Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=автомобилестроительные предприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Кривов'язюк, Ігор
(Луцький національний технічний університет).
Діагностика фінансово-господарської діяльності промислового підприємства / І. Кривов'язюк, Я. Кость> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. -
№ 9
. - С. 39-42 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
658.14/.17
ББК
65.291.9
Рубрики:
Економіка
Фінанси підприємства
Экономика
Финансы
предприятия
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
фінанси підприємства
--
промислові підприємства
--
автомобілебудівні підприємства
--
фінансово-господарська діяльність
--
діагностика фінансово-господарської діяльності
--
моніторинг фінансово-господарської діяльності
--
фінансова діагностика
--
фінансовий стан
--
моделі діагностики
--
концептуальні моделі
--
математико-статистичні моделі
--
графоаналітична модель
--
штучна нейронна мережа
--
финансы
предприятия
--
промышленные
предприятия
--
автомобилестроительные
предприятия
--
финансово-хозяйственная деятельность
--
диагностика финансово-хозяйственной деятельности
--
мониторинг финансово-хозяйственной деятельности
--
финансовая диагностика
--
финансовое состояние
--
модели диагностики
--
концептуальные модели
--
математико-статистические модели
--
графоаналитическая модель
--
искусственная нейронная сеть
Анотація:
Статтю присвячено проблемам підвищення ефективності фінансово-господарської діяльності промислового підприємства на основі діагностики. З урахуванням концептуального підходу обгрунтовано структуру й визначено особливості процесу діагностики, її роль у системі управління фінансово-господарською діяльністю. Реалізовано за матеріалами автомобілебудівних підприємств України математико-статистичну модель, штучну нейронну мережу і графоаналітичну модель діагностики, що грунтуються на адаптації ситуативного підходу. Запропоновано матрицю вибору стратегії фінансово-господарської діяльності на основі результатів діагностики; обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення системи контролю й моніторингу фінансово-господарської діяльності підприємства в процесі діагностики.
Дод.точки доступу:
Кость, Ярослава (Луцький інститут розвитку людини ВМУРоЛ "Україна")
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Юринець, О. В.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту організацій).
Обгрунтування структури багаторівневої маркетингової стратегії автомобілебудівних підприємств / О. В. Юринець, О. Я. Том’юк> // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.45:621
Рубрики:
Економіка
Економіка машинобудівельної промисловості
Экономика
Экономика машиностроительной промышленности
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
автомобільні ринки
--
ринок автомобілебудівної промсловості
--
автомобілебудівні підприємства
--
автомобілебудівна промисловість
--
автомобілебудівні торгові марки
--
конкурентоспроможність продукції
--
маркетингова стратегія
--
позиціонування підприємств
--
автомобильные рынки
--
рынок автомобилестроительной промышленности
--
автомобилестроительные
предприятия
--
автомобилестроительная промышленность
--
автомобилестроительные
торговые марки
--
конкурентоспособность продукции
--
маркетинговая стратегия
--
позиционирование предприятий
Анотація:
Проведено аналіз структури автомобільної галузі та асортименту продукції, що виготовляється на вітчизняних підприємствах. Виділено українські торгові марки та стан їх позиціонування на вітчизняному і закордонних ринках. Визначено сильні та слабкі місця українських торгових марок. Обґрунтовано доцільність розробки єдиної маркетингової стратегії для їх просування на ринках.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_час_ХХІ_2014_1-2\41.pdf
Дод.точки доступу:
Том’юк, О. Я. (аспірант)
Знайти схожі
>
3.
Булана, О. О.
(кандидат економічних наук; науковий співробітник відділу державних фінансів; ДУ "Інститут економіки та прогнозування НАН України").
Теоретико-методологічні підходи до оцінки впливу державної підтримки підприємств на національну економіку / О. О. Булана> // Економіка України : науковий журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 76-87. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
658
ББК
65.291
Рубрики:
Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика
предприятия
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
методи оцінки ефективності субсидій
--
аналіз витрат
--
емпіричний аналіз
--
економіка підприємств
--
державна підтримка підприємств
--
пільгове оподаткування підприємств
--
банкрутство підприємств
--
зарубіжний досвід
--
автомобілебудівні підприємства
--
альтернативна енергетика
--
інвестиційно-податковий кредит
--
методы оценки эффективности субсидий
--
анализ затрат
--
эмпирический анализ
--
экономика предприятий
--
государственная поддержка предприятий
--
льготное налогообложение предприятий
--
банкротство предприятий
--
зарубежный опыт
--
автомобилестроительные
предприятия
--
альтернативная энергетика
--
инвестиционно-налоговый кредит
Анотація:
Подано огляд теоретико-методологічних підходів, які застосовуються для оцінки ефективності програм державної підтримки підприємств і визначення їх впливу на національну економіку. Узагальнено ключові критерії вибору методик аналізу впливу інструментів бюджетно-податкової підтримки підприємств на національну економіку та труднощів у їх застосуванні.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
4.
Череп, Алла Василівна
(доктор економічних наук; професор; академік Академії економічних наук України; декан економічного факультету Запорізького національного університету).
Зовнішньоекономічна діяльність ПАТ "Мотор Січ" у розрізі світових тенденцій розвитку в ситуації невизначеності в Україні / А. В. Череп, А. Г. Мартоян> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 10
. - С. 96-101 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.304.15(4УКР-2ЗАП)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика машиностроения, 2000-2013 гг.
Економіка машинобудування, 2000-2013 рр.
Украина
Україна
Запорожье
Запоріжжя
Европа
Європа
Россия
Росія
Кл.слова (ненормовані):
автомобилестроительные
предприятия
--
автомобілебудівні підприємства
--
авіаційні підприємства
--
авиационные
предприятия
--
моторобудівні підприємства
--
моторостроительные
предприятия
--
внешнеэкономическая деятельность предприятий
--
зовнішньоекономічна діяльність підприємств
--
брендинг
--
внешнеэкономическая деятельность
--
зовнішньоекномічна діяльність
--
ВЭД
--
ЗЕД
--
европейская интеграция
--
європейська інтеграція
--
производственная кооперация
--
виробнича кооперація
--
рынки сбыта
--
ринки збуту
--
рыночная неопределенность
--
ринкова невизначеність
--
экспорт авиационной продукции
--
експорт авіаційної продукції
Анотація:
Розглянуто стан зовнішньоекономічної діяльності ПАТ "Мотор Січ", наведена динаміка та регіони експорту продукції запорізького підприємства. Розглянуто основні напрямі та перспективні програми кооперації ПАТ "Мотор Січ" з іноземними партнерами. Проаналізований вплив євроінтеграційних процесів в Україні на діяльність ПАТ "Мотор Січ", наведені поточні та майбутня схеми постачання продукції до Російської Федерації, а також запропоновані шляхи для вдосконалення просування бренда ПАТ "Мотор Січ" на нові ринки збуту продукції.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Мартоян, А. Г. (здобувач кафедри "Фінанси і кредит" Запорізького національного університету); Мотор Сич, Запорожское машиностроительное ОАО \о нем\Мотор-Січ, Запорізьке машинобудівне підприємство \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Шевченко, Інна Юріївна
(кандидат економічних наук; доцент).
Сферична модель формування конкурентоспроможності підприємств автомобілебудування на ринку автомобілів [Текст] / І. Ю. Шевченко> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. -
№ 4
. - С. 4-6 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.45:621
ББК
65.305.4
Рубрики:
Економіка
Економіка машинобудівельної промисловості
Экономика
Экономика машиностроительной промышленности
Кл.слова (ненормовані):
сферичні моделі
--
конкурентоспроможність автомобілебудівного підприємства
--
автомобілебудівні підприємства
--
підприємства автомобілебудування
--
конкурентне ринкове середовище
--
ринок автомобілей
--
конкурентний потенціал підприємств
--
сферические модели
--
конкурентоспособность автомобилестроительного
предприятия
--
автомобилестроительные
предприятия
--
предприятия
автомобилестроения
--
конкурентная рыночная среда
--
рынок автомобилей
--
конкурентный потенциал предприятий
--
автомобилестроительные
предприятия
--
предприятия
автомобилестроения
--
конкурентная рыночная среда
--
рынок автомобилей
--
конкурентный потенциал предприятий
Анотація:
Представлено сферичну модель формування конкурентоспроможності підприємств автомобілебудування на ринку автомобілів, яка складається з чотирьох підрядних сфер: зовнішнє середовище, конкурентне ринкове середовище, конкурентний потенціал підприємств та конкурентоспроможність продукції підприємств.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)