Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=академічна свобода<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Косова, Беата (доктор философии; профессор; ректор Университета Матея Бела; Словацкая Республика).
    Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Б. Косова // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 25-30. - Библиогр. в конце ст. 30 назв
ББК 74.584(2)738.6
Рубрики: Университетское образование
   Університетська освіта

Кл.слова (ненормовані):
криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність освіти -- університети -- соціальні науки -- гуманітарні науки -- кризис образования -- ценности образования -- рефлексивность образования -- университеты -- социальные науки -- гуманитарные науки -- академическая свобода -- академічна свобода -- вища освіта -- высшее образование
Анотація: Дана характеристика кризиса образования и его проявлений. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте смены ценностей образования.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Комаров, Вяеслав (проректор з навчально-методичної роботи Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого" ; академік ; кандидат юридичних наук ; професор; м. Харків).
    Законодавче забезпечення модернізації вищої освіти / В. Комаров // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 7. - С. 23-33. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
законодавство про вищу освіту -- законодательство о высшем образовании -- законопроекти -- законопроекты -- аналіз законопроектів -- анализ законопроектов -- управління освітою -- управление образованием -- автономія вищого навчального закладу -- автономия высшего учебного учреждения -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- образовательно-квалификационные уровни -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- університетська автономія -- университетская автономия -- академічна свобода -- академическая свобода -- громадсько-державне управління -- общественно-государственное управление -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- доступ до вищої освіти -- доступ к высшему образованию
Анотація: Розглядається стан нормативно-правової бази вищої освіти в Україні в аспекті її подальшого вдосконалення, аналізуються проекти Закону України "Про вищу освіту" та ключові проблеми правового регулювання відносин у цій сфері.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Про освіту, закон України \о произв.\; Про визнання кваліфікації з вищої освіти в європейському регіоні, Лісабонська конвенція \о произв.\; Лісабонська конвенція "Про визнання кваліфікації з вищої освіти в європейському регіоні" \о произв.\; Про вищу освіту, закон України \о произв.\; Про вищу освіту, проект закону \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; проректор з наукової роботи).
    Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи [Текст] / Л. Хоружа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 9-19 : рис.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
наукова етика вкладача -- научная этика преподавателя -- етичні норми -- этические нормы -- етичні принципи -- этические принципы -- наукова діяльність викладачів -- научная деятельность преподавателей -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- норми наукової діяльності викладача -- нормы научной деятельности преподавателя -- академічна свобода -- академическая свобода
Анотація: Розглядаються нормативні основи наукової етики викладача вищої школи в умовах академічних свобод та автономії. Проаналізовані положення Етичного кодексу вченого України, визначені етичні принципи наукової діяльності викладача у різних сферах: наукового знання, наукового співтовариства, соціальної та екзистенційної свободи і відповідальності. Подано результати соціологічного опитування викладачів щодо їхньої обізнаності зі стандартами наукової етики.


Дод.точки доступу:
Етичний кодекс вченого України \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Аламбекова, Айнагуль (доктор економічних наук; професор; декан Школи фінансів та обліку Нового економічного університету ім. Турар Рискулова; м.Алмати; Казахстан).
    Вплив державоного регулювання на створення умов для забезпечення якості освіти у вищій школі [Текст] / А. А. Аламбекова, Н. А. Аманкелді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 9. - С. 89-98 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КАЗ)в6-2 + 74.58(5КАЗ)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
академическая свобода -- академічна свобода -- высшее образование -- высшее образование -- государственное регулирование образования -- державне регулювання освіти -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- квалификационные требования -- кваліікаційні вимоги -- качество образования -- якість освіти -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- управленческая эффективность образования -- управлінська ефективність освіти
Анотація: Визначено ключові характеристики сучасного розвитку системи професійної вищої освіти у Казахстані, а також фактори, що знижують якість освітніх послуг. Надано оцінку ефективності інструментів та механізмів застосовуваного регулювання. Визначено основні шляхи вдосконалення державного регулювання вищої освіти, що дозволить ширше застосовувати принципи академічної свободи у вищій школі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Аманкелді, Назигуль (аспірант Каспійського соціального університету; м.Алмати; Казахстан); Министерство образования Казахстана \о нем\

Знайти схожі

5.


    Давидова, Наталія Олександрівна (кандидат юридичних наук; доцент Університету сучасних знань).
    Право на академічну свободу в американській вищій освіті [Текст] / Н. О. Давидова // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2015. - № 5. - С. 87-93. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404г + 74.58(7США)в6
Рубрики: Право
   Теория гражданского права

   Теорія цивільного права

   США
Кл.слова (ненормовані):
академическая свобода -- академічна свобода -- высшее образование -- вища освіта -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- образовательное право -- судові прецеденти -- правовая идеология -- правова ідеологія -- судебные прецеденты -- судові прецеденти -- терминология -- термінологія
Анотація: Розглянуто концепцію права на академічну свободу в США, що є ідеологічним виразом, а не суб'єктивним правом, закріпленим нарівні Конституції, інших законодавчих актів чи судових прецедентів Верховного суду. Робиться висновок про те, що найчастіше це право тлумачиться в контексті Першої поправки про право на свободу слова.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Американская ассоциация университетских профессоров \о ней\; Верховный Суд США \о нем\; Конституция США 1787 г. \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Терепищий, Сергій (кандидат філософських наук; доцент; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Класифікація освітніх ландшафтів Європи [Текст] / С. Терепищий // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 73-79. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.200.52
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
освітні ландшафти -- академічне різноманіття -- освітні системи -- академічна свобода -- образовательные ландшафты -- академическое разнообразие -- образовательные системы -- академическая свобода -- європейський освітній ландшафт -- европейский образовательный ландшафт -- освітня класифікація -- образовательная классификация -- принципи освітньої класифікації -- принципы образовательной классификации
Анотація: Розглянуто проблему класифікації європейського освітнього ландшафту крізь призму прагматичного значення різноманіття академічних інституцій у сучасному світі.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

7.


    Дем"яненко, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки і психології вищої школи).
    Принцип автономії в обгрунтуванні ідеї та світового досвіді університету / Н. Дем"яненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 3-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
університети -- университеты -- академічна свобода -- академическая свобода -- самоврядність -- самоуправление -- освітньо-наукове середовище -- образовательно-научная среда -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- ідеї університету -- идеи университета -- історія університетської освіти -- история университетского образования -- середньовічні університети -- средневековые университеты -- концепції університету -- концепции университета -- функції університетів -- функции университетов -- університетська автономія -- университетская свобода
Анотація: Обгрунтовано історичний шлях утвердження автономії, академічних свобод університету. Їхня суть вбачається у вільному самовираженні особистості, відкритому інтелектуальному середовищі, імунітеті від політичного диктату, можливості регулювання відносин із державою та ринком, існуванні самоврядної корпорації студентів і професорів, суб'єктній взаємодії "викладач-студент", студентоцентрованості освітньо-наукового процесу, що врешті й забезпечує університету відповідний статус, його корпоративну культуру, зумовлює вільний пошук наукової істини.


Знайти схожі

8.


    Дараган, Тетяна (завідувач сектору).
    Автономія вищих навчальних закладів: нормативно-правові акти, встановлені Законом України "Про вищу освіту" / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк // Вища школа. - 2017. - № 7. - С. 40-45. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
автономія вищих навчальних закладів -- автономия высших учебных заведений -- освітні програми -- образовательные программы -- аналіз законодавства -- анализ законодательства -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- академічна свобода -- академическая свобода -- конкурентоспроможність освіти -- конкурентоспособность образования -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Аналізується Закон України "Про вищу освіту" щодо автономії вищих навчальних закладів. Визначено, що автономія сприятиме досягненню стратегічної мети підвищення конкурентоспроможності українських фахівців на світових ринках праці, входженню країни в єдиний європейський освітньо-науковий простір. Доведено, що реформування вищої освіти на засадах автономії вищих навчальних закладів сприятиме розширенню можливостей громадян на здобуття вищої освіти, на децентралізацію та демократизацію освітнього процесу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_7\5.pdf

Дод.точки доступу:
Тимошенко, Наталія (методист вищої категорії); Власюк, Оксана (старший науковий співробітник); Про вищу освіту, закон України \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)