Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингове управління<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Новошинская, Любовь (кандидат экономических наук, Одесский государственный экономический университет).
    Маркетинг на финансовом рынке как закономерный результат дифференциации научного знания / Любовь Новошинская // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 11. - С. 62-66 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий маркетинг -- наукові дисципліни -- концепції маркетингу -- теорія маркетингу -- класичний маркетинг -- маркетингове управління -- розвиток маркетингу -- фінансовий ринок -- фондовий ринок -- фондові індекси -- цінні папери -- індекси національних ринків -- національні ринки -- финансовый маркетинг -- научные дисциплины -- концепции маркетинга -- теория маркетинга -- классический маркетинг -- маркетинговое управление -- развитие маркетинга -- финансовый рынок -- фондовый рынок -- фондовые индексы -- ценные бумаги -- индексы национальных рынков -- национальные рынки
Анотація: Рассматривается современная тенденция расширения концепции маркетинга, причины и закономерности его проникновения в сферу финансового рынка. Рассмотрен генезис трансформаций концепций маркетинга. Сформированы некоторые понятия, особенности и аргументы в пользу целесообразности и возможности развития маркетинга на финансовом рынке.


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф. \о нем\; Друкер, П. \о нем\; Лабмен, Ж. \о нем\; Ассель, Г. \о нем\; Виннер, Н. \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.02.2009р. Інв.2195ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Акимов, Д. И. (кандидат социологических наук).
    Концепция маркетинг-микс в структуре маркетингового социального управления / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
инструменты маркетинга -- інструменти маркетингу -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- маркетингове соціальне управління -- маркетингове управління -- маркетинговое социальное управление -- маркетинговое управление -- социальный маркетинг -- социальный продукт -- соціальний маркетинг -- соціальний продукт
Анотація: В статье рассматривается концепция маркетинг-микс (или комплекс маркетинга) - набор инструментов, которыми субъект маркетинга оперирует для решения маркетинговых задач на целевом рынке, в данном случае - в социальном маркетинге.


Знайти схожі

3.


    Аксьонов, І. М. (ДЕТУТ).
    Маркетингове управління тарифною політикою в приміському пасажирському комплексі / І. М. Аксьонов, К. М. Шерепа // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 32-34 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Перевозки пассажирские

   Пригородные перевозки, 2006-2009 гг.

   Залізничний транспорт

   Перевезення пасажирські

   Приміські перевезення, 2006-2009 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- пригородные перевозки -- тарифы железнодорожные -- тарифная политика -- маркетинговое управление -- маркетинговые исследования -- ценообразование -- теория эластичности -- экономические модели -- стоимость билета -- пассажирооборот -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- приміські перевезення -- тарифи залізничні -- тарифна політика -- маркетингове управління -- маркетингові дослідження -- ціноутворення -- теорія еластичності -- економічні моделі -- вартість квитка -- пасажирообіг
Анотація: Розкрито основні маркетингові підходи до здійснення та управління тарифною політикою в приміському пасажирському комплексі.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Шерепа, К.М. (ДЕТУТ); Київ-Пасажирський, станція \про неї\Станция "Київ-Пасажирський" \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Романенко, Катерина (кандидат юридичних наук; докторантка Дніпропетровскього регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України).
    Маркетинг та менеджмент у сфері державних відносин / К. Романенко // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Библиогр.: с. 14. - 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- государственное управление -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- механізм державного управління -- механизм государственного управления -- механізм менеджменту -- механизм менеджмента -- державний маркетинг -- государственный маркетинг -- державно-адміністративний менеджмент -- государственно-административный менеджмент -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетинг-менеджмент -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг -- маркетинг мережевого типу -- маркетинг сетевого типа
Анотація: Визначення сутності та механізмів взаємовпливу маркетингової та менеджментової парадигми у процесі модернізації державного управління.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Фірсова, Світлана (кандидат економічних наук; доцент).
    Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах маркетингової орієнтації [] / С. Фірсова, К. Литвин // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 39-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- стратегічний маркетинг -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- стратегический маркетинг -- маркетинговое управление
Анотація: Досліджено складові процесу управління конкурентоспроможністю та структуру комплексної системи стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможності підприємтства.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Литвин, Катерина (магістр)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Литвиненко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Філософсько-освітній аналіз інтелекту як предмета маркетингового управління / Н. В. Литвиненко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 57-61. - Бібліографія : С.61 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
интеллект -- интеллектуальный потенциал -- інтелект -- інтелектуальний потенціал -- личностный потенциал -- людський потенціал -- маркетинг образования -- маркетинг освіти -- маркетингове управління -- маркетингове управління в освіті -- маркетинговое управление -- маркетинговое управление в образовании -- особистісний потенціал -- философия образования -- философско-образовательный анализ -- філософія освіти -- філософсько-освітній аналіз -- человеческий потенциал
Анотація: Філософія освіти створює концептуально-методологічні передумови для поширення на сферу маркетингового управління в освіті як складову загальних закономірностей розвитку наукового знання. Для маркетингового управління в освіті найбільше значення має ск лад індивідуального інтелектуального потенціалу. Найбільшою евристичною цінністю для філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління має його когнитивно-креативна складова, що орієнтує людину на практичне застосування знань і розумових здатно стей. Інтелектуальний потенціал може розглядатися у межах філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління досить близько до економічної категорії "людський потенціал" та філософської категорії "особистісний потенціал".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Литвиненко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Філософська предметність маркетингового управління в освіті / Н. В. Литвиненко // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 42-47. - Бібліографія : С.47 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качество образования -- людський потенціал -- маркетингове управління -- маркетингове управління в освіті -- маркетинговое управление -- маркетинговое управление в образовании -- парадигма образования -- парадигма освіти -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- управление образованием -- управління освітою -- философия маркетинга -- философия образования -- философия управления -- философская предметность -- философско-образовательный анализ -- філософія маркетингу -- філософія освіти -- філософія управління -- філософська предметність -- філософсько-освітній аналіз -- человеческий потенциал -- якість освіти
Анотація: Основним аспектом маркетингового регулювання освітньої царини з боку державних інститутів є підвищення якості освіти як основи росту людського потенціалу. При визначенні напрямів філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління в освіті мають б ути взяті до уваги і загальнометодологічні інтегративні зв'язки філософії, філософії освіти, філософії управління та філософії маркетингу, а також предметні особливості маркетингового управління, визначені соціокультурною специфікою розвитку освітньої сфери. Парадигмальний статус філософії освіти стосовно маркетингового управління в освіті проявляється в програмуванні нею форм соціальної діяльності, через які реалізуються освітні трансформації, і в визначенні парадигмальних основ стратегічного упр авління освітою.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Литвиненко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Особливості маркетингової моделі розвитку та управління в освіті / Н. В. Литвиненко // Грані. - 2015. - № 3. - С. 135-139. - Бібліографія : С.139 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- маркетингове управління в освіті -- маркетинговое управление -- маркетинговое управление в образовании -- образование в Украине -- освіта в Україні -- развитие образования -- розвиток освіти -- социокультурные детерминанты -- соціокультурні детермінанти -- управление образованием -- управління освітою -- философия образования -- философия управления -- філософія освіти -- філософія управління
Анотація: Маркетингове управління забезпечує поєднання стратегічних цілей освітнього розвитку з комплексом освітніх потреб усіх соціальних суб'єктів українського суспільства, а також з діяльністю виробників освітніх послуг на різних рівнях освітньої сфери. По с уті саме маркетингове управління є основою адаптації освітньої сфери до стратегічних завдань соціально-ринкового реформування українського суспільства. Загалом маркетингове управління в освіті є основою трансформації освітніх стандартів у процесі моде рнізації українського суспільства, оскільки на основі дії маркетингових механізмів результативність освітньої діяльності ставиться в залежність від практичних потреб соціальних та ринкових суб'єктів. Стратегічні соціоцентричні цілі розвитку освіти як с кладової інформаційного суспільства виступають в якості системоутворюючого фактора, що органічно погоджує і підпорядковує їм усі складові маркетингового управління в галузі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\24.pdf

Знайти схожі

9.


    Гуцуляк, В. Р. (аспірант Львівського національного аграрного університету).
    Теоретичні засади формування моделі маркетингового механізму розвитку сільськогосподарських підприємств [Текст] / В. Р. Гуцуляк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 7. - С. 68-71 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий

   Економіка сільськогосподарських підприємств

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- информационое моделирование -- інформаційне моделювання -- маркетинг сельскохозяйственных предприятий -- маркетинг сільськогосподарських підприємств -- маркетинговое управление -- маркетингове управління -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- объектная специфика -- об'єктна специфіка -- системные субъекты -- системні суб'єкти -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Розкрито зміст поняття «маркетинговий механізм». Акцентовано увагу на нових підходах маркетингове« управління, запропоновано модель маркетингового механізму розвитку сільськогосподарських підприємств з метою забезпечення стійкості їхнього розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Гелевачук, З. Й.
    Методичні підходи до формування та оцінювання маркетингової стратегії розвитку підприємства / З. Й. Гелевачук // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля. - 2015. - № 4. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Стратегічне управління

   Стратегическое управление

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- розвиток підприємства -- развитие предприятия -- зростання -- рост -- адаптація -- адаптация -- стратегії розвитку -- стратегії розвитку -- конкурентні переваги


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Галаченко, О. О. (кандидат медтичних наук; доцент; ПрАТ "ВНЗ "МАУП").
    Маркетингові інструменти розвитку санаторно-курортних підприємств регіону [Текст] / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 133-137 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.04(4УКР)в + 65.495(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Экономика здравоохранения, 2011-2015 гг.

   Економіка охорони здоров'я, 2011-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Карпатский регион

    Карпатський регіон

Кл.слова (ненормовані):
ассортиментная политика -- асортимента тполітика -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- лечебно-профилактические учреждения -- лікувально-профілактичні установи -- маркетинговое управление -- маркетингове управління -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- негативные аспекты -- негативні аспекти -- организационные механизмы -- організаційні механізми -- конкурентоспособность санаторно-курортные предприятия -- конкурентоспроможність санаторно-курортні підприємства -- санаторно-курортные предприятия -- санаторно-курортні підприємства -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Визначено основні тенденції розвитку санаторно-курортних підприємств в розрізі регіону, систематизовано основні негативні аспекти їхнього функціонування та окреслено ключові напрями необхідних змін. Узагальнено теоретичні основи щодо визначення сутності, поняття та видів конкурентних переваг, визначено стратегічні напрями підвищення рівня конкурентоспроможності санаторно-курортного підприємства. Запропоновано механізм організації маркетингового управління розвитком санаторно-курортного підприємства, який побудовано на підставі принципу системності та який поєднує складові структури комплексу маркетингу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

12.


    Васильчак, Світлана Василівна (доктор економічних наук; професор кафедри економіки та економічної безпеки Львівського державного університету внутрішніх справ МВС України; м.Львів).
    Стратегічне управління санаторно-курортними закладами в регіонах як складова національної екогномічної безпеки [Текст] / С. В. Васильчак, О. О. Галаченко, Н. М. Стручок // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 4. - С. 84-88 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.04в + 65.495(4УКР)г-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Экономика здравоохранения, 1995-2015 гг.

   Економіка охорони здоров'я, 1995-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
лечебно-профилактические учреждения -- лікувально-профілактичні установи -- маркетинговое стратегическое планирование -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое управление -- маркетингове управління -- национальные экономики -- національні економіки -- организационные механизмы -- організаційні механізми -- санаторно-курортная сфера -- санаторно-курортна сфера -- санаторно-курортные регионы -- санаторно-курортні регіони -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- экономическая безопасность -- економічна безпека
Анотація: Висвітлено сутність економічної безпеки, акцентовано увагу на особливості безпеки на регіональному рівні. Виокремлено характерні відмінності продукту санаторно-курортних закладів. Аргументовано напрями використання маркетингового стратегічного планування в роботі санаторно-курортного закладу. Охарактеризовано чинники впливу на зміст і ступінь формалізації маркетингового стратегічного планування.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Галаченко, О.О. (кандидат медтичних наук; доцент; ПрАТ "ВНЗ "МАУП"); Стручок, Н.М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки і маркетингу Львівсьького інституту економіки і туризму)

Знайти схожі

13.


    Галаченко, О. О. (кандидат медичних наук; доцент; ПрАТ "ВНЗ "МАУП").
    Парадигма системно-рефлексивного маркетингу, як інструмент підвищення конкурентоспроможності санаторно-курортних послуг в умовах регіону / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 206-212 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.495(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика здравоохранения, 1990-2016 гг.

   Економіка охорони здоров'я, 1990-2016 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
лечебно-профилактические учреждения -- лікувально-профілактичні установи -- санаторії -- пансіонати -- курорти -- региональная экономика -- регіональна економіка -- маркетинговое управление -- маркетингове управління -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- негативные трансформации -- негативні трансформації -- отраслевая динамика -- галузева динаміка -- конкурентоспроможність санаторно-курортних послуг -- конкурентоспособность санаторно-курортных услуг -- санаторно-курортные предприятия -- санаторно-курортні підприємства -- системно-рефлексивный маркетинг -- системно-рефлексивний маркетинг -- статистические данные -- статистичні дані -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Досліджено тенденції розвитку санаторно-курортної сфери України. Визначено, що відсутність реальних, ефективних інституційних перетворень протягом останніх років на шляху до становлення національного ринку санаторно-курортних послуг спричинило й активізувало економічні процеси руйнування, невпорядкованої трансформації санаторно-курортної сфери. Проаналізовано динаміку мережі санаторно-курортних і оздоровчих закладів в Україні, що дало змогу виокремити основні стримуюючі чинники розвитку сфери санаторно-курортних послуг.

Утримувачі документа:
ДЦГБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)