Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кльов, М. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Кльов, М. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Комерціалізація вищої освіти: характерні риси та тенденції розвитку / М. В. Кльов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 85-91. - Література : С.90-91 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
академический капитализм -- академічний капіталізм -- американская модель высшего образования -- американська модель вищої освіти -- вища освіта -- высшее образование -- европейская модель высшего образования -- європейська модель вишої освіти -- комерціалізація -- комерціалізація вищої освіти -- комерціалізація освіти -- коммерциализация высшего образования -- коммерциализация образования -- модель образования -- модель освіти -- образовательные институты -- освітні інститути -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- підприємницький університет -- предпринимательский университет -- развитие образования -- розвиток освіти -- социология образования -- соціологія освіти -- тенденции развития -- тенденції розвитку -- университеты рыночного типа -- університети ринкового типу
Анотація: Присвячено соціологічним аспектам теоретико-методологічного аналізу процесу комерціалізації в системі вищої освіти. В руслі інновацій та модернізації вищої освіти значного поширення набуває комерціалізація як явище та соціальний процес освітніх інститутів. Розгляд американської та європейської моделей вищої освіти дають змогу зрозуміти суть появи таких понять, як "академічний капіталізм", "університет ринкового типу" та "підприємницький університет", проаналізувати появу приватної освіти, п рибутку та визначити першочергове завдання комерціалізації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Кльов, М. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Особливості прояву комерціалізації у системі вищої освіти Сполучених Штатах Америки / М. В. Кльов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 111-116. - Література : С.115-116 : 12 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   США
Кл.слова (ненормовані):
американская модель высшего образования -- американська модель вищої освіти -- идеология и образование -- ідеологія і освіта -- комерціалізація освіти -- коммерциализация образования -- коммодификация -- коммодифікація -- неолиберальные университеты -- неоліберальні університети -- образование в США -- освіта в США -- ринок і освіта -- рынок и образование -- социология образования -- соціологія освіти
Анотація: Зроблено аналіз сутності та особливостей комерціалізації в освітній системі Сполучених Штатів Америки. Увага автора зосереджена на здійсненні аналізу американської системи освіти та виокремленні ряду особливих характеристик. В статті здійснен о соціологічний аналіз основних структурних утворень, потреб ринку, ролі викладачів та студентів - споживачів освітніх послуг. Автор застосовує історичний метод для аналізу комерціалізації, починаючи від появи перших приватних університетів, надалі - н еолібералізму та неоліберальних університетів і, врешті-решт, сучасного суспільства споживання. В статті проведений аналіз праць провідних теоретиків американського суспільства. У статті визначається, що неоліберальний університет несе нову сферу і ма сштаби отримання прибутку, корпоративних цілей, освітньої політики та ідейних переконань, але в жодному разі не є тим структурним утворенням, яке кардинально перебудовує систему вищої освіти в США.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Кльов, М. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Особливості виникнення та розвитку "підприємницького університету" в структурі вищої освіти / М. В. Кльов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 8. - С. 101-104. - Література : С. 104 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- инновации в образовании -- інновації в освіті -- масовізація університетської освіти -- массовизация университетского образования -- підприємництво -- підприємницький університет -- предпринимательский университет -- предпринимательство -- социальные трансформации -- социология образования -- соціологія освіти -- суспільні трансформації -- университеты -- університети
Анотація: Автор звертається до поняття "підприємницький університет" та перш за все, особливостей його появи, розвитку та існування в українській освітній системі. Увага автора зосереджується на передумовах виникнення підприємницьких університеті в, їх основних характеристиках, завданнях та вимогах. Автор зазначає, що слід розвивати "дух підприємництва" в освітніх установах, стимулювати студентів та педагогів, створювати дослідницьке середовище, в якому діятимуть центри досліджень, центри розв итку, науково-дослідні лабораторії. В наведеній статті здійснено теоретико-методологічний аналіз феномена виникнення та розвитку підприємницького університету крізь призму соціологічної концептуалізації.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кльов, М. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Експансія ринку освітніх послуг і економізація освітньої системи: соціологічний аналіз / М. В. Кльов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 99-103, В. О. (Попов). - Бібліографія : С.102-103 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економізація освіти -- економіка освіти -- економічна експансія -- експансія ринку -- комодификация -- комодифікація -- маркетизация -- маркетизація -- образовательные системы -- освітні системи -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- освітні послуги -- образовательные услуги -- ринок освіти -- ринок освітніх послуг -- рынок образования -- рынок образовательных услуг -- система образования -- система освіти -- социологический анализ -- социология образования -- соціологічний аналіз -- соціологія освіти -- экономизация образования -- экономика образования -- экономическая экспансия -- экспансия рынка
Анотація: Звертається увага на явище економізації та маркетизації, а разом з тим експансії ринку освітніх послуг. Увагу авторів привертають поняття комодифікації (перетворення продукту в товар) по відношенню до нетоварного виробництва, квазі-товарів, ф іктивних товарів, реальних товарів і фіктивного капіталу. В цілому, аналізується розуміння ринкової економіки К.Поланьї, роль інформації, знань та інтелекту в постіндустріальній економіці. Стверджується, що в таких умовах знання набуває форму товару. В статті зауважується, що ринковий тип мислення має глибокий вплив на систему освіти.


Дод.точки доступу:
Поланьи, К. (антрополог; историк экономики; социолог; этнограф ; 1886-1964) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Кльов, М. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Процесний, інституційний і організаційний підходи у сфері соціологічного осмислення освітньої системи / М. В. Кльов // Грані. - 2015. - № 4. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- институционализация высшего образования -- институционный подход -- інституційний підхід -- інституціоналізація вищої освіти -- образовательная система -- организационный подход -- організаційний підхід -- освітня система -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- процесний підхід -- процессный подход -- социология образования -- соціологія освіти
Анотація: Звертається увага на сутність та особливості культуроцентричного, процесного, інституційного та організаційного підходів, формуючих суть освітніх процесів в цілому. Автор розглядає університет не тільки як освітній і науковий, а й духовний це нтр, що формує особистість фахівця нового типу. Зазначається, що як соціальне явище, процес і соціальний інститут освіта приймає соціальні зміни суспільства, а перехідний характер соціальних процесів, домінування ринкових відносин у свою чергу познача ються на інституті освіти. Зауважується, що інституціоналізація вищої освіти як окремого соціального інституту в рамках всього соціального інституту освіти сталася в 2-й пол. ХХ ст. Автор підкреслює, що у теорії вищої освіти широко визнана теза, що ус танови вищої освіти за своєю природою - національні інститути.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\6.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)