Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>A=Чернов, Борис@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Чернов
,
Борис
(кандидат педагогічних; професор).
Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології: зміст і основні положення / Б.
Чернов
> // Рідна школа. - 2015. -
№ 11/12
. - С. 15-20 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
екологічна освіта
--
экологическое образование
--
міжнародні проекти
--
международные проекты
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
підвищення знань
--
повышение знаний
--
фахові кваліфікації
--
профессиональные квалификации
--
педагоги з екології
--
педагоги по экологии
--
підвищення кваліфікації педагогів
--
повышение квалификации педагогов
--
методичні компетенції педагогів з екології
--
методические компетенции педагогов по экологии
--
концепції розвитку теоретичних знань
--
концепции развития теоретических знаний
--
творчі рівні теоретичних знань
--
творческие уровни теоретических знаний
--
формування теоретико-методичних знань
--
формирование теоретико-методических знаний
--
досвід вищих навчальних закладів
--
опыт высшых учебных учреждений
Анотація:
В рамках міжнародного проекту розглядається зміст і основні положення Концепції розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології, розробленої колективом кафедри географії, екології і методики навчання Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Обгрунтовується, що в сучасних умовах актуалізуються питання екологічної освіти, фахової компетентності педагогів та відповідності наявних знань, умінь, навичок сьогоденню. Пропонується проводити курси підвищення фахової кваліфікації педагогів за гетерогенними групами, що сприятиме оволодінню теоретичних і методичних знань з екології.
Дод.точки доступу:
Коцур, Надія (доктор історичних наук; професор); Ковальська, Катерина (кандидат історичних наук; доцент); Дзюбенко, Олена (кандидат біологічних наук; старший викладач); Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди, ДВНЗ \про нього\; Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)