (академік-секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України; академік НАПН України; доктор педагогічних наук; професор) \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)