Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=академічна успішність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   88.4(5ПАК)
   А 95


    Ахмед, Ішфак (викладач; Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан).
    Зв'язок між стилем лідерства та успішністю : (за даними вищої освіти) / І. Ахмед, Т. Ф. Казі, Ш. Джабін // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 323-331 : табл. рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.4(5ПАК)
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психология отдельных видов деятельности

   Психологія окремих видів діяльності

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
психологія успіху -- психология успеха -- психологія лідерства -- психология лидерства -- імідж педагога -- имидж педагога -- імідж викладача -- имидж преподавателя -- академічна успішність -- академическая успеваемость -- преподаватели -- викладачі -- самоэффективность студентов -- самоефективність студентів -- стиль лидерства -- стиль лідерства -- студенты -- студенти
Анотація: Продемонстровано вплив стилю лідерства викладача на академічну успішність студентів, при цьому самоефективність розглядається як стримуючий фактор. Анкети було роздано 250 студентам, 212 з них погодились їх заповнити. Всі опитані студенти навчались у одного й того ж викладача Комерційного коледжу Університита Пенджаба (Лахор, Пакистан). Студентів поділено на групи за тривалістю навчання у викладача: 111 студентів - 1 семестр; 70 - 2 семестр; 31 - більше року. Анкета складається з 3 блоків: оцінювання стилю лідерства викладача; визначення рівня самоефективності та сприйняття власної успішності. Зроблено висновки, що стиль лідерства викладача та самоефективність студентів суттєво впливають на їхню успішність, а очікуваний стримуючий ефект самоефективності не було доведено.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Казі, Теміна Фіаз (Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан); Джабін, Шаіста (Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан)

Знайти схожі

2.


    Даниленко, Георгій (доктор медичних наук; професор; директор).
    Медико-соціальні аспекти проблеми академічної успішності старших підлітків / Г. Даниленко, О. Щербакова // Рідна школа. - 2017. - № 11/12. - С. 22-26 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
основна школа -- основная школа -- медико-соціальні чинники -- медико-социальные аспекты -- академічна успішність -- академическая успешность -- академічно здібні діти -- академично способные дети -- обдаровані учні -- одаренные дети -- гендерні особливості -- гендерные особенности -- соціально-психологічна адаптація -- социально-психологическая адаптация -- старші підлітки -- старшие подростки -- анонімне анкетування -- анонимное анкетирование
Анотація: Присвячено дослідженню медико-соціальних аспектів проблеми академічної успішності старших підлітків. Визначено позитивний зв'язок між ефективною стратегією соціально-психологічної адаптації учнів основної школи в певному соціумі й підтримкою батьків. З'ясовано суттєві гендерні особливості стратегій соціально-психологічної адаптації учнів основної школи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Рідна школа_2017_11-12/4.pdf

Дод.точки доступу:
Щербакова, Олена (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)