Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>A=Коляда, М. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Коляда
, М. Г.
Дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Г.
Коляда
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 49-54. - Бібліографія : С.53-54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
дидактические принципы
--
дидактичні принципи
--
захист інформації
--
защита информации
--
информационная безопасность
--
інформаційна безпека
--
навчальний процес
--
обучение
--
организация учебного процесса
--
організація навчального процесу
--
підготовка спеціалістів
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
професійна освіта
--
професійна підготовка
--
профессиональная подготовка
--
профессиональное образование
--
специалисты по защите информации
--
спеціалісти із захисту інформації
--
управление информационной безопасностью
--
управління інформаційною безпекою
--
учебный процесс
Анотація:
Розглянуті дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх спеціалістів із захисту інформації та управління інформаційною безпекою, а саме принципи: послідовності і циклічності, системності і систематичності навчання, спрямова ності вибору змісту, засобів та форм професійної підготовки за індивідуальною траєкторією учіння, максимального наближення до потреб, можливостей, особливостей індивіда, варіативності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)