Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Максимовіч, Ліляна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   65.7-5
   М 17


    Максимовіч, Ліляна (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія).
    Вплив технологічних інновацій на конкурентоспроможність країн із перехідною економікою / Л. Максимовіч, М. Грбіч, В. Міхайловіч // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 394-403 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика развивающихся стран

   Економіка країн, що розвиваються

Кл.слова (ненормовані):
ВВП на душу населения -- ВВП на душу населення -- индекс глобальной конкурентоспособности -- індекс глобальної конкуренстоспроможності -- коэффициент корреляции Парсона -- коефіцієнт кореляції Парсона -- Парсона коеффициент корреляции -- Парсона коефіцієнт кореляції -- коэфициент ранговой корреляции Спирмена -- Спирмена коэфициент ранговой корреляции -- Спітмена коефіцієнт рангової кореляції -- коефіцієнт рангової кореляції Спірмена -- мировая экономика -- світова економіка -- национальная экономика -- національна еономіка -- переходная экономика -- перехідна економіка -- Т-тест -- технологические инновации -- технологічні інновації -- технологическое развитие -- технологічний розвиток -- экономический анализ -- економічний аналіз -- конкурентоспособность стран -- конкурентоспроможність країн
Анотація: Проаналізовано вплив технологічних інновацій на конкурентоспроможність країн, які ввійшли у перехідний період у 1990 році. Країни з перехідною економікою поділено на дві групи: ті, в якіх процес ще не завершився, і ті, які успішно закінчили трансформацію економіики. Для вимірювання конкурентоспроможності викорстано концепцію індексу глобальної конкурентоспроможності, розроблену Світовим економічним форумом. Аналіз передбачає формулювання двох гіпотез стосовно технологічного розвитку та інновацій. Для підтвердження першої з них використано Т-тест, для другої використано коефіцієнт кореляції Персона та коефіцієнт рангової кореляції Спірмена.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Грбіч, Мілка (аспірант; асистент факультету економіки Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія); Міхайловіч, Владімір (аспірант; асистент факультету економіки Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія); Мировой экономический форум \о нем\

Знайти схожі

2.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії / Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 436-447 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4СЕР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- онлайн-предложения -- онлайн-пропозиції -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- туристические агентства -- туристичні агентства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- факторы удовлетворенности -- фактори задоволеності -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- электронный маркетинг -- електронний маркетинг
Анотація: Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Максимовіч, Ліляна (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD); Борнславлєвіч, Катаріна (асистент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)