Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Радул, Валерій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
    Соціальна зрілість як вершина акмеологічного розвитку особистості / В. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- личность -- соціальний досвід -- социальный опыт -- самореалізація -- самореализация -- соціальна зрілість -- социальная зрелость -- цілісний розвиток людини -- целостное развитие человека -- соціальне середовище -- социальная среда -- самоздійснення -- самовыражение -- модальність -- модальность -- акмеологія -- акмеология -- акмеологічний розвиток -- акмеологическое развитие
Анотація: Розглянуто особливості взаємовпливу спеціального досвіду, соціальної зрілості особистості та її акмеологічного розвитку. Зроблено акцент на необхідності цілісного розвитку людини та поетапного формування її зрілості.


Дод.точки доступу:
Батенін, С.С. \о нем\; Леонтьєв, О.М. \о нем\; Ломов, Б.Ф. \о нем\; Ананьєв, Б.Г. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Вінниченка).
    Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- личность -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- соціальний досвід -- социальный опыт -- соціально-професійний розвиток особистості -- социально-профессиональное развитие личности -- професійне становлення -- профессиональное становление -- теорії професійного розвитку -- теории прфессионального развития -- мотиваційні теорії -- мотивационные теории -- теорії індивідуальності -- теории индивидуальности -- соціальна компетентність -- социальная компетентность -- самоздійснення особистості -- самосовершенствование личности
Анотація: Здійснено аналіз особливостей соціально-професійного розвитку особистості на основі формування її якісних характеристик. Пропонується розглянути професійну діяльність як особливу диференційовану соціально значущу діяльність, яка потребує від людини відповідних знань, умінь та навичок й певних особистісних якостей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.3.pdf

Знайти схожі

3.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту).
    Кореляційний взаємозв'язок соціальної зрілості та активності особистості / В. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 7-12. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
соціальна зрілість -- социальная зрелость -- активність особистості -- активность личности -- кореляційний взаємозвязок -- корреляционная взаимосвязь -- психолого-педагогічна наука -- психолого-педагогическая наука -- самосвідомість особистості -- идентификация -- ідентифікація -- самоідентифікація -- самоидентификация -- зовнішня детермінація -- внешняя детерминация -- внутрішня детермінація -- внутренняя детерминация
Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок соціальної зрілості та активності особистості. Показано, що функціональне зростання активності діяльності пов'язане з перенесенням зовнішньої детермінації у внутрішню. Отже, активність є однією із конструюючих характеристик людської діяльності, які доводять її здатність до саморозвитку, саморуху через ініціювання суб'єктом цілеспрямованих продуктивних предметних дій.


Знайти схожі

4.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та освітнього мнеджменту; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка).
    Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- теорія можливостей -- теория возможностей -- освітнє середовище -- соціально-професійне середовище -- механізм саморегуляції -- механизм сморегуляции -- суб'єктивний досвід -- субъективный опыт -- объективный опыт -- об'єктивний досвід -- образовательная среда -- социально-профессиональная среда -- соціальна активність освітнього середовища -- социальная активность образовательной среды
Анотація: Обгрунтовується характеристика соціально-професійного середовища як різновиду середовища в цілому; середовище розглядається як простір. У цьому контексті особистісний розвиток пояснюється саморегуляцією, яка можлива на основі суб'єктивного досвіду. Також показано особливості "пересування" або руху людини в процесі її життєдіяльності.



Знайти схожі

5.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка).
    Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та компетенціях (друга половина ХХ століття) / В. Радул // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

   Психологія особистості, 20 ст.

   Психология личности, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- личность -- професійне становлення -- профессиональное становление -- професійна діяльність -- профессиональная деятельность -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- самоактуалізація особистості -- самоактуализация личности -- соціалізація особистості -- социализация личности -- концепції особистості -- концепции личности -- проблеми самореалізації особистості -- проблемы самореализации личности -- наукові дослідження -- научные исследования
Анотація: На основі дослідження різних наукових підходів та концепцій виокремлено найсуттєвіші щодо проблеми самореалізації особистості. Обгрунтовано, що потреба саморозуміння, самопізнання, самоактуалізації, самоздійснення й інших феноменів "само" розвивається разом із розширенням знань людини про світ і себе саму, із зростанням суб'єктивних можливостей й удосконалення завдань, що постають перед нею.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\1.pdf

Знайти схожі

6.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук4 професор; завідувач кафедри педагогікита освітнього менеджменту).
    Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості / В. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 6-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність особистості -- ответственность личности -- соціальна відповідальність -- социальная ответственность -- поведінка особистості -- поведение личности -- самовизначення особистості -- самоопределение личности -- ознаки самовизначення особистості -- признаки самоопределения личности -- самостійність -- самостоятельность -- відповідальна діяльність -- ответственная деятельность -- відповідальна поведінка -- ответственное поведение -- соціальна зрілість -- социальная зрелость -- соціальна позиція -- социальная позиция
Анотація: Здійснено аналіз поняття відповідальності особистості як якісної її характеристики. Обгрунтовано зміст та структуру відповідальності. Показано її соціальний зміст й аргументовано поняття "соціальна відповідальність особистості". Проаналізовано взаємовплив діяльності на ефективність формування відповідальності особистості.


Знайти схожі

7.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки ).
    Культура та соціалізація особистості / В. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
соціальний зміст культури -- социальное содержание культуры -- соціалізація особистості -- социализация личности -- соціальне культурне середовище -- социальная культурная среда -- психічні функції особи -- психические функции личности -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- функції особистості -- функции личности -- культурно-антропологічний самообраз -- культурно-антропологический самообраз
Анотація: Репрезентовано різні підходи до розуміння поняття "культура", узагальнено тлумачення соціального змісту культури, а також акцентовано на впливові культури на соціалізацію особистості. Основним контекстом розвитку особистості при цьому обрано інтеграцію в соціальне культурне середовище.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)