Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Максимовіч, Ліляна@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
65.7-5
М 17
Максимовіч
,
Ліляна
(доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія).
Вплив технологічних інновацій на конкурентоспроможність країн із перехідною економікою / Л.
Максимовіч
, М. Грбіч, В. Міхайловіч> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 7
. - С. 394-403 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика развивающихся стран
Економіка країн, що розвиваються
Кл.слова (ненормовані):
ВВП на душу населения
--
ВВП на душу населення
--
индекс глобальной конкурентоспособности
--
індекс глобальної конкуренстоспроможності
--
коэффициент корреляции Парсона
--
коефіцієнт кореляції Парсона
--
Парсона коеффициент корреляции
--
Парсона коефіцієнт кореляції
--
коэфициент ранговой корреляции Спирмена
--
Спирмена коэфициент ранговой корреляции
--
Спітмена коефіцієнт рангової кореляції
--
коефіцієнт рангової кореляції Спірмена
--
мировая экономика
--
світова економіка
--
национальная экономика
--
національна еономіка
--
переходная экономика
--
перехідна економіка
--
Т-тест
--
технологические инновации
--
технологічні інновації
--
технологическое развитие
--
технологічний розвиток
--
экономический анализ
--
економічний аналіз
--
конкурентоспособность стран
--
конкурентоспроможність країн
Анотація:
Проаналізовано вплив технологічних інновацій на конкурентоспроможність країн, які ввійшли у перехідний період у 1990 році. Країни з перехідною економікою поділено на дві групи: ті, в якіх процес ще не завершився, і ті, які успішно закінчили трансформацію економіики. Для вимірювання конкурентоспроможності викорстано концепцію індексу глобальної конкурентоспроможності, розроблену Світовим економічним форумом. Аналіз передбачає формулювання двох гіпотез стосовно технологічного розвитку та інновацій. Для підтвердження першої з них використано Т-тест, для другої використано коефіцієнт кореляції Персона та коефіцієнт рангової кореляції Спірмена.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Грбіч, Мілка (аспірант; асистент факультету економіки Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія); Міхайловіч, Владімір (аспірант; асистент факультету економіки Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія); Мировой экономический форум \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Радославлєвіч, Гордана
(доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії / Г. Радославлєвіч, Л.
Максимовіч
, К. Борнславлєвіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 436-447 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4СЕР)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
маркетинг
--
онлайн-предложения
--
онлайн-пропозиції
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
туристические агентства
--
туристичні агентства
--
туристические продукты
--
туристичні продукти
--
факторы удовлетворенности
--
фактори задоволеності
--
удовлетворенность клиентов
--
задоволеність клієнтів
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
--
электронный маркетинг
--
електронний маркетинг
Анотація:
Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Максимовіч
,
Ліляна
(доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD); Борнславлєвіч, Катаріна (асистент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)