Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>A=Христос, С. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Христос
, С. М.
(майстер виробничого навчання міських курсів м. Южноукраїнська).
Інтерактивні методи навчання - актуальність, суть та мета інтерактивного навчання / С. М.
Христос
> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 26-28. - (Сучасна освіта). - Бібліогр. наприкінці ст., 7 назв
ДРНТІ
14.35.07
УДК
371.3
Рубрики:
Методи навчання
Методы обучения
Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта
--
современное образование
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
мета інтерактивного навчання
--
цель интерактивного обучения
--
діалогове навчання
--
диалоговое обучение
--
форми пізнавальної діяльності
--
формы познавательной деятельности
--
розвиток комунікативних навичок
--
развитие коммуникативных навыков
--
емоційний контакт
--
эмоциональный контакт
--
уміння працювати в команді
--
умение работать в команде
--
зняття нервового навантаження
--
снятие нарвной нагрузки
--
учасники інтерактивного навчання
--
участники интерактивного обучения
--
викладачі
--
преподаватели
--
види інтерактивних методів навчання
--
виды интерактивных методов обучения
--
дискусії
--
дискуссии
--
ситуаційний аналіз
--
ситуационный анализ
Анотація:
Зміни життя в сучасному світі вимагають і змін мети та призначення сучасної освіти. Передача "готових" знань від викладача до слухача перестає бути основним завданням навчального процесу. Стаття присвячена інтерактивним методам навчання, які, на відміну від традиційних, базуються на активній взаємодії учасників навчального процесу, при цьому основна вага надається взаємодії слухачів між собою. Такий підхід дозволяє активізувати навчальний процес, зробити його більш цікавим та менш втомлюючим для учасників.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)