Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Зайцева, Л. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Зайцева
, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І.
Зайцева
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний підхід
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
личность
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
особистість
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
психодидактика
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
середня освіта
--
среднее образование
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
учебный процесс
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
2.
Зайцева
, Л. І.
Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І.
Зайцева
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A373.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы
--
дидактичні принципи
--
дошкільна освіта
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
екологічна освіта
--
екологічне виховання
--
навчальна діяльність
--
навчальна ситуація
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
опанування дійсності
--
освоение действительности
--
педагогическое моделирование
--
педагогічне моделювання
--
пізнавальна діяльність
--
познавательная деятельность
--
учебная деятельность
--
учебная ситуация
--
учебный процесс
--
целостная педагогика
--
цілісна педагогіка
--
шестилетки
--
шестилітки
--
экологическое воспитание
--
экологическое образование
Анотація:
Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.
Перейти к внешнему ресурсу:
Принципи опанування природних об'єктів дітьми
Знайти схожі
>
3.
Зайцева
, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І.
Зайцева
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
діяльнісний підхід
--
интегрированный подход
--
інтегрований підхід
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
навчальний процес
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
пояснительно-преобразующая стратегия
--
пояснювально-перетворювальна стратегія
--
психология обучения
--
психологія навчання
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
творча особистість
--
творческая личность
--
учебный процесс
--
формирование личности
--
формування особистості
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
4.
Формалізація процесу математичного
моделювання адаптивної зміни структури кодів в безпроводових засобах передачі даних / Б. В. Горлинський [и др.]> //
Екологічна безпека та природокористування : збірник наукових праць / за ред.: О. С. Волошкіної, О. М. Трофимчука. - Київ : Юстон, 2019. -
Вип. 3 (31), липень-вересень 2019
. - С. 64-78 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
504
Рубрики:
Екологія
Кл.слова (ненормовані):
коригувальні коди
--
correction codes
--
турбо коди
--
turbo codes
--
адаптація
--
adaptation
--
алгоритми декодування
--
decoding algorithms
--
завади
--
interfere
Дод.точки доступу:
Волошкіна, О. С. \ред.\; Трофимчук, О. М. \ред.\; Горлинський, Б. В.; Зайцев, С. В.; Казнадій, С. П.;
Зайцева
, Л. І.; М-во освіти і науки України; Київський національний університет будівництва і архітектури(Київ); НАН України; Інститут телекомунікацій і глобольного інформаційного простору
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)