Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=академічно здібні діти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гавриш, Ірина (доктор педагогічних наук; професор; науковий керівник проекту).
    Інноваційні освітні проекти-кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 3-8 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні освітні проекти -- инновационные образовательные проекты -- інноваційний освітній продукт -- инновационный образовательный продукт -- меритократична освіта -- меритократичное образование -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- академічно здібні діти -- академически способные дети -- обдаровані діти -- одаренные дети -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розкриваються пошуки, надбання та перспективи реалізації програми науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Аналізуються можливості використання світового досвіду роботи з академічно здібними та обдарованими учнями на засадах меритократичної освіти. Проілюстровано процес впровадження навчального та навчально-методичного забезпечення, створеного у ході реалізації проекту.


Дод.точки доступу:
Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник; науковий консультант проекту); Кремень, Василь Григорович (вчений; президент Національної академії педагогічних наук) \о нем\; Веблен, Торстейн (американский экономист; социолог ; 1857-1929) \о нем\; Прокопенко, Іван Федорович (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих НАПН України) \о нем\; Сафронова, Лариса Борисівна (начальник управління освіти і науки міста Дніпропетровська) \о ней\; Бачинська, Євгенія Миколаївна (виконуюча обов`язки ректора Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів) \о ней\; Середевічене, Алла Олексіївна (завідувач навчально-методичного кабінету початкової освіти) \о ней\; Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\; Національна асоціація для обдарованих дітей \о нем\; Национальная ассоциация для одаренных детей \о нем\; Національна академія педагогічних наук України \о нем\; Национальная академия педагогических наук Украины \о нем\; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди \о нем\Харьковский национальный педагогический университет имени Г.С. Сковороды \о нем\

Знайти схожі

2.


    Даниленко, Георгій (доктор медичних наук; професор; директор).
    Медико-соціальні аспекти проблеми академічної успішності старших підлітків / Г. Даниленко, О. Щербакова // Рідна школа. - 2017. - № 11/12. - С. 22-26 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
основна школа -- основная школа -- медико-соціальні чинники -- медико-социальные аспекты -- академічна успішність -- академическая успешность -- академічно здібні діти -- академично способные дети -- обдаровані учні -- одаренные дети -- гендерні особливості -- гендерные особенности -- соціально-психологічна адаптація -- социально-психологическая адаптация -- старші підлітки -- старшие подростки -- анонімне анкетування -- анонимное анкетирование
Анотація: Присвячено дослідженню медико-соціальних аспектів проблеми академічної успішності старших підлітків. Визначено позитивний зв'язок між ефективною стратегією соціально-психологічної адаптації учнів основної школи в певному соціумі й підтримкою батьків. З'ясовано суттєві гендерні особливості стратегій соціально-психологічної адаптації учнів основної школи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Рідна школа_2017_11-12/4.pdf

Дод.точки доступу:
Щербакова, Олена (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)