Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=активне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Марцінко, Тетяна
(асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
Виховний потенціал інтерактивного
навчання
як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
активне
навчання
--
активное обучение
--
взаємодія в процесі
навчання
--
взаимодействие в процессе обучения
--
викладання риторики
--
виховний потенціал
--
воспитательный потенциал
--
групові технології
навчання
--
групповые технологии обучения
--
зв'язне мовлення
--
интерактивное обучение
--
інтер
активне
навчання
--
коммуникативно-деловое обучение
--
комунікативно-ділове
навчання
--
методи
навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
підлітки
--
пізнавальна діяльність учнів
--
подростки
--
познавательная деятельность учащихся
--
преподавание риторики
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
технологии обучения
--
технології
навчання
--
форми
навчання
--
формы обучения
Анотація:
Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке
навчання
має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
>
2.
Попова, Г. В.
Подготовка будущих психологов к практической деятельности тренера социально-психологического тренинга методом игрового проектирования / Г. В. Попова, Н. Э. Милорадова> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 124-130. - Библиогр. в конце ст. 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.580.25
Рубрики:
Игровое проектирование
Ігрове пректування
Кл.слова (ненормовані):
психологи
--
підготовка психологів
--
ігрове проектування
--
подготовка психологов
--
игровое проектирование
--
вища освіта
--
высшее образование
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
активне
навчання
--
активное обучение
--
методи активного
навчання
--
методы активного обучения
--
ролеві ігри
--
ролевые игры
--
тренінгові програми
--
тренинговые программы
Анотація:
Предложены методические приемы развития креативного мышления, активизации участия студентов в игровом проектировании. Описаны этапы проведения и методы организации тематического игрового проектирования. Обсуждены этапы проведения и методы организации тематического игрового проектирования, возможности метода, получены результаты наблюдений за стратегией участия студентов в игровой практике по созданию тренинговых программ.
Дод.точки доступу:
Милорадова, Н. Э.
Знайти схожі
>
3.
Іванова, Ольга
(кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємства Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія").
Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації
навчання
/ О. Іванова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 11
. - С. 77-82. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
пізнавальна діяльність студентів
--
познавательная деятельность студентов
--
активне
навчання
--
активное обучение
--
безперевна освіта
--
беспрерывное образование
--
методи активізації
навчання
--
методы активизации обучения
--
мотивація
навчання
--
мотивация обучения
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
освітні програми
--
образовательные программы
--
програми безперевної економічної підготовки
--
программы беспрерывной экономической подготовки
--
освітні проекти
--
образовательные проекты
Анотація:
Проблема активізації пізнавальної діяльності студентів розглядається як ключова для підвищення ефективності, мотивації та якості навчального процесу. Представлений досвід Народної української академії в реалізації концепції безперервної економічної освіти і здійсненні соціально-освітнього проекту "Школа підприємництва" як способу підвищення пізнавальної діяльності студентів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.9.pdf
Дод.точки доступу:
Харківський гуманітарний університет \о нем\; Харьковский гуманитарный университет \о нем\; Народна українська академія, освітня програма \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Овсієнко, Людмила
(кандидат педагогічних наук; докторант ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди").
Методи
навчання
лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти майбутніх учителів-словесників / Л. Овсієнко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 27-32. - Бібліограф. : С.31-32 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
активне
навчання
--
активное обучение
--
деловая игра
--
ділова гра
--
интерактивное обучение
--
інтер
активне
навчання
--
кейс-метод
--
компетентнісне
навчання
--
компетентностное обучение
--
лингвистика текста
--
лингводидактика
--
лінгвістика тексту
--
лінгводидактика
--
майбутні словесники
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи
навчання
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методы обучения
--
мовна освіта
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
портфолио
--
портфоліо
--
проблемная лекция
--
технология портфолио
--
украинский язык
--
українська мова
--
языковое образование
Анотація:
Із численного арсеналу методів, адекватних завданням компетентнісного підходу, виділено такі: метод проектів, портфоліо, кейс-метод, ділова гра, рольова гра, аналіз конкретних ситуацій,
активне
програмоване
навчання
, стажування (практика), проблемна лекція.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
5.
Олексієнко, Галина
(учитель української мови і літератури; учитель-методист; спеціаліст вищої категорії).
Активне
навчання
в сучасній школі [Текст] / Галина Олексієнко> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
№ 7/8
. - С. 53-55. - Література : 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
активне
навчання
--
активні методи
навчання
--
активное обучение
--
активные методы обучения
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
розробки уроків
--
разработки уроков
--
демонстрації уроків
--
демонстрации уроков
--
навчальні дискусії
--
учебные дискусии
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Автор статті пропонує демонстрацію урока з проведенням навчальної дискусії як приклад використання технології активного
навчання
(на матеріалі вивчення повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я").
Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (письменник ; 1838-1918) \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Крутій, Катерина
(доктор педагогічних наук; професор).
Едьютейнмент:
навчання
як розвага / К. Крутій> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 1
. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
едьютейнмент
--
пізнання довкілля
--
якість освіти
--
творчість
--
способи
навчання
--
навчання
у грі
--
навчання
як розвага
--
технології
навчання
--
принципи
навчання
--
методи
навчання
--
віртуальні екскурсії
--
інтерактивні свята
--
інтер
активне
навчання
--
активне
навчання
--
эдьютейнмент
--
познание окружающего мира
--
качество образования
--
творчество
--
способи обучения
--
обучение в игре
--
обучение как развлечение
--
технологии обучения
--
принципы обучения
--
методы обучения
--
вертуальные экскурсии
--
интерактивные праздники
--
интерактивное обучение
--
активное обучение
--
дошкільні навчальні заклади
--
дошкольные учебные заведения
Анотація:
Розповідається про особливості нової технології
навчання
- едьютейнмент.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_1\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Петрушевська, Лариса Стефановна (російська письменниця ; 1938-) \о нем\; Лупій, Олесь (український письменник; поет; прозаїк ; 1938-) \о нем\; Пуськи б'ятеняцькі, казка \о произв.\; Загубилось слоненя, вірш \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)