Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Михайліченко, Г. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Михайліченко, Г. І. (кандидат економічних наук; докторант; доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Методологічні основи оцінювання інноваційного потенціалу туристичного підприємства / Г. І. Михайліченко // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 80-83 : портр., табл., мал. - (Економіка і управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка туризму
   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичний потенціал -- туристический потенциал -- інтелектуальний потенціал -- интеллектуальный потенциал -- інноваційний потенціал -- инновационный потенциал -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- вимірювання туристичного потенціалу -- измерение туристического потенциала -- методи вимірювання -- методы измерения -- складові вимірювання -- составные измерения -- оцінювання інноваційного потенціалу -- оценивание инновационного потенциала
Анотація: Виявлено проблеми оцінки туристичного потенціалу як джерела інноватики туризму; проаналізовано показники і методи їх вимірювання; визначено зміст категорії "Інноваційний потенціал туризму" та представлено модель його оцінювання.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Мазаракі, А. А. (доктор економічних наук; професор; ректор ).
    Національний туристичний бренд: пріоритети та ресурси формування / А. А. Мазаракі, М. Г. Бойко, Г. І. Михайліченко // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 9/10 (1). - P42-46 : мал., табл., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 16 назв. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка підприємства
   Экономика предприятия

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- економіка туризму -- экономика туризма -- підприємства туризму -- предприятия туризма -- туристичний потенціал -- туристический потенциал -- туристичний бренд -- туристический бренд -- імідж туристичного підприємства -- имидж туристического предприятия -- гудвіл -- гудвилл
Анотація: Науково обгрунтовано й доведено гіпотезу, що комунікативна функція бренду стимулює продажі туристичних продуктів, змінює конкурентні позиції підприємств і туристських дестинацій. Ідентифіковано об'єктивні та суб'єктивні фактори формування туристичного бренду. Визначено показники, які обумовлюють його соціально-економічну цінність, що виражається символічним капіталом мультикорисностей туристичних ресурсів. Запропоновано базові принципи, за якими має формуватися національний туристичний бренд.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Бойко, М. Г. (доктор економічних наук; професор); Михайліченко, Г. І. (кандидат економічних наук; докторант)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)