Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=анализ художественного произведения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-76 
1.


    Глущенко, Лілія (учитель української мови та літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти / Л. Глущенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 47-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- мотивація уроку -- комунікативні навички -- шкільна літературна освіта -- літературна освіта -- методика викладання -- учбові предмети -- література -- аналіз художнього твору -- структурні елементи уроку -- читательская компетентность -- мотивация урока -- коммуникативные навыки -- школьное литературное образование -- литературное образование -- методика преподавания -- учебные предметы -- литература -- анализ художественного произведения -- стркутурные элементы урока
Анотація: Розглянуто проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у процесі комплексного вирішення питань сучасного викладання української літератури.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Цибуковська, Мирослава.
    Художній світ оповідання "Помстився" Уласа Самчука / Мирослава Цибуковська // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 35-42. - Бібліографія : С.42 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- аналіз художнього твору -- деталь-символ -- литература Сопротивления -- література опору -- оповідання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- рассказ -- украинская литература -- українська література -- художественная деталь -- художественный мир -- художній світ -- художня деталь
Анотація: У статті розглянуто художній світ оповідання "Помстився" У. Самчука, надрукованого в нелегальному часописі міжвоєнної доби.


Дод.точки доступу:
Самчук, Улас (письменник ; 1905-1987) \о нем\; Помстився, оповідання \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Логвіненко, Наталія (кандидат педпгогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    У сміливих доля завжди прекрасна : вивчення роману І. Багряного "Тигролови" / Наталія Логвіненко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 19-22. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: Стаття присвячена проблемі вивчення змісту, історії написання, сюжету, персонажів роману Івана Багряного "Тигролови".


Дод.точки доступу:
Багряний, Іван Павлович (поет ; 1909-1963) \о нем\; Тигролови, роман \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Гаврилюк, Надія.
    Маси vs особистості, або Кому потрібна ієрархія? / Надія Гаврилюк // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 88-97. - Бібліографія : С. 96-97 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту -- елітарна література -- иерархия в культуре -- ієрархія в культурі -- критична рецепція -- маса і особистість -- масова література -- масса и личность -- массовая литература -- социология литературы -- соціологія літератури -- украинская литература -- украинская поэзия -- українська література -- українська поезія -- художественная рецепция -- художня рецепція -- читательская рецепция -- элитарная литература
Анотація: Розглянуто проблему співвідношення категорій "маси" і "особистість" у процесі створення й рецепції поезій. Анкетування вказує на неприйняття "масовості" та прагнення до індивідуалізації авторської поетики. Спостерігається неднозначне ставлення до будь-яких ієрархічних побудов.


Знайти схожі

5.


    Штейнбук, Фелікс.
    Тілесно-міметичний метод аналізу текстових стратегій модерністського дискурсу (на прикладі творчості Г. Косинки) / Фелікс Штейнбук // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 79-87. - Бібліографія : С. 87 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту -- модернизм в украинской литературе -- модернізм -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- телесно-миметический анализ художественного текста -- тілесно-міметичний аналіз -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті на матеріалі творчості Г. Косинки репрезентовано обгрунтування та можливості застосування тілесно-міметичного методу аналізу художніх творів. Подано оригінальну систему аргументації та висновок щодо модерністськго характеру літературної спадщини українського письменника.


Дод.точки доступу:
Косинка, Григорій (1899-1934) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Дига, Надія (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Вивчення творів Т. Шевченка фантастичного спрямування на факультативних заняттях у 10-11 класах: діалогічний аспект / Надія Дига // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 30-31. - Бібліографія : С. 35 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- баллада -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ русалки -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- украинская поэзия -- українська література -- українська поезія -- факультативні заняття -- факультативные занятия -- фантастика и фантастическое в литературе -- фантастическое -- фантастична література -- фантастичне -- балади
Анотація: У статті запропоновано факультативне заняття для старшої школи, на якому вивчаються ранні балади Т. Шевченка "Причинна", "Утоплена", "Русалка". Розглядається фантастичне спрямування балад та медодика їх дослідження.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (український письменник; поет) \о нем\; Утоплена, балада \о произв.\Русалка, балада \о произв.\; Причинна, балада \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Поетика сонетарію Дмитра Павличка / Світлана Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 30-31. - Бібліографія : С. 31 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- поетика жанру -- поетика твору -- поэтика жанра -- сонет -- украинская литература -- украинская поэзия -- українська література -- українська поезія
Анотація: У статті розкрито особливості поетики одного з найвидатніших українських сонетярів, досліджено ідейно-художній зміст сонетів Д. Павличка.


Дод.точки доступу:
Павличко, Дмитро (поет) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Степаненко, Віра (вчитель української мови і літератури ССЗШ № 313; Київ).
    Вивчаємо повість В. Нестайка "Тореадори з Васюківки" ( 6 клас) / Віра Степаненко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 27-29. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художніх творів -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменника -- дитяча література -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- повість -- украинская детская литература -- украинская литература -- украинская повесть -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Система уроків з вивчення повісті Всеволода Нестайка "Тореадори з Васюківки" у 6 класі.


Дод.точки доступу:
Нестайко, Всеволод (письменник) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Ситченко, Анатолій (доктор педагогічних наук; професор; Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського).
    Виховуємо романтиків : матеріали до уроків з вивчення повісті В. Нестайка "Тореадори з Васюківки" / Анатолій Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 21-26. - Бібліографія : С. 26 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художніх творів -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення біографії письменника -- вивчення творчості письменника -- дитяча література -- изучение биографии писателя -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- повісті -- система персонажей -- система персонажів -- украинская детская литература -- украинская литература -- украинская повесть -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: У статті подається варіант технологізованого вивчення епічного твору в 6-му класі.


Дод.точки доступу:
Нестайка, Всеволод \о нем\; Тореадори з Васюківки, повість \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. Миголя Гоголя).
    Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі (на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholique") / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 22-25. - Література : С.25 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- сюжетно-концептуальний аналіз -- сюжетно-концептуальный анализ -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті розкрито теоретичні основи сюжетно-концептуального аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга (1863-1942) \о ней\; Кобылянская, Ольга (1863-1942) \о ней\

Знайти схожі

11.


    Болюк, Оксана (старший вчитель спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6; Кіровоград).
    Вивчаємо оповідання В. Винниченка "Салдатики!" / О. Болюк // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 21-23. - Бібліографія : С.23 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: У статті подаються методичні рекомендації та конспект уроку за оповіданням В. Винниченка "Салдатики!", де досліджується проблема ролі особистості в історії, розкривається психологія формування лідера, робиться висновок про новаторство стилю письменника.


Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир (письменник; політичний діяч ; 1880-1951) \о нем\; Салдатики!, оповідання \о произв.\

Знайти схожі

12.


    Полякова, Олена (студентка Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського).
    Основні підходи до аналізу ліро-епічних творів у старшій школі / О. Полякова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 40-42. - Бібліографія : С.42 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художніх творів -- аналіз художнього тексту в школі -- байка -- балада -- баллада -- басня -- лиро-эпические жанры -- ліро-епічні жанри -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- поема -- поэма -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті подаються основні ідеї щодо аналізу ліро-епічних творів (поема, балада, байка) в школі. Увага зосереджена на формах і методах цієї роботи.


Знайти схожі

13.


    Уліщенко, Віолетта (кандидат педагогічних наук; доцент НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    Емоційно-ціннісний діалог під час вивчення ліричних творів / В. Уліщенко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-19. - Література : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення поезії в школі -- диалог с текстом -- диалогический метод обучения -- діалог з текстом -- діалогічний метод навчання -- изучение поэзии в школе -- интерсубъектное обучение -- інтерсуб'єктне навчання -- лирика -- Литературоведение -- лірика -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті йдеться про особливості інтерсуб'єктного вивчення ліричних творів. Автор зосереджується на проблемах духовного збагачення особистості, розкриття її внутрішнього потенціалу під час сприйняття літературного твору, діалогу з його автором та персонажами.


Знайти схожі

14.


    Бондаренко, Юрій (професор Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя).
    Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 12-15. - Література : С.15 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- конфликт в художественном произведении -- конфлікт в художньому творі -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- художественный конфликт -- художній конфлікт
Анотація: У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття "художній конфлікт" та його застосування в процесі аналізу художнього тексту.


Знайти схожі

15.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені М. Гоголя).
    Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 32-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- сюжет -- украинская литература -- українська література
Анотація: Описано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету.


Знайти схожі

16.


    Салига, Тарас.
    "...Цей Микола Вінграновський..." (Аналіз одного твору) / Т. Салига // Слово і час. - 2011. - № 11. - С. 56-66. - Бібліографія : 65-66 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ поэтического текста -- анализ художественного произведения -- аналіз поетичного тексту -- аналіз художнього тексту -- герменевтический анализ текста -- герменевтичний аналіз тексту -- евфемізм -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- поезія шістдесятників -- суггестия художественного текста -- сугестивність -- украинская литература -- украинская поэзия -- українська література -- українська поезія -- шестидесятники -- эвфемизм и дисфемизм
Анотація: Герменевтичний аналіз вірша Миколи Вінграновського "На болоті" покликав за собою аналіз низки інших творів поета-шістдесятника, а також літературознавчих і критичних праць багатох його дослідників.


Дод.точки доступу:
Вінграновський, Микола (письменник) \про нього\; Винграновский, Николай (писатель) \о нем\; На болоті, вірш \о произв.\

Знайти схожі

17.


    Юзьків, Галина.
    Любовна лірика в ранній поезії М. Вінграновського / Г. Юзьків // Слово і час. - 2011. - № 11. - С. 66-70. - Бібліографія : 70 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ поэтического текста -- анализ художественного произведения -- аналіз поетичного тексту -- аналіз художнього тексту -- лирический герой -- ліричний герой -- любовна лірика -- любовная лирика -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- петраркизм -- поезія шістдесятників -- украинская литература -- украинская поэзия -- українська література -- українська поезія
Анотація: У статті висвітлено особливості петраркізму в ранній поезії М. Вінграновського.


Дод.точки доступу:
Вінграновський, Микола (письменник) \про нього\; Винграновский, Николай (писатель) \о нем\

Знайти схожі

18.


    Фенцик, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент Мукачівського державного університету).
    Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору / О. Фенцик // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 38-41. - Бібліографія : С.41 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- лингвистический анализ текста -- лінгвістичний аналіз тексту -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література
Анотація: Досліджується проблема вивчення специфіки мови художнього твору, розглянуто теоретичні основи лінгвістичного аналізу тексту літературного твору.


Знайти схожі

19.


    Защипас, Віра (вчитель української мови та літератури ЗОШ № 28; Житомир).
    Вивчаємо поему М. Вороного "Євшан-зілля". 8 клас / Віра Защипас // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 5. - С. 29-30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- аналіз художнього твору -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розробка уроку української літератури у 8 класі з вивчення поеми М. Вороного "Євшан-зілля".


Дод.точки доступу:
Вороний, Микола (поет ; 1871-1938) \про нього\; Євшан-зілля, поема \о произв.\

Знайти схожі

20.


    Якобчук, Яся (учитель української мови та літератури; Рівне).
    Вчимося розуміти те, що написано, і розуміти навіть те, що не написано : текст і підтекст роману В. Підмогильного "Місто", 11 клас / Я. Якобчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 5. - С. 24-26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- аналіз художнього твору -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- 11 клас -- підтекст -- подтекст -- украинская литература -- українська література -- художественный текст -- художній текст
Анотація: На уроці української літератури в 11 класі вивчається роман В. Підмогильного "Місто", особливості реалізації категорій "текст" і "підтекст".


Дод.точки доступу:
Підмогильний, Валер'ян (український письменник) \про нього\; Місто, роман \о произв.\

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-76 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)