Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=активне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
    Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.


Знайти схожі

2.


    Попова, Г. В.
    Подготовка будущих психологов к практической деятельности тренера социально-психологического тренинга методом игрового проектирования / Г. В. Попова, Н. Э. Милорадова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 124-130. - Библиогр. в конце ст. 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.25
Рубрики: Игровое проектирование
   Ігрове пректування

Кл.слова (ненормовані):
психологи -- підготовка психологів -- ігрове проектування -- подготовка психологов -- игровое проектирование -- вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- активне навчання -- активное обучение -- методи активного навчання -- методы активного обучения -- ролеві ігри -- ролевые игры -- тренінгові програми -- тренинговые программы
Анотація: Предложены методические приемы развития креативного мышления, активизации участия студентов в игровом проектировании. Описаны этапы проведения и методы организации тематического игрового проектирования. Обсуждены этапы проведения и методы организации тематического игрового проектирования, возможности метода, получены результаты наблюдений за стратегией участия студентов в игровой практике по созданию тренинговых программ.


Дод.точки доступу:
Милорадова, Н. Э.

Знайти схожі

3.


    Іванова, Ольга (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємства Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія").
    Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 77-82. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- пізнавальна діяльність студентів -- познавательная деятельность студентов -- активне навчання -- активное обучение -- безперевна освіта -- беспрерывное образование -- методи активізації навчання -- методы активизации обучения -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- освітні програми -- образовательные программы -- програми безперевної економічної підготовки -- программы беспрерывной экономической подготовки -- освітні проекти -- образовательные проекты
Анотація: Проблема активізації пізнавальної діяльності студентів розглядається як ключова для підвищення ефективності, мотивації та якості навчального процесу. Представлений досвід Народної української академії в реалізації концепції безперервної економічної освіти і здійсненні соціально-освітнього проекту "Школа підприємництва" як способу підвищення пізнавальної діяльності студентів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.9.pdf

Дод.точки доступу:
Харківський гуманітарний університет \о нем\; Харьковский гуманитарный университет \о нем\; Народна українська академія, освітня програма \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Овсієнко, Людмила (кандидат педагогічних наук; докторант ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди").
    Методи навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти майбутніх учителів-словесників / Л. Овсієнко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 27-32. - Бібліограф. : С.31-32 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- деловая игра -- ділова гра -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- кейс-метод -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- лингвистика текста -- лингводидактика -- лінгвістика тексту -- лінгводидактика -- майбутні словесники -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мовна освіта -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- портфолио -- портфоліо -- проблемная лекция -- технология портфолио -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: Із численного арсеналу методів, адекватних завданням компетентнісного підходу, виділено такі: метод проектів, портфоліо, кейс-метод, ділова гра, рольова гра, аналіз конкретних ситуацій, активне програмоване навчання, стажування (практика), проблемна лекція.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

5.


    Олексієнко, Галина (учитель української мови і літератури; учитель-методист; спеціаліст вищої категорії).
    Активне навчання в сучасній школі [Текст] / Галина Олексієнко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 7/8. - С. 53-55. - Література : 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активні методи навчання -- активное обучение -- активные методы обучения -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- розробки уроків -- разработки уроков -- демонстрації уроків -- демонстрации уроков -- навчальні дискусії -- учебные дискусии -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автор статті пропонує демонстрацію урока з проведенням навчальної дискусії як приклад використання технології активного навчання (на матеріалі вивчення повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я").


Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (письменник ; 1838-1918) \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор).
    Едьютейнмент: навчання як розвага / К. Крутій // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
едьютейнмент -- пізнання довкілля -- якість освіти -- творчість -- способи навчання -- навчання у грі -- навчання як розвага -- технології навчання -- принципи навчання -- методи навчання -- віртуальні екскурсії -- інтерактивні свята -- інтерактивне навчання -- активне навчання -- эдьютейнмент -- познание окружающего мира -- качество образования -- творчество -- способи обучения -- обучение в игре -- обучение как развлечение -- технологии обучения -- принципы обучения -- методы обучения -- вертуальные экскурсии -- интерактивные праздники -- интерактивное обучение -- активное обучение -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Розповідається про особливості нової технології навчання - едьютейнмент.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_1\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Петрушевська, Лариса Стефановна (російська письменниця ; 1938-) \о нем\; Лупій, Олесь (український письменник; поет; прозаїк ; 1938-) \о нем\; Пуськи б'ятеняцькі, казка \о произв.\; Загубилось слоненя, вірш \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)