Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=акредитація освітніх програм<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Морозова, Тетяна
(доктор педагогічних наук; професор кафедри інформатики ).
Перспективні напрями партнерської взаємодії між ІТ-освітою та ІТ-індустрією / Т. Морозова, І. Мендзебровський> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. -
№ 5
. - С. 18-26. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
ІТ-освіта
--
ИТ-образование
--
ІТ-індустрія
--
ИТ-индустрия
--
вища освіта
--
высшее образование
--
ІТ-фахівці
--
ИТ-специалисты
--
освітні
програм
и
--
образовательные
програм
мы
--
акредитація
освітніх
програм
--
аккредитация образовательных
програм
м
--
класифікатори
освітніх
програм
--
классификаторы образовательных
програм
м
--
американський досвід
--
американский опыт
--
європейський досвід
--
европейский опыт
--
види акредитацій
--
виды аккредитаций
--
держвна
акредитація
--
государственная аккредитация
--
суспільно-професійна
акредитація
--
общественно-профессиональная аккредитация
Анотація:
Обгрунтовувається необхідність налагодження ефективного інформаційного обміну між ІТ-освітою та ІТ-індустрією, а також залучення роботодавців до розробки і впровадження процедур професійної акредитації
освітніх
ІТ-спеціальностей.
Дод.точки доступу:
Мендзебровський, Ігор (віце-президент асоціації "Інформаційні технології України"); CIP, класифікатор
освітніх
програм
\о произв.\Національний центр освітньої статистики США \о нем\; Європейська рамка ІКТ-компетенцій \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Антонова, Олена Михайлівна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку та фундаментальної економіки Національної академії управління; м.Київ).
Методи і моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки [Текст] / О. М. Антонова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. -
№ 4
. - С. 57-72 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
331.108.45
ББК
65.053в + 65.497в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Методология экономического анализа
Методологія економічного аналізу
Экономика образования
Економіка освіти
Кл.слова (ненормовані):
аналитические методы
--
аналітичні методи
--
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшее профессионапльное образование
--
вища професійна освіта
--
высшие учебные заведения
--
вищі навчальні заклади
--
государственная аккредитация
--
державна
акредитація
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
компетентостный подход
--
компетентісний підхід
--
компетентність випускника ВНЗ
--
компетентность выпускника вуза
--
вимоги ринку праці
--
требования рынка труда
--
качество образования
--
якість освіти
--
качество образовательной деятельности
--
якість освітньої діяльності
--
тлумачення термінів
--
толкование терминов
--
аккредитация образовательных
програм
м
--
акредитація
освітніх
програм
--
качество персонала
--
якість персоналу
--
модели оценки качества образования
--
моделі оцінки якості освіти
--
SWOT-анализ
--
SWOT-аналіз
--
сертификация специалистов образования
--
сертифікація спеціалістів освіти
--
терминология
--
термінологія
--
управленческая эффективность
--
управлінська ефективність
--
экономическая безопасность сферы высшего образования
--
економічна безпека сфери вищої освіти
--
міжнародні стандарти системи якості освіти
--
международные стандарты системы качества образования
Анотація:
Розглянуто методи та моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки, які дозволяють враховувати взаємний вплив напрямів діяльності ВНЗ, а також їх вплив на результат навчання студентів для забезпечення економічної безпеки. Визначено поняття «якість освіти». Розглянуто зарубіжний досвід акредитації
освітніх
програм
і сертифікацію спеціалістів. Проаналізовано державні моделі оцінювання якості освіти та низку інших моделей. Визначено найбільш ефективним підходом до оцінки якості освітньої діяльності – компетентнісний підхід.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\8.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)