Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=акредитація освітніх програм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Морозова, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор кафедри інформатики ).
    Перспективні напрями партнерської взаємодії між ІТ-освітою та ІТ-індустрією / Т. Морозова, І. Мендзебровський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 5. - С. 18-26. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
ІТ-освіта -- ИТ-образование -- ІТ-індустрія -- ИТ-индустрия -- вища освіта -- высшее образование -- ІТ-фахівці -- ИТ-специалисты -- освітні програми -- образовательные программы -- акредитація освітніх програм -- аккредитация образовательных программ -- класифікатори освітніх програм -- классификаторы образовательных программ -- американський досвід -- американский опыт -- європейський досвід -- европейский опыт -- види акредитацій -- виды аккредитаций -- держвна акредитація -- государственная аккредитация -- суспільно-професійна акредитація -- общественно-профессиональная аккредитация
Анотація: Обгрунтовувається необхідність налагодження ефективного інформаційного обміну між ІТ-освітою та ІТ-індустрією, а також залучення роботодавців до розробки і впровадження процедур професійної акредитації освітніх ІТ-спеціальностей.


Дод.точки доступу:
Мендзебровський, Ігор (віце-президент асоціації "Інформаційні технології України"); CIP, класифікатор освітніх програм \о произв.\Національний центр освітньої статистики США \о нем\; Європейська рамка ІКТ-компетенцій \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Антонова, Олена Михайлівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку та фундаментальної економіки Національної академії управління; м.Київ).
    Методи і моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки [Текст] / О. М. Антонова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 57-72 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.053в + 65.497в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология экономического анализа

   Методологія економічного аналізу

   Экономика образования

   Економіка освіти

Кл.слова (ненормовані):
аналитические методы -- аналітичні методи -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшее профессионапльное образование -- вища професійна освіта -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- государственная аккредитация -- державна акредитація -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- компетентостный подход -- компетентісний підхід -- компетентність випускника ВНЗ -- компетентность выпускника вуза -- вимоги ринку праці -- требования рынка труда -- качество образования -- якість освіти -- качество образовательной деятельности -- якість освітньої діяльності -- тлумачення термінів -- толкование терминов -- аккредитация образовательных программ -- акредитація освітніх програм -- качество персонала -- якість персоналу -- модели оценки качества образования -- моделі оцінки якості освіти -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- сертификация специалистов образования -- сертифікація спеціалістів освіти -- терминология -- термінологія -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- экономическая безопасность сферы высшего образования -- економічна безпека сфери вищої освіти -- міжнародні стандарти системи якості освіти -- международные стандарты системы качества образования
Анотація: Розглянуто методи та моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки, які дозволяють враховувати взаємний вплив напрямів діяльності ВНЗ, а також їх вплив на результат навчання студентів для забезпечення економічної безпеки. Визначено поняття «якість освіти». Розглянуто зарубіжний досвід акредитації освітніх програм і сертифікацію спеціалістів. Проаналізовано державні моделі оцінювання якості освіти та низку інших моделей. Визначено найбільш ефективним підходом до оцінки якості освітньої діяльності – компетентнісний підхід.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\8.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)