Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=афективність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Козырева, А. С.
    Интенсивность аффективной силы между воспоминанием и повторением в феноменологии Э. Гуссерля / А. С. Козырева // Вопросы философии. - 2012. - № 6. - С. 131-138 . - ISSN 0042-8744
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

Кл.слова (ненормовані):
феноменология -- феноменологія -- память -- пам'ять -- воспоминание -- спогад -- повторение -- повторення -- ретенция -- ретенція -- репродукция -- репродукція -- аффективность -- афективність


Дод.точки доступу:
Э., Гуссерль \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
    Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 12. - С. 23-27. - Библиогр.: с. 31. - Продовження. Початок у №11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- мета уроку -- цель урока -- формування мети уроку -- формирование цели урока -- освітня мета уроку -- образовательная цель урока -- розвивальна мета уроку -- развивающая цель урока -- виховна мета уроку -- воспитательная цель урока -- типи уроків -- типы уроков -- мікроструктура уроку -- микроструктура урока -- розум -- разум -- когнітивність -- когнитивность -- психофізіоологічні особливості учнів -- психофизиологические особенности учеников -- компетентність -- компетентность -- афективність -- аффективность -- я-концепція -- я-концепция
Анотація: Висвітлено методику формулювання та значення мети уроку з урахуванням психофізіоологічних особливостей учнів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)